>Interview with an ant – clone the art to share with the world

>

ဗ်ဴးဆရာ အီးတီႏွင့္ ခါခ်ဥ္တစ္ေကာင္
ထူးေအာင္
ဒီဇင္ဘာ ၂၂၊ ၂၀၀၉
ET             ကမာၻေက်ာ္ပန္းခ်ီကားႀကီးေတြကို “ကလုံး” လုပ္ဖို႔ စိတ္ကူးရိွေနတယ္ဆိုေတာ့၊ ဘယ္လိုကားမ်ဳိးေတြ ကို ကလုံးလုပ္ခ်င္တာလဲက စေျပာဗ်ာ။
ၾဆာထူး                 ကမာၻေက်ာ္ပန္းခ်ီကားႀကီးေတြဆိုတာကေတာ့ အမ်ားသိၾကတဲ့ လီယိုနာဒိုဒါဗင္ခ်ီရဲ႕ မိုနာလီဇာ လို၊ ဗင္းဆင့္ဗန္ဂိုးရဲ႕ အာလူးစားေနၾကသူမ်ား၊ ေနၾကာပန္းမ်ားလို တကယ့္ကမၻာေက်ာ္ဂႏၱ၀င္ကားႀကီးေတြကို ကလုံး လုပ္ခ်င္တာပါ။
ET             ဘာေၾကာင့္လုပ္ခ်င္ရတာလဲဗ်။
ၾဆာထူး                 အခ်က္ႏွစ္ခ်က္ရိွပါတယ္။ ပထမအခ်က္က အဲဒီကားႀကီးေတြရဲ႕သက္တမ္းဟာ ႏွစ္ေပါင္းရာေက်ာ္  ေနၾကၿပီဆိုေတာ့ သခၤါရသေဘာအရ တစတစပ်က္စီးလာေနၿပီဗ်ာ။ ကင္းဗတ္ေကာ ေဆးအေရာင္ေတြပါ ပ်က္လာ ေနတာ… ။
ET             ကိုယ့္ဆရာ ခဏ၊ ဒီေနရာမွာ ျဖတ္ေမးခ်င္တယ္။ ခင္ဗ်ားေျပာသလို ပ်က္စီးေနတာကို လက္ခံပါ တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ပညာရွင္ေတြက ေခတ္အမွီဆုံးနည္းပညာေတြနဲ႕ အမ်ားႀကီးေငြကုန္ေၾကးက်ခံၿပီး ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္း ေနၾကတယ္ေလ၊ မလုံေလာက္ေသးဘူးလား။
ၾဆာထူး                 မလုံေလာက္ေသးဘူးဗ်။ ဘာေၾကာင့္လဲဆို ဘယ္ေလာက္ အဆင့္ျမင့္တဲ့နည္းပညာပဲျဖစ္ျဖစ္ သူ႔ သက္တမ္းကို ရွည္ႏုိင္သေလာက္ရွည္ေအာင္ ဆြဲဆန္႔တာေလာက္ပဲတတ္ႏုိင္မယ္။ အထူးသျဖင့္ မူရင္းအေရာင္မပ်က္ ထာ၀ရ ထိန္းသိမ္းႏိုင္တဲ့ နည္းပညာမ်ဳိး မရိွႏုိင္ေသးဘူး။ ဥပမာ – လူ႕အသက္ကို ရွည္ႏိုင္သမွ်ရွည္ေအာင္သာ ေဆး ပညာေလာကက တတ္ႏိုင္တယ္။ အသက္မေသေအာင္ေတာ့ ဘယ္ေဆးပညာ၊ ဘယ္ပညာရွင္ကမွ မတတ္ႏိုင္ေသး သလိုပါပဲ။
ET                  ဟုတ္ပါၿပီဗ်ာ။ ဆက္ပါဦး။
ၾဆာထူး                 အဲလို တစ္ရက္ဆို ဆိုသေလာက္ ပ်က္ေနရာက ေနာက္ဆုံးတစ္ေန႕မွာ အဲဒီကားႀကီးေတြ ေပ်ာက္ သြားရေတာ့မယ္။ ကားအတုေတြနဲ႕ ပုံႏွိပ္စာရြက္ထဲက၊ စကရင္ထက္က ပုံေတြပဲက်န္ခဲ့ေတာ့မယ္။ ဒါေတြက်န္ခဲ့တာ ထက္စာရင္ မူရင္းကားေတြနဲ႔ အရြယ္အစား၊ အေရာင္သာမက ေဆးသားအထူအပါးပါ ၁၀၀ ရာခိုင္ႏႈန္းတူတဲ့ ကိုယ္ပြား ကားေတြ က်န္ေနခဲ့မယ္ဆို ေနာက္လူေတြအတြက္ အက်ဳိးရိွမယ္။ အဲ့လို ယူဆတယ္။ ဒါက တစ္ခ်က္။
          ေနာက္တစ္ခ်က္က အဲဒီကမာၻေက်ာ္ကားႀကီးေတြဟာ ႏိုင္ငံႀကီးအခ်ဳိ႕ရဲ႕ ျပတိုက္ႀကီးေတြမွာ၊ ပုဂၢလိက ပိုင္ရွင္ ေတြရဲ႕ ဆင္စြယ္နန္းေဆာင္ေတြထဲမွာ ျပန္႔က်ဲ ရိွေနၾကတာမဟုတ္လား။ ဆိုေတာ့ တတိယကမာၻက ကၽြန္ေတာ္တို႔လို ပန္းခ်ီ၀ါသနာရွင္ေတြမဆိုထားနဲ႔ ပညာရွင္ဆိုတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ႀကီးေတြေတာင္ မ်ားမ်ားၾကည့္ဖူးမယ္မထင္ဘူး။ အမ်ားအားျဖင့္ ပုံႏွိပ္ထားတဲ့ ကားေတြကိုသာ ျမင္ဖူးၾကရတာ။ အဲဒီႏိုင္ငံႀကီးေတြဆီ သြားမၾကည့္ႏိုင္ၾကဘူး။ မမွီႏိုင္ေလာက္ေအာင္ အလွမ္းေ၀းတယ္ေပါ့ဗ်ာ။ ဒီအေနအထားမွာ ကလုံးကားေတြသာဖန္တီးႏိုင္ရင္၊ ႏိုင္ငံတိုင္းရဲ႕ ပန္းခ်ီေက်ာင္းေတြမွာ ျဖစ္ ျဖစ္ တစုတစည္းတည္း ျပထားေပးႏုိင္မယ္ဆိုရင္ ၀ါသနာရွင္ေတြေရာ ပညာရွင္ေတြပါ ေလ့လာႏိုင္မယ္။ အက်ဳိးရိွမယ္။ ဒါက ဒုတိယအခ်က္ပါ။
ET             ေမးစရာေတြ အမ်ားႀကီးရိွလာၿပီ။ အဲဒီထဲက ပထမဆုံး ေဆးသားအထူအပါးပါ မူရင္းအတုိင္းဆိုတဲ့ ကိစၥ၊ အခု လုပ္လို႔ရၿပီလား။ ဘယ္လိုနည္းမ်ဳိးလဲ။
ၾဆာထူး                 မရေသးပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္အထင္ အဆင္သင့္မရိွေသးဘူးလို႔ထင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ လက္တ ကမ္းမွာ ရိွေနတယ္ဆိုတာေတာ့ေျပာႏိုင္ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္ ဒီလိုေျပာႏုိင္တာလဲဆိုရင္ ဒီေန႔ေခတ္ႀကီးကို နည္းပညာ ေပါက္ကြဲေနတဲ့ေခတ္လို႔ ဆိုၾကတယ္မဟုတ္လား။ သိပံနည္းပညာေတြဟာ အရွိန္အဟုန္ျပင္းျပင္းနဲ႔ ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ ႀကီးကို တိုးတက္ေနတဲ့ ဒီေခတ္ႀကီးထဲမွာ ဒါမ်ဳိးလုပ္ႏုိင္ဖို႔ မခဲယဥ္းေတာ့ပါဘူး။ ျဖစ္ႏုိင္ေနပါၿပီ။ အလြယ္ဆုံးေျပာရရင္ မူရင္းကားရဲ႕အေရာင္သာမက ေဆးသားအထူအပါးကိုပါဖတ္ႏိုင္တဲ့ စကင္နာမ်ဳိး၊ အဲဒါကိုသိမ္းထားႏိုင္တဲ့ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ အဲဒီအထူအပါးအတိုင္း ထုတ္ေပးႏုိင္တဲ့ ဒါမွမဟုတ္ ေဆးမႈတ္ေပးႏိုင္တဲ့ ပရင္တာမ်ဳိးေတြ အဓိကလိုမယ္ဗ်ာ။ လက္ရိွ အနီးစပ္ဆုံး၊ အျမင့္ဆုံးဆိုတဲ့ ကြန္ပ်ဴတာေတြ ၊ စကင္နာ၊ ပရင္တာမ်ဳိးေတြကို လိုအပ္တဲ့အဆင့္အထိ တစ္ဆင့္ျမင့္ႏိုင္ မယ္ဆိုရင္ ရႏိုင္ၿပီေပါ့ဗ်ာ။  ၾကားဖူးမွာပါ ေလာကမွာ မျဖစ္ႏိုင္တာမရိွ၊ မျဖစ္ေသးတာဘဲရိွတယ္ဆိုတဲ့ စကားအတိုင္း ပါပဲ။ လိုလွ်င္ႀကံဆ နည္းလမ္းရေပါ့ဗ်ာ။ ကဲ … ျဖစ္မလာႏိုင္ဘူးလား။ လုံး၀မျဖစ္ႏိုင္တဲ့ကိစၥ မဟုတ္ဘူးဆိုတာကိုေတာ့ ခင္ဗ်ား လက္ခံႏုိင္မယ္ထင္ပါတယ္။
ET             လြယ္လွခ်ည္လား။ အဲဒါနဲ႔ပဲ ကိုယ္ပြားျဖစ္သြားေရာတဲ့လား။ ပန္းခ်ီဆိုတာ အႏုပညာဗ်။ ပန္းခ်ီဆရာ ရဲ႕ စိတ္ခံစားမႈေတြထည့္ဆြဲထားတာ။ အခ်ဳိ႕ဆို ဘ၀တစ္ခုလုံးေပးဆပ္ၿပီး ေရးခဲ့ၾကတာ။ သိပ္နက္ရႈိင္းတယ္၊ နက္ရိႈ္င္းသ ေလာက္လည္း သိမ္ေမြ႕တယ္။ ရုပ္၀တၳဳပစၥည္းသက္သက္မဟုတ္ဘူး။ စက္နဲ႔လွည့္ထုတ္လို႔မရဘူးဗ်။ အခုေျပာတဲ့ သိပံနည္းပညာေတြ အတတ္ပညာေတြနဲ႔  စက္နဲ႔ဆြဲသလိုမ်ဳိးဆိုရင္ အဲဒီကားရဲ႕ ၀ိဥာဥ္ပါ ပါေအာင္ဆြဲႏုိင္ပါ့မလား။ ဒါဆို … အႏုပညာေျမာက္ႏိုင္ပါ့မလား။ အဲဒီကားေတြကို မူရင္း ကားႀကီးေတြလို ခံစားလို႔ရႏိုင္ပါ့မလား။ ကဲ … 
ၾဆာထူး                 တထပ္တည္းဗ်ာ၊ အစစအရာရာ ၁၀၀ ရာခိုင္ႏႈန္း တူမယ္။ နည္းနည္းေလးမွကို မလြဲဘူးဗ်ာ။ ဒါဆို ခံစားလို႔ရႏိုင္ပါလိမ့္မယ္။ ဥပမာဗ်ာ ထူးအိမ္သင္ေခြထဲက သီခ်င္းဖြင့္နားေထာင္ရင္ ခံစားလို႔ရသလိုေပါ့။ ထူးအိမ္သင္ ကိုယ္တုိင္ ကိုယ့္ေရွ႕မွာ ဆိုတီးေနတာကို နားေထာင္မွ ခံစားလို႔ရႏိုင္တာမဟုတ္ဘူးေလ။ အမ်ားစုက စက္ထဲက ထြက္ လာတဲ့ အသံကိုပဲ နားေထာင္ၿပီး ခံစားေနၾကတာ။ ေဟာ္လိုရႈိးမွ အစစ္၊ ပိုေကာင္းတယ္။ စက္ကတဆင့္ထြက္လာတဲ့ အသံက သဘာ၀မဟုတ္လို႔ မေကာင္းဘူး၊ ခံစားလို႔မရဘူး ဘာညာ မရိွသလိုဘဲေပါ့။ ဒီေနရာမွာ ကက္ဆက္ေတြ၊ အမ္ပီသရီးေတြပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ရုပ္ပါျမင္ရတဲ့ အမ္တီဗြီေခြ၊ ဒီဗီြဒီေခြပဲျဖစ္ျဖစ္ စက္ပစၥည္းကိရိယာေတြက ၾကားခံဗ်။ ပရိတ္ သတ္အမ်ားစုနဲ႔ အဆိုေတာ္ၾကားက ေပါင္းကူးတံတားဗ်။ သူက ဖန္တီးသူမဟုတ္ဘူးေလ။ အဲဒိ ဥပမာလိုပါပဲ အခုကိစၥ မွာလည္း နည္းပညာေတြ၊ စက္ပစၥည္းေတြက ဖန္တီးသူမဟုတ္ပါဘူး။ ေပါင္းကူးတံတားပါဘဲ။ ပရိသတ္အမ်ားစုနဲ႔ ပန္းခ်ီဆရာၾကားက မျမင္ရတဲ့ႀကိဳးတစ္ေခ်ာင္းပါပဲ။
ET             ရွင္းပါ၏။ ကိုင္း … ေနာက္ေမးခြန္းတစ္ခုလာမယ္။ ႏိုင္ငံႀကီးအခ်ဳိ႕မွာျပန္႔က်ဲေနတဲ့ မူရင္းကား ေတြကို စကင္နာဖတ္ဖို႔ကိစၥ၊ ျဖစ္ႏုိင္ပါ့မလား ၾဆာထူး ။ ရႏိုင္ပါ့မလား။
ၾဆာထူး                 မူရင္းကားေတြကို စကင္နာ၊ ဒါမွမဟုတ္ တျခားတမ်ဳိးနဲ႔ျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ဗ်ာ။ ဒီေနရာမွာ စကင္နာပဲ ထားပါေတာ့။ အဲဒီ စကင္နာဖတ္ဖို႔ကိစၥက လြယ္ေတာ့မလြယ္ဘူး။ ေရွ႕မွာေျပာခဲ့တဲ့ လိုအပ္တဲ့စက္ပစၥည္းေတြရဖို႔က လည္းမလြယ္တဲ့ကိစၥပါပဲ။ ကိစၥႀကီးတစ္ခုလုံးမွာ ဘယ္ဟာမွ လြယ္လြယ္နဲ႔မျဖစ္ႏုိင္တာ ေသခ်ာပါတယ္။ အခုကိစၥမွာ လည္း လက္ရိွကားပိုင္ရွင္ေတြရဲ႕ခြင့္ျပဳခ်က္လိုတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆို ပတ္သက္သမွ် အလုပ္အားလုံးဟာ တရား၀င္ ေဘာင္ထဲကပဲျဖစ္ရမယ္ဆိုတဲ့ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ခ်ထားတဲ့ မူရိွတာေၾကာင့္ပါ။ အဲဒီေတာ့ သူတို႔ရဲ႕ တရား၀င္ခြင့္ျပဳခ်က္ရ ေအာင္လုပ္ရမွာပါပဲ။ ဆိုပါေတာ့ဗ်ာ၊ ထိပ္ဆုံး ကားတစ္ရာသတ္မွတ္ထားတယ္ဆိုပါေတာ့။ အဲဒီတစ္ရာစလုံးရဲ႕  ပိုင္ရွင္ ေတြဆီက အားလုံးကို တစ္ၿပိဳင္နက္တည္းရလိမ့္မယ္လို႔ေတာ့ ေမွ်ာ္လင့္မထားပါဘူး။ အားလုံးကို အက်ဳိးနဲ႔အေၾကာင္းနဲ႔ ညိွႏိႈင္းႏုိင္ရင္၊ သူတို႔အက်ဳိးစီးပြားကိုလည္း သူတို႔သေဘာတူေလာက္တဲ့အဆင့္ထိ ကိုယ့္ဖက္ကလုပ္ေပးႏုိင္ရင္ တစ္ကားၿပီးတစ္ကားပဲျဖစ္ျဖစ္ ရလာပါလိမ့္မယ္။ အရင္ရတဲ့ဟာ အရင္လုပ္ေပါ့ဗ်ာ။ ေနာက္ဆုံး အားလုံးမဟုတ္ေတာင္ အမ်ားစုကိုေတာ့ ရလိမ့္မယ္လို႔ယုံၾကည္ထားပါတယ္။ ဒီေနရာမွာ လက္ရိွကားပိုင္ရွင္ေတြရဲ႕ ျပႆနာအေျခအေနကို လည္း ထည့္တြက္ၾကည့္ေစခ်င္တယ္။ သူတို႔ေန႔စဥ္ကုန္က်ေနတဲ့ ထိမ္းသိမ္းေရးစရိတ္ဆိုတာက နည္းတာမဟုတ္ဘူး။ ေရရွည္မွာ မနည္းႀကီးက်ားကန္ေနၾကရတာ။ ဒီၾကားထဲက တစတစပ်က္စီးေနၿပီး ေနာက္ဆုံးမွာ လက္ေလွ်ာ့ရမယ့္ အေျခအေနကလည္း ရိွေနတယ္ေလ။
ET             အေျပာကေတာ့ ေခ်ာေနတာပါပဲ။ ဆက္ေျပာၾကရေအာင္။ ခင္ဗ်ား ကလုံးေၾကာင့္ မူရင္းကား ေတြကိုေရာ ထိခိုက္မလာႏုိင္ဘူးလား။
ၾဆာထူး                 ျဖစ္ႏိုင္ေခ် ႏွစ္ခုေတာ့ေတြ႕မိတယ္။ စကင္ တစ္ခါႏွစ္ခါ ဖတ္တာေၾကာင့္ သူ႔သက္တမ္းကို အနည္း နဲ႔အမ်ား တိုေစႏိုင္ပါတယ္။ ဒါကို ထိခိုက္မႈအနည္းဆုံးနဲ႔ အေကာင္းဆုံးျဖစ္ေအာင္လုပ္ၾကရမွာပါ။ ေနာက္တစ္ခုက အစစ္မပ်က္စီးခင္ ကလုံးေတြထြက္လာလို႔ ေဖါင္းပြမႈေတြျဖစ္လာၿပီး သူ႔တန္ဖိုးက်သြားရတယ္ဆိုတာမ်ဳိးလည္း ရိွႏိုင္ပါ ေသးတယ္။ ဒါကို တစ္ဖက္ကျပန္ၾကည့္ရရင္ ဒီဂယက္ေၾကာင့္ အစစ္ကိုေတာင္ ပိုျမတ္ႏူိးလာတာမ်ဳိးကလည္း ရွိႏိုင္ပါ ေသးတယ္။ ခ်ဳပ္ေျပာရရင္ေတာ့ဗ်ာ၊ ျဖစ္လာႏိုင္တဲ့ထိခိုက္မႈေတြဟာ  ေရရွည္အက်ဳိး၊ တစ္ခုလုံးအက်ဳိးနဲ႔ယွဥ္ရင္ မေျပာ ပေလာက္ဘူး ထင္ပါတယ္။ ဒီေနရာမွာ ဆီမီးတုိင္နဲ႔ႏႈိင္းၿပီး ေျပာခ်င္ပါတယ္။ ဆီမီးတုိင္ တစ္တိုင္ကေန ေနာက္ ဆီမီးတုိင္တစ္ခုကို မီးကူးယူလို႔ အဲဒိဆီမီးတိုင္ ဘယ္ေလာက္ထိခိုက္သြားမလဲဗ်ာ။ ဟုတ္တယ္မို႔လား။ အခ်ိန္တန္လို႔ သူၿငိမ္းသြားရင္ေတာင္ အဆင့္ဆင့္ကူးယူထားတဲ့ မီးတုိင္ေတြမွာ သူ႔မ်ဳိးဆက္အလင္းေရာင္ေတြ ခ်န္ထားခဲ့ႏိုင္မယ့္ ကိစၥ မ်ဳိးပါဗ်ာ။
ET             ဟုတ္ပါၿပီ။ ဟုတ္ပါၿပီ။ ကိုင္း … ဒီကိစၥႀကီးအတြက္ ခင္ဗ်ားမွာ အခုဘာရွိိထားၿပီလဲ။ ခင္ဗ်ားကေကာ … ။ ဒါေလာက္ ႀကီးတာႀကီးကို လုပ္ႏိုင္မယ္ထင္လား။
ၾဆာထူး                 ကိစၥက အခုမွ စိတ္ကူးအဆင့္မွာပဲ ရိွေသးတယ္ဆိုေတာ့၊ သိပ္အေရးပါတဲ့ သတင္းအခ်က္ အလက္ေတြကိုေတာင္ ျပည့္စုံေအာင္ မရွာႏုိင္၊ မစုႏိုင္ေသးပါဘူး။ စက္ပစၥည္းေတြဆို ေ၀လာေ၀းေပါ့။ ဘာမွ မယ္မယ္ ရရ မရိွေသးပါဘူး။ ေနာက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္က နည္းပညာရွင္၊ အတတ္ပညာရွင္တစ္ေယာက္လည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ဂုရုတစ္ပါး မဟုတ္သလို သူေဌးလည္းမဟုတ္ပါဘူး။ ပန္းခ်ီကိုစိတ္၀င္စားတဲ့ သာမန္အၿငိမ္းစား ေက်ာင္းဆရာ တစ္ေယာက္ပါ။ ဒါေပမယ့္ဗ်ာ ဒီကိစၥမွာ အဲဒါေတြက အေရးမႀကီးလွပါဘူး။ လုပ္မယ့္လူက အဓိကမဟုတ္ဘူးဗ်။ အေၾကာင္းအရာကသာ အဓိက။ ကၽြန္ေတာ္ မလုပ္လည္း ဒီကိစၥႀကီးကို တစ္ေန႔ အျခားသူေတြ လုပ္ကိုလုပ္လာၾကမွာ။ ျဖစ္ကိုျဖစ္လာမွာပါ။ မယုံ ေစာင့္ၾကည့္။
ET             ဟုတ္ကဲ့ပါ …။ ဒါနဲ႔ ေနပါအုံး ဒီကိစၥ ခင္ဗ်ားႀကိဳးစားေနတယ္ဆို၊ ခင္ဗ်ား မလုပ္ရင္ ဘယ္သူလုပ္မွာ တဲ့လဲ။
ၾဆာထူး               ကၽြန္ေတာ့္လို ဆႏၵရိွတဲ့သူေတြ ယုံၾကည္တဲ့သူေတြ လုပ္ၾကမွာေပါ့။ တစ္နည္းရိွတာက အခု ခင္ဗ်ားသိၿပီ၊ အဲဒီကတဆင့္ တျခားလူေတြ သိျမင္လာမယ္၊ သူတို႔ဆႏၵရိွမယ္ ယုံၾကည္မယ္ဆိုရင္ ၀ိုင္းလုပ္ၾကတာေပါ့။ ေရႊေတြလည္း မေခဘူးေနာ္၊ ေလွ်ာ့မတြက္နဲ႔။
ET             ၾကားရတာျဖင့္ ဇာတိမာန္တက္ေလာက္ပါရဲ႕။ ထားပါေတာ့ဗ်ာ။ အဲဒီလို … ။
ၾဆာထူး               ခဏေလးေစာင့္ဗ်ာ ရဲေဘာ္ႀကီး ကၽြန္ေတာ့္စကားမဆုံးေသးလို႔။ ကၽြန္ေတာ့္မွာ မရိွတာေတြေျပာ ၿပီးသြားေတာ့ ရိွတာေတြလည္း ထုတ္ေျပာခ်င္ေသးတယ္။
ET             ၾကြားပါ ၊ အဲ … ေျပာပါ ေျပာပါ။ သိပါရေစ။
ၾဆာထူး               ကၽြန္ေတာ့္မွာ ေစာေစာကေျပာခဲ့သလို ဘာမွမယ္မယ္ရရ မရိွေသးေပမဲ့ … ၊ ေခါင္းရိွတယ္။ အား လုံးနဲ႔ ေပါင္းလုပ္ခ်င္စိတ္ ရိွတယ္။ ခိုင္မာတဲ့ယုံၾကည္ခ်က္ရိွတယ္။ ျဖစ္ေအာင္လုပ္မယ္ဆိုတဲ့ သံဓိဌာန္ရိွတယ္။ ဒါ့အျပင္ အခ်ိန္ျပည့္ ဒါပဲစဥ္းစားၿပီး အားထုတ္ခိုင္းေနတဲ့ ျပင္းျပတဲ့ ေဇာ လည္းရိွတယ္ဗ်ာ။ ကဲ … ဘာလိုအုံးမလဲ။
ET             မလိုေတာ့ပါဘူး ကိုယ့္ဆရာ။ ေနာက္ဆုံးအေနနဲ႔ ေျပာခ်င္တာရိွရင္သာ ေျပာပါခင္ဗ်ား။
ၾဆာထူး                ေအးဗ်ာ … ေလာကမွာ ျဖစ္သင့္ျဖစ္ထိုက္တာေတြဟာ တစ္ေန႔ ျဖစ္ကိုျဖစ္လာရမွာပါ။ ေသခ်ာ ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔သုံးေနက်စကားနဲ႔ေျပာရရင္ ပေယာဂမွန္ရင္ တုန္ဆင္းလာရမယ္ေပါ့ဗ်ာ။ (ဟုတ္ကဲ့။) ဒီကိစၥမွာ ကၽြန္ေတာ့္ျပႆနာက ေငြ မဟုတ္ဘူး။ နည္းပညာ မဟုတ္ဘူးဗ်။ ပိုင္ရွင္ရဲ႕ခြင့္ျပဳခ်က္ရဖို႔ေတာင္ မဟုတ္ဘူး။ အဲဒါ ေတြက ေက်ာ္ျဖတ္ႏုိင္မယ္ထင္ထားတဲ့ ကိစၥခ်ည္းပါပဲ။ စဥ္းစားမိသေလာက္ေတာ့ မေျဖရွင္းႏိုင္တာ မရိွေသးပါဘူး။ တကယ့္ ျပႆနာက … အခု စိတ္ကူးဟာ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ပဲ သစ္ေနတာမ်ဳိးလား၊ တကယ္ေကာ သစ္ရဲ႕လား ဆိုတာ ပဲ။ ဒီေမးခြန္းကို ခုခ်ိန္ထိ ကၽြန္ေတာ္ ယတိျပတ္ မေျဖႏိုင္ေသးဘူး။ ဒီေတာ့ ခင္ဗ်ား ေျဖေပးဗ်ာ။
ႏို၀င္ဘာ ၁၊ ၂၀၀၉
(ပုံ – ဒီက ကူးယူပါတယ္။ ခြင့္ျပဳခ်က္ မေတာင္းႏိုင္ခဲ့။ http://www.skytopia.com/project/light/light.html )

သင့္အေၾကာင္း သင့္လုုပ္ငနး္ ေၾကာ္ျငာ သည္ေနရာမွာ ေၾကာ္ျငာႏိုုင္ပါျပီ

Similar Posts