မင္းမင္းလတ္ေရ…… မင္းနဲ႔ငါ့
ပုသိမ္ေမာင္စိမ္းသူ၊ ၾသဂုုတ္ ၂၂၊ ၂၀၁၃
(အလကၤာ၊ အတြဲ (၃)၊ အမွတ္(၇)၊ ေဖေဖၚဝါရီ၊ ၁၉၉၈၊ တြင္ မူရင္း ပံုႏွိပ္ခဲ့သည္။ မိုးမခ က မင္းမင္းလတ္ ကြယ္လြန္ျခင္း (၁၆) ႏွစ္ျပည့္ (ၾသဂုတ္၊ ၂၂၊ ၂၀၁၃) ႏွစ္လည္ အထိမ္းအမွတ္ အမွတ္တရ ျပန္လည တင္ဆက္သည္။)
ေမာင္စိမ္းသူ (၁၉၄၂-၁၉၉၈)၊ မင္းမင္းလတ္ (၁၉၄၈-၁၉၉၇)
ေခါင္းစဥ္ ဓာတ္ပံု – အလကၤာ၊ မွ်ေဝသူ – Doney MP
ေမာင္စိမ္းသူ ဓာတ္ပံု – မွ်ေဝသူ ေနမ်ိဳးေအာင္
မင္းမင္းလတ္ ဓာတ္ပံု – မွ်ေဝသူ ယမင္းႀကိဳင္ (ေနေနလိႈင္းဇင္) (မင္းမင္းလတ္ ၏ ဇနီး)
ျမတ္ခိုင္ရဲ႕ “ရင္ခုန္သံ” မဂၢဇင္းမွာ “မင္းမင္းလတ္ သမိုင္း အပိုင္းအစမ်ား” ဆိုတဲ့ ေဆာင္းပါး တေစာင္ လြန္ခဲ့တဲ့ သံုးေလးႏွစ္ေလာက္က ေရးၿပီး ပံုႏွိပ္စာလံုးနဲ႔ ေဖာ္ျပၿပီးၿပီ။ အဲဒီတုန္းက အပိုင္း သံုးပိုင္းလား၊ ႏွစ္ပိုင္းလား၊ ႏွစ္လဆက္လား၊ သံုးလဆက္လား ေကာင္းေကာင္း မမွတ္မိပါဘူး။ အဲဒီတုန္းကတည္းက မင္းနဲ႔ငါ ပတ္သက္သမွ် ငါ သြန္ခ် ေရးၿပီးခဲ့ၿပီ ေအာက္ေမ့တာ။
ခုေတာ့ ငါ ေရးရျပန္ၿပီ၊ မေရးမျဖစ္ ေရးရျပန္ၿပီ။
ခ်စ္ေသာ မင္းမင္းလတ္ေရ…..။
မင္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေတးဂီတရာဇ၀င္နဲ႔ ဘ၀ဇာတ္လမ္းကို မင္းကိုယ္တိုင္ ေရးခဲ့တဲ့ “မင္းမင္းလတ္နဲ႔ မင္းမင္းလတ္” စာအုပ္မွာ ပါခဲ့ၿပီးၿပီမို႔ ငါဘာမွ ေျပာဖို႔ မလိုေတာ့ပါဘူး။ အခု ငါေရးမွာက မင္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အမ်ားမသိေသးတဲ့ ငါခံစားရတာေတြ၊ မင္းနဲ႔ငါနဲ႔ အတူတကြ ေပါင္းသင္းခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ကာလ တခ်ိဳ႔အေၾကာင္းေလးေတြကို ေရးမွာ ျဖစ္တယ္။
မင္းဘ၀ရဲ႕ ပထမ အစေတြကို ထားေတာ့၊ မင္းနဲ႔ငါ ေပါင္းသင္းခဲ့ၾကတဲ့ ႏွစ္ေပါင္း သံုးဆယ္အတြင္းမွာ ခ်စ္ခင္ရင္းႏွီးခဲ့ၾကတယ္။ တခါမွ ရန္မျဖစ္ခဲ့ၾကဘူးေနာ္။ အရက္တူတူ ေသာက္ရင္လည္း အယူအဆ ေဆြးေႏြးမႈေတြ မကြဲျပားခဲ့ၾကဘူး မဟုတ္လား။ ျမန္မာပိုင္း ေရဒီယိုသီခ်င္းေတြနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ မင္းဘာမွ ငါ့ကို မေဆြးေႏြးတတ္ခဲ့ သလို မင္းရဲ႕ မင္းကၽြမ္းက်င္တဲ့ ႏိုင္ငံျခားသီခ်င္းေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ငါ ၀င္မေျပာတတ္တာမို႔၊ မင္းနဲ႔ငါဟာ ကိုယ့္စည္း ကိုယ္ျခားၿပီး ေနခဲ့ၾကလို႔ မင္းနဲ႔ငါဟာ တေယာက္နဲ႔တေယာက္ ဘာျပႆနာမွ မ႐ွိခဲ့ၾကဘူး။
ႏွစ္ေယာက္ေပါင္းမိၾကတဲ့ အစ ႏွစ္ေပါင္း သံုးဆယ္ကာလ ေ႐ွးဦးပိုင္းမွာ မင္းနဲ႔ငါ ႏွစ္ေယာက္ တသက္ခြဲလို႔မရမယ့္ ျဖစ္စဥ္တခုက တို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ဘ၀ထဲကို ေရာက္လာတယ္။ အဲဒါကေတာ့ စတီရီယို ေတးသီခ်င္းဆိုတာပဲ။ မင္းက မင္းရဲ႕ ငယ္သူငယ္ခ်င္း မ်ိဳးညြန္႔ (စာေပေလာက)ကို ပူဆာတယ္။ သီခ်င္းေရးတတ္တဲ့ လူတေယာက္႐ွာေပးစမ္းပါတဲ့။ မ်ိဳးညြန္႔က မင္းကို ငါ့ဆီေခၚလာတယ္။ မင္းနဲ႔ ငါနဲ႔က မ်ိဳးညြန္႔နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အစကတည္းက ေတြ႔႐ွိသိေနၿပီး ျဖစ္ေပမယ့္ သီခ်င္းနဲ႔ ပတ္သက္စရာ အေၾကာင္းမ႐ွိဘူး။
သူက သီခ်င္းဆိုခ်င္လို႔တဲ့ ဗ်ာ။ ခင္ဗ်ား သီခ်င္းေရးေပးလိုက္ပါ။ မ်ိဳးညြန္႔နဲ႔ မင္းနဲ႔ စကားေတြၾကားမွာ ငါ မြန္းနစ္သြားတယ္။ ဒါဟာ မင္းနဲ႔ ငါရဲ႕ စတီရီယိုသီခ်င္းသမိုင္းရဲ႕အစပဲ။ ငါ့ကို ေခၚသြားတယ္။
မိုးမိုး (အင္းလ်ား) မျဖစ္ေသးတဲ့ ေဒၚစန္းစန္းနဲ႔ မ်ိဳးညြန္႔တို႔ရဲ႕ ၾကည့္ျမင္တိုင္၊ စမ္းေခ်ာင္း၊ ဟသၤာတလမ္း ေနအိမ္မွာ၊ အဲဒီမွာပဲ….။ အဲဒီေနအိမ္မွာပဲ တို႔ စတီရီယိုေတးသီခ်င္း သမိုင္းအေၾကာင္းေျပာရင္ မပါမျဖစ္တဲ့ ‘အေပၚထပ္နဲ႔ေအာက္ထပ္’ ဆိုတဲ့ သီခ်င္း အစျပဳ ျဖစ္ေပၚလာခဲ့တယ္ မဟုတ္လား။
တို႔ေတြ ‘အေပၚထပ္နဲ႔ ေအာက္ထပ္ဇာတ္လမ္း’ စီးရီး ေရးေနတုန္းအခ်ိန္က အခု အလကၤာေတးဂီတဂ်ာနယ္ အယ္ဒီတာလုပ္ေနတဲ့ ေနမ်ိဳးညြန္႔က ေလးဖက္တြားသြား ကေလးေလးအ႐ြယ္၊ တို႔ သီခ်င္းေရးေနတဲ့ ဂစ္တာကို ေနမ်ိဳးညြန္႔က လာတီးၾကည့္ၿပီး ကစားေနခဲ့တယ္။ ဒီတုန္းက သီခ်င္းေရးရတာ ကက္ဆက္မ႐ွိေသးဘူးေလ။ ဂီတာတီးျပ၊ ပါးစပ္က ဆိုျပတာကို စာသားထည့္ရတာေလ။ သီခ်င္းတရက္ေရးၿပီး ေနာက္ေန႔ ဆက္ေရးဖို႔က်ေတာ့ မင္းနဲ႔အတူ ပီးယားပြန္႔ေမာ္ဂန္ဆိုတဲ့ ကျပားတေယာက္ ပါလာတယ္။
ကျပားႀကီးက တို႔ ျမန္မာစာနဲ႔စကား ေကာင္းေကာင္းမတတ္ဘူး။ ဟိုေကာင့္ မ်က္လံုးက ငါ့ကိုၾကည့္တာ ယိုင္ေနတယ္။ ႏွာေခါင္းေပၚမွာ ယင္ေကာင္ တေကာင္ လာထိုင္ေနတယ္။ ဒီလိုပဲ ျမန္မာလို (ေကာင္းေကာင္း) နားမလည္သူတေယာက္နဲ႔ မင္းနဲ႔ငါ သီခ်င္းေတြ ဆက္ေရးလိုက္ၾကတာ အေပၚထပ္နဲ႔ေအာက္ထပ္ ပထမစီးရီး ၿပီးသြားခဲ့တယ္။
မင္းက ဘာလုပ္လုပ္ သိပ္ျမန္ခ်င္တဲ့ေကာင္။ စီးရီးကို ျမန္ျမန္ေရး၊ ျမန္ျမန္သြင္း၊ ျမန္ျမန္လုပ္ခ်င္တယ္။ ငါ့မွာက စိမ္းေ႐ႊေ႐ႊအနံ႔အသက္နဲ႔ အကၽြမ္းမ၀င္တဲ့ သံစဥ္ေတြ၊ ငါက ျမန္မာသံစဥ္လိုင္းက လာတဲ့ေကာင္၊ ဘာမွ အဆင္မေျပဘူး ဆိုေပမယ့္ အဆင္ေျပေအာင္ လုပ္လိုက္လို႔ ဒီစီရီးဟာ ဘာပဲေျပာေျပာ မင္းသမိုင္းမွာေရာ၊ ငါ့ရာဇ၀င္မွာပါ တို႔ႏွစ္ေယာက္ေပါင္း အဆင္ေျပသြားခဲ့တဲ့ စီးရီးလို႔ ဆိုရမယ္။ တို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ အစဟာ မင္းကလည္း ေယာင္၀ါး၀ါး၊ ငါကလည္း ဦးေဏွာက္ေတြစားနဲ႔ မင္းဘ၀ရပ္တည္ႏိုင္ခဲ့သလို ငါလည္း လမ္းဆက္ေလွ်ာက္လို႔ ရခဲ့တယ္။
အခု မင္း အသက္ ၄၉ ႏွစ္၊ ငါ့အသက္ ၅၅ ႏွစ္၊ မင္း ၄၉ ႏွစ္မွာ လူ႔ေလာကကို စြန္႔ခြါသြားခဲ့ၿပီ။ ေလာကကို စြန္႔ခြါသြားရေပမယ့္ မင္းက ဘ၀ဆိုတာတို႔၊ ေလာကဆိုတာတို႔ကို ဘာမွ အေလးအနက္ထား သတိမျပဳသြားဘူး ဆိုတာကို မင္းမိန္းမ ကုလားမ သိသလို ငါလည္း သိတယ္။ ေလာကႀကီးမွာ အသစ္အဆန္း၊ ထူးျခားဆန္းျပားတာေတြနဲ႔ အစားအေသာက္ေတြကို ေတြ႔႐ွိေအာင္ ႐ွာေဖြစားေသာက္ေနထိုင္ၿပီး၊ လြန္မင္းစြာ မပူမပင္ လွလွပပေနထိုင္လို႔ ေလာကႀကီးကို စြန္႔ခြါသြားရတာဟာ မင္းအတြက္ေတာ့ ေလာကႀကီး တန္ပါလိမ့္မယ္ေနာ္။
မင္းနဲ႔ ငါနဲ႔ မသိခင္ အကၽြမ္းမ၀င္ခင္ အပိုင္းေတြ ငါ မသိဘူး။ ငါနဲ႔ သိၿပီးအပိုင္းေတြကစၿပီး ေလ့လာမိ သေလာက္ အားႀကီး အစားအေသာက္မက္တဲ့ အေကာင္ပဲကြ။ ကိုယ္အေကာင္း ႀကိဳက္တတ္သလို သူမ်ားကိုလည္း အေကာင္းပဲ စားေစခ်င္တယ္။ အစားအေသာက္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး သူမ်ားကို ကိုယ္နဲ႔ ကိုယ္ခ်င္းစာၿပီး ကိုယ့္လိုပဲ စားေသာက္ေစခ်င္တဲ့ စိတ္ဟာ မင္းရဲ႕ ပင္ကိုယ္ ဓေလ့စ႐ိုက္ပဲ ထင္ပါတယ္။
မင္း အစားအေသာက္ ပက္စက္ပံုကို ဘယ္မွာ စၿပီး သတိထားမိလဲဆိုေတာ့ တို႔ႏွစ္ေယာက္ ပထမစီရီး စေရးၿပီး ေနာက္ေန႔ ကတည္းကပဲ။ မနက္ပိုင္း သီခ်င္းႏွစ္ပုဒ္ေလာက္ ေရးၿပီးေတာ့ ငါနဲ႔ ကျပားႀကီးကို စမ္းေခ်ာင္း ကရင္သၤခ်ိဳင္း အေဟာင္းေ႐ွ႔က ‘ျမ’ ထမင္းဆိုင္ကို ေခၚသြားတယ္။ ၿပီး မင္း အားရပါးရ ဟင္းေတြမွာၿပီး တို႔ႏွစ္ေယာက္ကိုလည္း စားေစတယ္။ မင္းလည္း စားတယ္။
စီးရီးလိုက္ ေရာင္းေနရင္း ရသမွ်ပိုက္ဆံကို တီး၀ိုင္းတီးတဲ့ လူေတြကို၊ သီခ်င္းေရးတဲ့ ငါ့ကို ပိုက္ဆံေပးဖို႔ မစဥ္းစားဘူး။ စားဖို႔ပဲ စဥ္းစားတယ္။ ငါတို႔က မိသားစုနဲ႔ သားသမီးေတြနဲ႔ဆိုေတာ့ စားဖို႔ထက္၊ ပိုက္ဆံရဖို႔ပဲ စဥ္းစားတယ္။ မင္း စားသလို သူမ်ားကိုလည္း စားေစခ်င္တဲ့ စိတ္ဟာ ဘယ္ေလာက္ႀကီးမားသလဲဆိုရင္ မင္းဟာ အစားအေသာက္နဲ႔ ေသသြားတဲ့ အေကာင္မို႔လို႔ မင္းနဲ႔အစား တြဲၿပီး ဒီေလာက္ေျပာေနရတာ။
၁၉၇၈ ခုႏွစ္ေလာက္က စိုင္းခမ္းလိတ္နဲ႔ စိုင္းထီးဆိုင္တို႔ရဲ႕ ျခေသၤ့လည္ျပန္ စီးရီးထြက္တယ္။ ဒီစီးရီးကို သီခ်င္းစာအုပ္ ႐ိုက္ဖို႔ကိစၥနဲ႔ အဲဒီတုန္းက သုခမိန္လိႈင္ မျဖစ္ေသးတဲ့ သိဒၶတၳလိႈင္ကို မႏၱေလးကို လႊတ္တယ္။ ဟိုေကာင္ မႏၱေလး ရထားေပၚမွာ စားသြားဖို႔ဆိုၿပီး ဘဲကင္တေကာင္နဲ႔ လိေမၼာ္ရည္ပုလင္းေတြ ၀ယ္ေပးလိုက္တယ္။
ငါ မင္းနဲ႔ ကုလားမရဲ႕ “သိပၸံ၏႐ုပ္ႂကြင္း” စီးရီး ေရးေတာ့လည္း လမ္းသံုးဆယ္ ေ႐ႊ ဒံေပါက္နဲ႔ ႏို႔မလိုင္ခြက္ ေတြ၊ အေအးပုလင္းေတြ တန္းစီၿပီး ခ်ထားေပးတယ္။
(“သိပၸံ၏႐ုပ္ႂကြင္း” ေတးစု ပါ နာမည္ေက်ာ္ ေမာင္စိမ္းသူ ေရး “နားေထာင္ခ်င္တဲ့သီခ်င္းစာရင္း” သီခ်င္း)
နားေထာင္ခ်င္တဲ့သီခ်င္းစာရင္း၊ ေတးေရး – ပုသိမ္ေမာင္စိမ္းသူ၊ ေတးဆို – မင္းမင္းလတ္ (၁၉၈၀)
Music Video: http://youtu.be/MIUjIYd40QQ
မင္းဟာ သူမ်ားကိုလည္း စားေစခ်င္တယ္။ မင္းကိုယ္တိုင္ လည္း စားတယ္။ အဲဒီအစားကပဲ မင္းကို သတ္သြားတာ။ အဂၤလိပ္ငါးပိ (ခ်ိစ္) အခဲနဲ႔ အမႈန္႔ေတြကို ထမင္းစား စားပြဲေပၚမွာထားၿပီး မက္မက္ေမာေမာ စားသြားတဲ့မင္း။
မင္းနဲ႔ ငါနဲ႔ စေပါင္းကတည္းက မ်ိဳးညြန္႔နဲ႔ ငါနဲ႔ လက္ဘက္ရည္ဆိုင္ထိုင္ၿပီး လက္ဘက္ရည္ ေသာက္ၾကရင္ မင္း ဘယ္ေတာ့မွ မေသာက္ဘူး။ အေအးပဲ ေသာက္တယ္။ လက္ဘက္ရည္တခြက္ တမတ္၊ ျပားသံုးဆယ္ ေခတ္မွာ မင္းက လိေမၼာ္ရည္ တပုလင္း ငါးမူး၊ ျပားေျခာက္ဆယ္နဲ႔ ေသာက္ေနေတာ့ မင္းကိုငါ သိပ္မၾကည္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ မင္းနဲ႔ငါ ေပါင္းသင္းလာတာ ၾကာေတာ့လည္း မင္းစ႐ိုက္ကို နားလည္ၿပီး မင္းကို ခြင့္လႊတ္လာႏိုင္ခဲ့တယ္။
မႏွစ္က မိုးဦးက် ရာသီ ၁၉၉၆ ခုႏွစ္၊ သရက္သီးေတြ ေပၚေရာ၊ မင္းသရက္သီးေတြ ေတာ္႐ံုတန္႐ံု စားရတာ အားမရဘူး။ ဒီရန္ကုန္ၿမိဳ႔ထဲက ေစ်းေတြမွာ ၀ယ္စားရတာ အားမရလို႔ဆိုၿပီး သီရိမဂၤလာေစ်းမွာ အမ်ားႀကီး သြား၀ယ္ၿပီး စားတယ္။
တရက္ မင္းအိမ္ ငါေရာက္သြားေတာ့ ကုလားမက ငါ့ကို ေျပာတယ္။ “ကိုလတ္ အလာ့ဂ်စ္ျဖစ္ေနတယ္” တဲ့။ ငါက “ဒီေကာင္ေလာက္ သန္႔႐ွင္းသန္႔ျပန္႔ ေနတတ္တဲ့လူ မ႐ွိဘူး။ ဘာလဲ၊ ေဆးမွားလို႔လား၊ ေနပါဦး ဒီေကာင္ လာပါေစဦး၊ ငါၾကည့္လိုက္ပါဦးမယ္..။” ဒါနဲ႔ ေစာင့္ေနလိုက္တယ္။
ဟာကြာ မင္းေပါင္ေတြ ေျခသလံုးေတြမွာ အနီဖုေတြ၊ အမည္းစက္ေတြနဲ႔၊ ဒါဆို ငါသိၿပီ၊ ဒီရာသီမွာ အေစးအပူေလာင္တတ္တဲ့ အစားအစာ သရက္သီးပဲ ႐ွိတယ္။ သရက္သီး အပူေလာင္တဲ့ အမည္းစက္ေတြဟာ မင္း ေသရာပါ ဒဏ္ရာအျဖစ္ ပါသြားခဲ့တယ္။
ဒါဘာလဲ၊ မင္းအစားအေသာက္ မက္လို႔။
မင္းနဲ႔ ငါနဲ႔ ေတြ႔ရင္ အခုေနာက္ပိုင္း ဆယ္ႏွစ္ကာလေလာက္မွာ အရင္ဆံုးေမးတာက ကိုစိမ္းသူ ဘာစားၿပီးၿပီလဲ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔နဲ႔ လိုက္ခဲ့၊ ေစ်း၀ယ္ရင္း စားမယ္။ ငါကလည္း အခုေနာက္ပိုင္း ဆယ္ႏွစ္ေလာက္ အတြင္းမွာ မင္းအိမ္ကို အေစာႀကီး ေရာက္တတ္တာကိုး။ အထူးသျဖင့္ မင္း အိုးသူႀကီး မုန္႔လုပ္ငန္းလုပ္တဲ့ ကာလေတြေပါ့။ ငါကလည္း အခ်ိဳအဆိမ့္ ႀကိဳက္တတ္တဲ့အေကာင္ဆိုေတာ့ မင္းအိမ္က လုပ္တဲ့ မုန္႔ေတြ ေထာပတ္ေတြကို သတိနဲ႔ ေ႐ွာင္တိမ္းစားရတယ္။
မင္းနဲ႔ငါ ေနာက္ဆံုးေတြ႔ၾကတာ ဇြန္လ ၂၈ ရက္ ၁၉၉၇ ခုႏွစ္။ အဲဒီေန႔ အိပ္ရာက ထလာတဲ့ မင္းကို ကုလားမက ေျပာတယ္။ “ဒါလင္ေရ ဒီေန႔ အုန္းထမင္းနဲ႔ ဆိတ္သားခ်က္မယ္” တဲ့..။ မင္း ေပ်ာ္သြားတယ္။ ကိုစိမ္းသူ ေရာက္ေနလား၊ ေကာ္ဖီေသာက္မယ္ မဟုတ္လား။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေကာ္ဖီေသာက္မယ္ဆိုၿပီး နက္စ္ေကာ္ဖီႏွစ္ထုပ္ ယူခိုင္းလိုက္တယ္။ ငါနဲ႔ အတူတူပါလာတဲ့ ေအာင္ခက္ကို ေမးေတာ့ မေသာက္ဘူးတဲ့။ ေနာက္ မင္းက ေအာင္ခက္ကို ေျပာလိုက္ေသးတယ္။ “ခင္ဗ်ား ကိုစိမ္းသူနဲ႔ သိပ္မတြဲနဲ႔။ သူ႔နားသိပ္မကပ္နဲ႔။ သူက ေသြးစုပ္ဖုတ္ေကာင္၊ သူနဲ႔ တြဲတဲ့လူ ေသကုန္ၾကတာခ်ည္းပဲ..။”
တသက္လံုး လက္ဘက္ရည္၊ ေကာ္ဖီမႀကိဳက္ခဲ့တဲ့ မင္းက ဘာေရာဂါတက္တာလည္း မသိဘူး။ ေသခါနီး ေလးငါး ေျခာက္လေလာက္မွာ ေကာ္ဖီေတြ ႀကိဳက္လာ ေသာက္လာတယ္။ မေသခင္ တပတ္ေလာက္အတြင္း ေထာပတ္ထမင္းေတြ ရက္ဆက္စား၊ ဘဲကင္ေကာင္လံုးစား၊ ဒူးရင္းသီး အလံုးလိုက္စားနဲ႔ မင္းငါ့ကို စြန္႔ခြါသြားပါၿပီး။
အစားအေသာက္ဆိုတာ လူ႔ဘ၀ အသက္႐ွင္ ေနထိုင္ဖို႔အတြက္ အေထာက္အကူျပဳပစၥည္းဆိုတာ မွန္ကန္ေပမယ့္ လူ႔ဘ၀ ေသလမ္းအတြက္ အေကာင္းဆံုး အဆိပ္အေတာက္ ဆိုတာကိုလည္း မင္း ျပခဲ့ပါၿပီ မင္းမင္းလတ္ေရ။
မင္း ခ်စ္ခြင့္၊ ခင္မင္ခြင့္ရတဲ့…
ပုသိမ္ ေမာင္စိမ္းသူ
(၂၃၊ ၾသဂုတ္၊ ၁၉၉၇)
(အလကၤာ၊ အတြဲ (၃)၊ အမွတ္(၇)၊ ေဖေဖၚဝါရီ၊ ၁၉၉၈)
*****************************
မင္းမင္းလတ္ ၏ ေခတ္ေရစီး ပင္မ လမ္းေၾကာင္း သေဘာ၊ အေတြးအေခၚေတြကို ဆန္႔က်င္ လြတ္လြတ္လပ္ စိတ္ထဲ ခံစားမႈ ရွိသလို ဖန္တီး ေရးသား၊ သီဆို ထားေသာ မင္းမင္းလတ္ ဟန္ အျပည့္ ေပၚလြင္ေစသည့္ သီခ်င္း (၃) ပုဒ္။ တပုဒ္ က ကိုယ္တိုင္ ေရး သည္။ တပုဒ္ က ေမာင္စိမ္းသူ ေရးသည္။ တပုဒ္ က ေမာင္ေဆြႏြယ္ ေရးသည္။
ေဗလီယံ ၅၊ ေတးေရး – ပုသိမ္ေမာင္စိမ္းသူ၊ ေတးဆို – မင္းမင္းလတ္ (၁၉၇၁-ဇူလိုင္)
Music Video URL: http://youtu.be/MGH5Cm8dW1M
မင္းမင္းလတ္၏ မဟာဗ်ဴဟာ၊ ေတးေရး/ေတးဆို – မင္းမင္းလတ္၊ (၁၉၇၁-ႏိုဝင္ဘာ)
Music Video URL: http://youtu.be/OejCNzZMYDQ
ကၽြန္ေတာ္ကေလးေလးပါ၊ ေတးေရး – ေမာင္ေဆြႏြယ္၊ ေတးဆို – မင္းမင္းလတ္၊ (၁၉၇၁-ႏိုဝင္ဘာ)
Music Video URL: http://youtu.be/7833TlmukfU