ေသာင္းေျပာင္းေထြလာ

ေမၾကီး အတြက္ Rap သီခ်င္း တစ္ပုဒ္ – Po Htet


ေမၾကီး အတြက္ Rap သီခ်င္း တစ္ပုဒ္
ဖိုးထက္၊ ႏို၀င္ဘာ ၅၊ ၂၀၁၃
တေလာက ဟာသ တစ္ပုဒ္ ဖတ္လိုက္ရတယ္။ ဟာသက…
သား။           ”အေဖ လူေတြ ဘယ္က လာသလဲ”
အေဖ။           ” အာဒမ္နဲ႔ ဧ၀ ကေနေပါ႔သားရယ္။ သူတို႔ကေန ကေလးေလး ေတြေမြး။ အဲဒီကေနမွ ေနာက္ ထပ္၊ ေနာက္ထပ္ ကေလးေလးေတြကမွတဆင္႔ အေဖတို႔ လူေတြ ျဖစ္လာတာေပါ႔ကြ”
သားျဖစ္သူက မေက်နပ္ဘူး။ သူ႔အေမဆီကို ေမးျပန္တယ္။
သား။            ”ေမေမ..လူက ဘယ္က လာသလဲ”
အေမ။           “လူဆိုတာ ေမ်ာက္က ဆင္းသက္လာတာ သားရဲ႕။ ေမ်ာက္ကေနမွ တဆင္႔ၿပီး တစ္ဆင္႔ တိုးတက္ရင္းနဲ႔ လူျဖစ္လာတာ ငါ႔သားရဲ႕”
သားျဖစ္သူက အေဖျဖစ္သူဆီကုိ ျပန္ေျပးလာၿပီး ေစာဒက တက္ေတာ႔တာေပါ႔။
“အေဖလိမ္တယ္။ ေမေမက ေျပာတယ္။ လူဆိုတာ ေမ်ာက္က ဆင္းသက္လာတာပါတဲ႔။”
ဒီမွာ အေဖျဖစ္သူ ျပန္ေျပာလိုက္တာက…
“ဟ..အဲဒါကေတာ႔ မင္း အေမက သူ႔အမ်ိဳးဘက္ကို သူေျပာတာပါ” တဲ႔။
ဒီဟာသေလးကို ဖတ္ၿပီး သေဘာက်ရင္း ကၽြန္ေတာ္႔ အေမ႔ အေမ အေမၾကီး ကို သတိရသြားတယ္။
ကၽြန္ေတာ္႔ အေမၾကီးက ေဒၚၾကည္ေအာင္တဲ႔။ အတန္းပညာက မူလတန္းေတာင္ မလြန္ရွာပါဘူး။ မုဆိုးမ ေဆးလိပ္သမဘ၀နဲ႔ သူ႔ရဲ႕ တစ္ဦးတည္းေသာ သမီးေလး ကၽြန္ေတာ္တို႔ အေမကို ေဆးလိပ္ လိပ္ ေက်ာင္းထားၿပီး ဘြဲ႔ရေအာင္ ပညာသင္ေပးခဲ႔တယ္။ အေမက အေဖနဲ႔ အိမ္ေထာင္က်ေတာ႔ အိမ္ေထာင္ေရးက သိပ္အဆင္မေျပလွဘူးေပါ႔။ ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္နဲ႔ အိမ္ေထာင္က်သူေတြ ပီပီ ငယ္လင္ ငယ္မယားဆိုေပမယ္႔လဲ မာန္မာနေလးေတြ ကိုယ္စီနဲ႔ အိမ္ေထာင္ေရးမွာ အဖုအထံုးေတြ ရိွတာေပါ႔။ ဒီေတာ႔ ေမၾကီးက သူ႔ရဲ႕ တစ္ဦးတည္းေသာ သမီးေလးဘက္ကေန သိပ္နာတယ္။ သမက္ကို လံုး၀ၾကည္႔မရဘူး။ လူေပါ႔။ အလကား ေကာင္။ တန္ဖိုးမရိွဘူး။ အို..စံုစီနဖာ ႏွစ္ျပားမတန္ေအာင္ ကြယ္ရာလဲ ေျပာ။ ေပၚတင္လဲ ေျပာေပါ႔။ အေဖကေတာ႔ ေမၾကီးရဲ႕ မဟုတ္မခံ၊ ရိုးသားတဲ႔ စိတ္သေဘာကို သိလို႔ ခံၿပီးေတာ႔မေျပာပါဘူး။ သို႔ေသာ္လဲ အေမနဲ႔ကေတာ႔ တခ်ိန္းခ်ိန္းဘဲ။
          ေမၾကီးက သူ႔ေျမးေတြ ေျပာမရ ဆိုမရ သူ႔စကားနားမေထာင္၊ သူ႔သမီး စကားနားမေထာင္တာေတြ ျမင္ရ၊ ေတြ႔ရ၊ ၾကားရရင္ ေျပာေနၾက စကားတစ္ခြန္း ရိွတယ္။ “အမ်ိဳး တစ္ျခမ္းယုတ္ေတြ” တဲ႔။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က သိသားဘဲ။ ဘယ္ အျခမ္းကိုယုတ္တယ္ လို႔ ေျပာခ်င္တယ္ဆိုတာ။ သူ႔သမက္ကိုတြယ္တာေလ။ဒါေပသိ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေမာင္ႏွမေတြက သူ႔ကို စခ်င္လာၿပီဆိုရင္ “ေမၾကီး..ဘယ္ ဘက္ အျခမ္းကို ေျပာတာလဲ” လို႔ ျပန္ေမးတတ္တယ္။ အဲဒီလို အေမးခံရၿပီဆိုရင္ ေမၾကီးက “ေဟ႔..ၾကည္ေအာင္တုိ႔ အမ်ိဳးက ပညာမတတ္ဘူး။ ေအး ဒါေပမယ္႔…ေဆးလိပ္သမဘ၀နဲ႔ သမီးကို ပညာတတ္ေအာင္ သင္ေပးလာတာ။ ဘယ္သူ႔ ပိုက္ဆံ တစ္ျပား တစ္ခ်ပ္မွ ခိုးမစား၊ ၀ွက္မစားဘူး။ နင္႔အေဖဘက္သာ အမ်ိဳးယုတ္” ဘာျဖစ္တယ္..ညာျဖစ္တယ္ဆိုၿပီး သူ႔ခမည္း ခမက္ဘက္က ငယ္က်ိဳး ငယ္နာေတြ ေဖာ္၊ ေတြ႔ကရာန႔ဲ လိုက္ထုတတ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔က တဟား ဟား ေအာ္ရယ္ရင္း ေျပးရတယ္။
          ကၽြန္ေတာ္ လူမွန္း သိတတ္စ အရြယ္မွာ ေမၾကီးက ကိုယ္တစ္ျခမ္း ေလျဖတ္ၿပီး ေတာင္ေ၀ွးၾကီးနဲ႔ သြားေနရၿပီ။ ေမၾကီးက အတန္းပညာသာ ဘာမွ မတတ္ရွာသာ။ ငယ္ငယ္က ကၽြန္ေတာ္႔ကို ပံုျပင္ေျပာျပသူဆိုလို႔ သူဘဲ ရိွတယ္။ အေမက ေက်ာင္းဆရာမဘ၀နဲ႔ သားသမီးေတြနဲ႔ ဘ၀ကို ရုန္းရ ကန္ရဆိုေတာ႔ ပံုျပင္ေျပာဖို႔ ဘယ္မွာ စိတ္ရွည္ပါ႔မလဲ။ တစ္ေနကုန္ ေျမျဖဴမွဳန္႔ေတြ တစ္ေခါင္းလံုး ေဖြးေအာင္ စာသင္၊ ညေနၾကေတာ႔ က်ဴရွင္ေလး ဘာေလးျပနဲ႔ ဆိုေတာ႔ အိမ္ျပန္ေရာက္တာနဲ႔ လူက ဖလက္ျပေနၿပီေလ။ ေမၾကီးကေတာ႔ ေတာင္ေ၀ွးၾကီး တစ္ဖက္နဲ႔ ထမင္းဟင္း ခ်က္ၿပီး သူ႔သမီးကို ကူညီရွာတယ္။ ညေရာက္ရင္လဲ ကၽြန္ေတာ္႔ကို သူ႔ေခၽြးနံ႔၊ ဂ်ီးန႔႔ံေတြ မႊန္ထူေနတဲ႔ ျခင္ေထာင္ထဲ ေခၚသိပ္တာဘဲ။ ငယ္ငယ္ကဆို သူ႔ေခၽြးနံ႔၊ ခ်ိဳင္း လက္ပါတ္နံ႔ မရရင္ ကၽြန္ေတာ္ မအိပ္တတ္ဘူး။
          တစ္ခါတစ္ရံ ကၽြန္ေတာ္က ပူဆာလြန္း မက ပူဆာရင္ အေမက ပံုျပင္ ေျပာျပတတ္တယ္။ ေျပာတဲ႔ ပံုျပင္ကလဲ ၾကည္႔အံုးေလ။ စပါးေတြ အမ်ားၾကီး ပါတဲ႔ ရထားတြဲၾကီး ေမွာက္သြားေၾကာင္း။ အဲဒီရထားတြဲၾကီးကို စာကေလး အုပ္ၾကီးက ေတြ႔ၿပီး စပါးေစ႔ေတြကို သူတို႔ အသိုက္ရိွရာကို ခ်ီၾကေၾကာင္း။ စာကေလး ဆိုေတာ႔ တစ္ေစ႔ထက္လဲ ပိုမခ်ီႏိုင္ေၾကာင္း။ ဒီလိုနဲ႔ တစ္ေစ႔ ခ်ီလိုက္..တစ္ေစ႔ခ်ီလိုက္နဲ႔ …ကၽြန္ေတာ္သာ စိတ္မရွည္ဘဲ အိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္။ အေမကေတာ႔ သူ႔ရထားတြဲထဲက စပါးေတြက ေနာက္ရက္အထိကို မကုန္ႏိုင္ဘူး။
          ေမၾကီးကေတာ႔ ..”ဖိုးထက္ေရ စာျမန္ျမန္က်က္ေဟ႔။ ဒီေန႔ ပံုျပင္ အသစ္ေျပာျပမယ္” လို႔ သူ႔ျခင္ေထာင္ ၀ါညစ္ညစ္ၾကီးထဲက လွမ္းေအာ္လုိက္ရင္ အီးေလးဆြဲၿပီး စာက်က္ေနတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္က စာကို ဆယ္မိနစ္အတြင္း အရက်က္။ အေမ ဒါမွ မဟုတ္ အေမအာဏာလႊဲထားတဲ႔ အမေတြဆီ စာျပန္ၿပီး သူ႔ျခင္ေထာင္ထဲ သြားေတာ႔တာဘဲ။
          ေမၾကီးက သူ႔ျခင္ေထာင္ထဲ ေရာက္တာနဲ႔ “ကိုင္း ငါ႔ေျမး ဒီေန႔ ဘာနားေထာင္ခ်င္သလဲ။ ေတ၊ဇ၊ သု၊ ေန၊ မ၊ ဘူ၊ စႏၵာ၊ ၀ိ၊ ေ၀ ဇာတ္ၾကီး ဆယ္ဖြဲ႔ထဲက ဘယ္ဟာ နားေထာင္ခ်င္သလဲလို႔” လုပ္တတ္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ေနမိမင္းၾကီး ဇာတ္လမ္း သိပ္ၾကိဳက္တာ။ အရွင္လတ္လတ္ နတ္ျပည္၊ ငရဲျပည္ ေရာက္ရတယ္ဆိုတယ္ဆိုတာ စိတ္ကူးထဲမွာ လိုက္ေျမာရတာ ေတြးမဆံုးဘူး။ ေမၾကီးကေတာ႔ သူ႔ဇာတ္ၾကီး ဆယ္ဖြဲ႔ ေဘာင္ထဲက လြတ္ထြက္မသြားေပမယ္႔ ကိႏၵရီ ကိႏၵရာ ခြဲရလို႔ ငိုရတယ္ဆိုရင္လဲ ကၽြန္ေတာ႔္မွာ ေမၾကီးရဲ႕ ခ်ိဳခ်ိဳ ျပင္းတြဲတြဲၾကီးေတြ အေပၚ ေခါင္းအံုးရင္း မ်က္ရည္က လြယ္ၿပီေလ။ သိၾကားမင္းရဲ႕ ဗႏၶဳကဗၺလာ ေက်ာက္ျဖာၾကီး သု၀ဏၰသာမ ျမွားထိေတာ႔ သူ႔ဆိုဖာၾကီးက အလိုလိုမာလာတယ္ ဆုိေတာ႔လဲ ဘယ္လိုမာတာလဲ၊ ဘယ္ေလာက္ၾကီးသလဲ ေမးလြန္းေတာ႔ “၀င္းျမင္႔ေရ..နင္႔သား ဒီေန႔ နင္နဲ႔ ေခၚသိပ္။ ရွဳပ္သာ ေကာင္ေလးက”လို႔ အေမ႔ဆီကို ေငါက္လႊတ္တတ္တယ္။
          ေမၾကီးရဲ႕ ပံုျပင္ေတြ အခု အသက္ေလး ရေတာ႔ ျပန္စဥ္းစားေတာ႔မွ ကၽြန္ေတာ္႔ကို ေမၾကီး ဘတ္ကီး ရိုက္သြားတာေတြ အမ်ားၾကီးပါလားလို႔ သတိထားမိတယ္။ က်န္စစ္သားမင္းက သံပရာသီးကို သူ႔လွံနဲ႔ ထိုးလိုက္ေတာ႔ ခ်ိဳသြားတာကေန ဟိုး…ဗ်၀ိြ၊ ဗ်တၱ ကို မရရေအာင္ ဆက္စပ္ ေျပာသြားတာ။ ဇာလီ၊ ကဏွာကို စူဇကာ ပုဏၰား ႏိွပ္စက္တာကေန ပန္းပဲ ေမာင္တင္႔တယ္က ၀င္ကယ္တယ္လဲ ျဖစ္ခ်င္ ျဖစ္သြားတတ္တယ္။ သူ႔ဘာသာ ဘယ္ေရာက္ေရာက္၊ ဘယ္ေပါက္ေပါက္ ေမၾကီး ပံုျပင္ေတြထဲမွာ စိတ္ေကာင္းထားဖို႔၊ သူတစ္ဖက္သားကို မဟုတ္တာ မလုပ္ဖို႔ ဒီသေဘာေတြ အမ်ားၾကီး ပါေနတာ အခုေတာ႔ သတိထားမိလာတယ္။
တစ္ခါတစ္ရံ ေမၾကီးက ပံုေျပာရင္း သရဏဂုဏ္ သံုးပါး ဘုရားရွစ္ခိုး မအိပ္တာနဲ႔ ဘီလူး၊ သရဲ ဆဲြတတ္တယ္လုပ္ရင္း ဘီလူး၊ သရဲေတြ အေၾကာင္း ပိုပိုသာသာ ေျပာလာတတ္တယ္။ အဲဒီလို ညေတြ ကၽြန္ေတာ္ အိပ္ေပ်ာ္သြားၿပီး ညနက္သန္းေခါင္ အသံနက္ၾကီးနဲ႔ ထထ လန္႔ေအာ္ရင္ အေမက သူ႔အေမကို ရန္ေတြ႔တယ္။ “ေတာ္ၿပီ..ေနာက္ဆို အေမအဲဒီလိုသာ မဟုတ္ေတြ ေလွ်ာက္ေျပာမယ္ဆို ဖိုးထက္ကို ေခၚမအိပ္နဲ႔” လို႔  ေျပာတယ္။
ေမၾကီးက “ဟဲ႔ နင္႔သား အမ်ိဳးတစ္ျခမ္းယုတ္ေသြးက ေၾကာက္ခ်ီးပါတာေတာ႔ ငါ ဘာတတ္ႏိုင္မလဲ” လို႔ ျပန္ေျပာရင္း သားအမိ ႏွစ္ေယာက္စကားေတြ မ်ားတတ္တာ ကၽြန္ေတာ္ သတိတရ ရိွလွတယ္။ အခုေတာ႔ ေမၾကီး ဆံုးတာလဲ ႏွစ္ေပါင္း ႏွစ္ဆယ္ျပည္႔ေတာ႔မယ္ေလ။ သူ႔ေျမး ကၽြန္ေတာ္တို႔လဲ အေတာင္အလက္စံုလို႔ ေလာကလမ္းေပၚမွာ ဘယ္သူ႔ အကူအညီမွ မယူဘဲ ေလွ်ာက္လွမ္းႏိုင္ၿပီဘဲေပါ႔။
ေမၾကီး ေျခမ်က္စိက ေဆးလိပ္လိပ္ရင္း တင္ပၸလင္ေခြအထိုင္မ်ားေတာ႔ အသားမာေတြ တက္ၿပီး ဆံုးသည္အထိ အထဲက အရိုးၾကီး ေပၚေအာင္ ေ၀ဒနာခံစားသြားရရွာတယ္။ အိပ္ရာထဲမွာ ေရာဂါနဲ႔ လဲေနေတာ႔ အေမက အလုပ္တစ္ဖက္။ သားသမီးေတြက ေက်ာင္းတစ္ဖက္နဲ႔ ဆိုေတာ႔ သူ႔ကိုယ္သူ အားငယ္ရွာမွာေပါ႔။ “ဒုကၡမေပးခ်င္ေတာ႔ဘူး ၀င္းျမင္႔ရယ္” လို႔ ညည္းရွာတယ္။ ေနာက္ေတာ႔ ေသြးက်ေဆးေတြ အမ်ားၾကီးေသာက္၊ သတိလစ္ရာကေန ဘ၀ကူးသြားရွာခဲ႔တယ္။
ေမၾကီးအေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားမိရင္ ဆရာဦးေအာင္သင္း ေျပာေနၾက စကားတစ္ခြန္းကို သြားသြားၿပီး သတိရတယ္။ ဆရာၾကီးက “လူဆိုတာ ကိုယ္႔အမ်ိဳးကိုယ္ ျမွင္႔ရတယ္ကြ။ ဆရာက ကိုယ္႔ထက္ လက္၀ါးေစာင္းထက္တဲ႔ တပည္႔ကို သင္ရမယ္။ မိဘက ကိုယ္႔ထက္ ျမင္႔ျမတ္တဲ ႔သားသမီးကို ေမြးျမဴရမယ္။ အဲဒီလိုမွ မဟုတ္ဘဲ တစ္ဆင္႔ၿပီး တစ္ဆင္႔ နိမ္႔  နိမ္႔ သြားရင္ ဘာေကာင္းေတာ႔ မလဲကြ” (အတိအက် မမွတ္မိေတာ႔ေပမယ္႔ အဲဒီ သေဘာပါဘဲ) လို႔ ခဏ ခဏ ေျပာတတ္၊ ေရးတတ္၊ ေဟာတတ္တယ္။ ေမၾကီး ေဒၚၾကည္ေအာင္ကေတာ႔ ဇာတ္ၾကီး ဆယ္ဖြဲ႔ကလြဲလို႔ သတင္းစာေတာင္ ေကာင္းေကာင္း မဖတ္တတ္ရွာပါဘူး။ ဦးေအာင္သင္းဆိုတာ ဘယ္သူလဲဆိုတာေတာင္ သိရွာမယ္ မထင္ဘူး။ အမ်ိဳး ျမွင္႔ရမယ္ေတြ ဘာေတြ စတဲ႔ သေဘာတရားေတြလဲ သိမယ္ မထင္ပါဘူး။ သိျခင္း မသိျခင္းထက္ သူ႔ ဘ၀၊ သူ႔တာ၀န္ေတာ႔ ေက်သြားတယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေမာင္ႏွမေတြက အသက္ၾကီးလာေလ သိေလေပါ႔။
ေမၾကီး အေၾကာင္း စဥ္းစားရင္ စိတ္ထဲမွာ ေမၾကီးကို လြမ္းလြန္းလွတာနဲ႔ စိတ္ေအး လက္ေအးေလး ရိွေစဖို႔ အာရံုေျပာင္းဖို႔ ၾကိဳးစားရင္း စာေပေဟာေျပာပြဲနားေထာင္ဖို႔ လိုက္ရွာေတာ႔ ဆရာညီပုေလးရဲ႕ စာေပေဟာေျပာပြဲ တစ္ခုကိုသြားေတြ႔တယ္။ ဆရာက သူ႔အေမ ေမၾကီး လူထု ေဒၚအမာရဲ႕ ရုပ္ရည္နဲ႔ ဟာသေတြ စြက္ၿပီး ေျပာသြားတာမွာ ကၽြန္ေတာ္က တစ္ေနရာမွာ အလြန္သေဘာက်သြားတယ္။ ဆရာေျပာသြားတာက…
တစ္ခါက ရြာတစ္ရြာမွာ လယ္ယာစိုက္ပ်ိဳးေရးနဲ႔ ၀န္ၾကီးဌာနက လူေတြက စပါးစိုက္ခင္းေတြေဘးမွာ ဆိုင္းဘုတ္ေတြ လာေထာင္ၾကတယ္တဲ႔။ ဗီြႏိုင္း ပိုစတာ ဆိုင္းဘုတ္ၾကီးေတြ အၾကီးၾကီးေတြေပါ႔။ ဆိုင္းဘုတ္မွာ..
“တစ္ဧက စပါး တင္းတစ္ရာ ထြက္ရမည္။” 
အဲဒီ ဆိုင္းဘုတ္ၾကီးကို တကယ္႔ ေတာင္သူ ဦးၾကီး တစ္ေယာက္က ေက်ာေျပာင္ၾကီးနဲ႔ ေဆးငံု ဖတ္ရင္း ေခါင္း တစ္ၿငိမ္႔ၿငိမ္႔ ျပံဳးျပဳံး ျပံဳးျပံဳး လုပ္ေနသတဲ႔။ လယ္စိုက္ရွင္း ညႊန္မွဳးက ဟုတ္ၿပီေပါ႔ေလ။ သူတုိ႔ ဆိုင္းဘုတ္ကို သေဘာက်တယ္လို႔ ထင္တာေပါ႔။ ဒါနဲ႔ အဲဒီ ေတာင္သူၾကီး နား ကပ္လာၿပီး “ဘယ္လိုလဲ ဦးေလးၾကီး ဆိုင္းဘုတ္က စာသားေတြ သေဘာက် လက္ခံတယ္ ထင္တယ္” လို႔ ေမးတယ္။ အဲဒီမွာ ဦးေလးၾကီးက “ေအးကြ။ ေမာင္ရင္တို႔ ဆိုင္း ဘုတ္က မျပည္႔စံုေသးဘူး။ ေရွ႕မွာ တစ္လံုး ထည္႔ဖို႔ လိုတယ္။ ဥံဳ..တစ္ဧက စပါး တင္း တစ္ရာ ထြက္ရမည္။” လို႔ ဆိုသတဲ႔။
ကၽြန္ေတာ္႔မွာ သေဘာက်လိုက္တာေလ။ ဟုတ္သားဘဲ။ ဓာတ္ေျမႀသဇာမျပည္႔မစံု။ ေရက မရတစ္ခ်က္ ရတစ္ခ်က္။ ႏြားနဲ႔ ဖက္ရုန္းေနရတဲ႔ လူေတြကို ဘာမွ ေသာက္လိုက္ကမ္းဆိုးမသိ ဆိုင္းဘုတ္သြားေထာင္တာနဲ႔ တင္း တစ္ရာထြက္ကေရာလားဗ်ာ။ ဒီေတာ႔ ဟိုက ဘဲ႔တိုက္ၿပီး နင္႔ဟာ ဥံဳခံရြတ္မွ ရမယ္လို႔ ရြဲ႕သြားတာ။
လူ ဘယ္က ျဖစ္သလဲ ဆုိတဲ႔ ဟာသ။ အမ်ိဳးတစ္ျခမ္းယုတ္ဆိုတဲ႔ ေဒၚၾကည္ေအာင္ရဲ႕ မူပိုင္ ဆဲနည္း။ ေတာင္သူဦးၾကီးရဲ႕ ဥံဳခံ ရြတ္ဖတ္နည္း။ ဒီသံုးနည္းကို ေပါင္းၿပီး ေဂ်ာက္ဂ်က္တို႔ဆီကို သီခ်င္း ေျပာင္းေပးဖို႔ ပို႔ေပးရမလား ကၽြန္ေတာ္ ဆက္ၿပီး စဥ္းစားမိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေရးမယ္ ႔သီခ်င္းက ဒီလို..ဒီလို…
“ဥံဳ ေနာင္သံုးႏွစ္ အတြင္း စကၤာပူကို မွီရမယ္”
“ အမ်ိဳး တစ္ျခမ္းယုတ္ေတြ…”
”ဥံဳ ႏိုင္ငံေရး အက်ဥ္းသား မရိွပါဘူး။”
”အမ်ိဳး တစ္ျခမ္းယုတ္ေတြ”
”ဥံဳ လွ်ပ္စစ္မီးေတြ အလွ်ံပါယ္ၿပီ”
”အို ရို႕..ရို႕..အမ်ိဳး တစ္ျခမ္းယုတ္ေတြ”
”ဥံဳ တယ္လီဖုန္းေတြ အလြန္ေပါၿပီ”
”ဟယ္..အမ်ိဳးတစ္ျခမ္းယုတ္ေတြ”
”ဥံဳ တိုင္းျပည္ၾကီးကို ကယ္တင္မည္”
“Come on အမ်ိဳးတစ္ျခမ္းယုတ္ေတြ”
ကိုင္း…Chorus အပိုဒ္ေတာ႔ ရၿပီေပါ႔ဗ်ာ။ ညီေလး ေဂ်ာက္ဂ်က္တုိ႔၊ ၾကက္ဖတို႔ေတြကို သီခ်င္း စာကိုယ္ေတြ ရဖို႔ တိုက္တြန္းရမွာဘဲ။
ဥံဳခံရြတ္…အမ်ိဳးတစ္ျခမ္းယုတ္ေနၾကရင္ျဖင္႔ ဘယ္အမ်ိဳးမွ ျမင္႔မလာဘူးဆိုတာ ပညာမတတ္တဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ေမၾကီး ေဒၚၾကည္ေအာင္ကို ေရာက္ရာဘံုဘ၀မွာ လိုက္ေျပာရင္း သူ႔ရဲ႕ မူပိုင္ ဇာတ္ၾကီးဆယ္ဖြဲ႕ကို နားေထာင္ခ်င္စမ္းပါရဲ႕။


သင့္အေၾကာင္း သင့္လုုပ္ငနး္ ေၾကာ္ျငာ သည္ေနရာမွာ ေၾကာ္ျငာႏိုုင္ပါျပီ

Similar Posts