ျမတ္စံ – ” သႀကၤန္အေျမွာက္သံ က်ယ္ေလာင္ပါေစ “(သို႔) မယုံရင္ ပုံျပင္လို႔သာ မွတ္ ”
(မိုုးမခ) ဧျပီ ၁၆၊ ၂၀၁၈
လြန္ခဲ႔တဲ႔ႏွစ္ ၃၀ မတိုင္ခင္ ျမန္မာ႔ဆိုရွယ္လစ္လမ္းစဥ္ပါတီေခတ္( မဆလ-တစ္ပါတီအာဏာရွင္ေခတ္) တုန္းက သႀကၤန္သံခ်ပ္အလွျပကားေတြနဲ႔ စည္ကားစြာ လွည္႔လည္သြားလာေနတဲ႔ျမင္ကြင္းေလးကို အမွတ္ရမိတယ္။ ညဖက္ဆို ရပ္ကြပ္အလိုက္ဆုေပးမ႑ပ္ေတြမွာ အလွျပကားယာဥ္ေတြဟာကိုယ္႔ အဖြဲ႕လိုက္ သံခ်ပ္ေတြထိုး။မင္းသားနဲ႔မင္းသမီးေတြရဲ႕တပင္တိုင္အက၊ ႏွစ္ပါးသြားအက နဲ႔အလွျပယာဥ္ကားႀကီးကိုလည္း တဖြဲ႕နဲ႔တဖြဲ႕နဲ႔ အၿပိဳင္အဆိုင္ျခယ္သထားတဲ႔ အဖြဲ႕ရဲ႕နာမည္နဲ႔ေလ်ွာ္ညီေအာင္ ျပင္ဆင္ထားၾကၿပီး သံခ်ပ္၊ အက၊ အလွျပယာဥ္ကားျပင္ဆင္မႈ စတာေတြကိုေပါင္းစုၿပီး စြယ္စုံဆု ရဖို႔ႀကိဳးစားတဲ႔အဖြဲ႕ေတြလည္းရွိပါတယ္။
“ယဥ္ေက်းေမာင္၊ ေမာင္ေမာင္တို႔အဖြဲ႕႔၊ ေမာင္ေမာင္ဆိုေလ ထီရိုးရွည္၊ အေမ႔သား၊ ၿပီးပါၿပီ၊ ဆိတ္ပါးစပ္ နတ္မ်က္စိ “စတဲ႔ အဖြဲ႕မ်ားစြာရွိၾကၿပီး စြယ္စုံဆုရဖို႔ ႀကိဳးစားတဲ႔အဖြဲေတြလည္းရွိသလို သံခ်ပ္ဆု၊ အထူးဆု စတဲ႔ဆုေတြကို ရည္မွန္းၿပီး ၿပိဳင္ဆိုင္ၾကတဲ႔အဖြဲ႕ေတြလည္းရွိၾကပါတယ္။
သံခ်ပ္ထိုးယွဥ္ၿပိဳင္ၾကသူ အဖြဲ႕ေတြဟာ အမွန္တကယ္ေတာ႔ ဆုရဖို႔ထက္ အဲ႔ဒီေခတ္ကာလ တစ္ပါတီအာဏာရွင္ေခတ္ မဆလ ပါတီႀကီးရဲ႕ ဗဟိုဦးစီးစံနစ္ ခ်ဳပ္ကိုင္မႈေၾကာင္႔ လြဲမွားစြာေအာက္ေျခမွာေဆာင္ရြက္ေနတဲ႔ျဖစ္ပ်က္ေနတဲ႔ကိစၥေတြကို ျပည္သူ႔ဖက္မွ ရပ္တည္ခ်က္မ်ိဳးနဲ႔ သရုပ္ေဖာ္တင္ျပၾကတာျဖစ္တယ္။
ပါတီဥကၠဌႀကီး ဦးေနဝင္း(ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးေနဝင္း)ဆိုတဲ႔ လူတစ္ဦးတစ္ေယာက္အေပၚမွာ အေျချပဳၿပီး အာဏာကိုတည္ေဆာက္ျခင္းရဲ႕ အက်ိဳးဆက္ရလာဒ္ကို အမ်ားျပည္သူလူထုတရပ္လုံး ႏွစ္စဥ္မေျပာင္းလဲ မတိုးတက္ပဲ ေနရာတိုင္း က႑တိုင္းမွာ အလြဲလြဲအမွားမွားနဲ႔ေဆာင္ရြက္ေနမႈကို ခးါစည္းခံေနရမႈ အပါအဝင္ ဌာနဆိုင္ရာအတြင္းမွာ အထက္ဖား ေအာက္ဖိအျဖစ္အပ်က္ေတြကို ေထာက္ျပေဝဖန္တဲ႔သေဘာမ်ိဳးနဲ႔ အမ်ားျပည္သူေရွ႕ေမွာက္မွာ ဟာသေႏွာၿပီးတင္ျပတဲ႔ သံခ်ပ္စာသားေတြကို ႀကိဳးစားအားထုတ္တဲ႔ လႈပ္ရွားမႈတခုပါ။ လူေတြကလည္း တႏွစ္မွတခါ ဒီလိုသႀကၤန္အခ်ိန္ကာလမ်ိဳးမွာ မိမိတို႔ရင္ထဲက ခံစားခ်က္ေတြကို တဆင္႔ျပန္လည္ၿပီး ထုတ္ေဖာ္ျပသတဲ႔ သံခ်ပ္ေတြကို ႏွစ္သက္ၾကတယ္။ ကိုယ္႔ရင္ထဲမွာ မေက်နပ္ ဘဝင္မက်ေနတဲ႔အရာကို ေအာင္႔အီးသည္းခံထားရတဲ႔အရာေတြကို ထုတ္ျပတဲ႔ ေအာင္႔လုံးထုတ္ျပပြဲ လို႔ေျပာရင္လည္း မမွားပါဘူး။ၿမိဳ႕နယ္တိုင္း ၿမိဳ႕နယ္တိုင္းမွာလည္း ဆုေပးမ႑ပ္ေတြနဲ႔ ဆုခ်အားေပးၾကတယ္။
သံခ်ပ္အဖြဲ႕ေတြ မ်ားစြာထဲက က်ေနာ္တို႔ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္အားေပးခဲ႔တဲ႔ အဖြဲ႕ေတြရွိတယ္။ က်ေနာ္တို႔ ငယ္စဥ္အရြယ္ မူလတန္းေက်ာင္းသား၊ အလယ္တန္း၊ အထက္တန္းနဲ႔ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားအရြယ္အထိ သႀကၤန္ကာလ ညပိုင္းေတြမွာ ၃၁ လမ္းထိပ္က ဆုေပးမ႑ပ္၊ ေက်ာက္တံတားၿမိဳ႕နယ္ ပန္းဆိုးတန္းနဲ႔ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းလမ္းမ ေထာင္႔နား၊ ရုပ္ရွင္ရံုမ်ားေရွ႕ ရန္ကုန္မီးရထားဘူတာႀကီးဝင္းကို ေနာက္ေက်ာထားေဆာက္ထားတဲ႔ ဆုေပးမ႑ပ္စင္ေတြမွာ သြားေရာက္အားေပးၾကည္႔ရႈ႕ခဲ႔ၾက။ “အေမ႔သား၊ ေမာင္ေမာင္ဆိုေလ ထီရိုးရွည္၊ ျပီးပါၿပီ အဖြဲ႕နဲ႔ ဆိတ္ပါးစပ္ နတ္မ်က္စိ ” အဖြဲ႕တို႔ ျဖစ္တယ္။
မဆလ အာဏာရွင္တို႔ရဲ႕ မွားယြင္းတဲ႔ေပၚလစီ (မူဝါဒ )ေတြေၾကာင္႔ တိုင္းျပည္တြင္မွာ ျဖစ္ပ်က္ေနတဲ႔ ေကာင္စီလူႀကီး ၊ ပါတီယူနစ္ဥကၠဌ၊ စစ္မႈထမ္းေဟာင္းအဖြဲ႕၊ သမဝါယမ လူႀကီးေတြရဲ႕ အာဏာကို လက္တလုံးျခား အသုံးခ်ၿပီး ျပည္သူလူထုအေပၚ ဖိႏွိပ္ေနတာေတြ၊ ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာ ရဲ႕လြဲမွားတဲ႔လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြထဲက ျပည္သူလူထုကို ဘာမွ အက်ိဳးမျဖစ္ထြန္းေစခဲ႔တဲ႔ လမ္းေဘးေဈးသည္ေတြကိုဖမ္းဖို႔အတြက္ ဂဠဳန္ စီမံခ်က္အတြက္ လက္ရံုးတပ္ဖြဲ႕လို ဖြဲ႕ထားတဲ႔ လမ္းေဘးေဈးသည္ဖမ္း ဂဠဳန္အဖြဲ႔ေတြရဲ့ လြဲမွားခ်က္ေတြကို ေဖာ္ထုတ္ျပသတဲ႔ပြဲလည္းျဖစ္လို႔ ဒါမ်ိဳးေတြကို ဟာသဥာဏ္နဲ႔ တင္ဆက္မႈပုံ သ႑န္အမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ သံခ်ပ္စာသားေတြသုံးၿပီး ယွဥ္ၿပိဳင္ၾကတဲ႔အဖြဲ႔ေတြထဲမွာ အႀကိဳက္ဆုံးအဖြဲ႕ေတြေပါ႔။ ေခတ္ကာလအေျပာင္းအလဲျဖစ္ဖို႔ လိုေၾကာင္းကို မီးေမာင္းထိုးျပတဲ႔ အဖြဲ႕ေတြျဖစ္တယ္။
သႀကၤန္ကာလ ၿပီးသြားလို႔ သံခ်ပ္အဖြဲ႕ေတြရဲ႕ ေထာက္ျပေဝဖန္မႈေတြကို သက္ဆိုင္ရာ အစိုးရအဖြဲ ႕အႀကီးအကဲေတြထံ အခ်ိန္မွီ လူထုတင္ျပခ်က္က ဒီလိုရွိတယ္။ဒီလိုေတာ႔ျဖင္႔ေျပာေနၾကၿပီ စသျဖင္႔တင္ျပေျပာဆိုတဲ႔သူ အခ်ိဳ႕ဌာနေတြမွာရွိသလို အခ်ိဳ႕သက္ဆိုင္ရာဌာနေတြက မသိက်ိဳးက်ြံျပဳၿပီး လုပ္ၿမဲအတိုင္းပဲ ဆက္လုပ္ေနၾကပါတယ္။ မျဖစ္မေနလုပ္ျဖစ္တာကေတာ႔ သႀကၤန္ကာလအတြင္း ေဖာ္ျပတဲ႔ သံခ်ပ္စာသားေတြမွာ တပါတီအာဏာရွင္ မဆလ အစိုးရကိုအၾကည္ညိဳပ်က္ေစရန္ လုပ္ေဆာင္တယ္လို႔ ယူဆစရာစာသားမ်ိဳး တင္ျပမႈမ်ိဳးပါရင္ အဲ႔ဒီသံခ်ပ္အဖြဲ႕က အဖြဲ႕ ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္ျဖစ္ စာေရးသူျဖစ္ျဖစ္ သႀကၤန္ေတာင္မၿပီးေသး … လမ္းတေနရာ ယွဥ္ၿပိဳင္ေနတဲ႔ စင္မ႑ပ္ရဲ႕နံေဘးမွာ အရံအသင္႔ေစာင္႔ေနၿပီး ေထာက္လွမ္းေရးတပ္ဖြဲ႕နဲ႔အတူ နယ္ေျမရဲတပ္ဖြဲ႕က ဖမ္းဆီးေခၚေဆာင္သြားတာလည္းအႀကိမ္ႀကိမ္ပါ။
ဒီအထဲမွာ နာမည္ႀကီး အဖြဲ႕ေတြကေတာ႔ အေမ႔သား၊ ေမာင္ေမာင္ဆိုေလ ထီးရိုးရွည္၊ ဆိတ္ပါးစပ္ နတ္မ်က္စိ စတဲ႔အဖြဲ႔ေတြထဲ႔က ေခါင္းေဆာင္ေတြျဖစ္တဲ႔ ဂီတစာဆိုေမာင္ေၾကးမုံ၊ စာေရးဆရာ/ကဗ်ာဆရာ ေတးေရး နိုင္ျမန္မာ၊ ေဗလုဝ၊ ဂႏၶဝင္ေမာင္ဝိုင္း နဲ႔ဆိတ္ပါးစပ္နတ္မ်က္စိအဖြဲ႕မွ ေခါင္းေဆာင္ေတြလည္း ပါဝင္ပါတယ္။ အစိုးရကို အၾကည္ညိဳပ်က္ေစတယ္ မပ်က္ေစဘူးဆိုတာကလည္း အဲ႔ဒီအမိန္႔ကိုထုတ္ျပန္ထားတဲ႔ ဥပေဒျပဳသူေတြကိုယ္တိုင္ေတာင္ ဘယ္အဖြဲ႔ရဲ႕ ဟာကေတာ႔ ဘယ္လိုျဖစ္တယ္ ဆိုတာမသိပါ။ ေအာက္ေျခမွာ ျပည္သူလူထုကို လုပ္ပိုင္ခြင္႔ရွိရွိလုပ္လို႔ရတဲ႔သူေတြ ေထာက္လွမ္းေရးေတြကပဲ စီရင္ဆုံးျဖတ္မွတ္ခ်က္ျပဳျခင္းသာျဖစ္တယ္။ တနည္းေျပာရရင္ ” ျမင္းကို ဂ်ိဳတပ္ေပးသလို ” ျဖစ္ေနတာေပါ႔။ ဒီေတာ႔ ပြဲမၿပီးခင္နဲ႔ ပြဲၿပီးမွ ခဏခဏ အဖမ္းခံေနရတဲ႕သူတို႔ကလည္း ေခသူမဟုတ္ေပ။
ဒါေၾကာင္႔ သူတို႔ကိုအမ်ားျပည္သူ အားလုံးက သႀကၤန္မင္းသား လို႔ေခၚစမွတ္ျပဳရေလာက္ေအာင္ ထင္ေပၚေက်ာ္ၾကားခဲ႔တဲ႔သူေတြပါ။ သႀကၤန္ၿပီးသြားၿပီး ေနာက္တႏွစ္ သႀကၤန္ကာလျပန္ေရာက္လာျပန္ေတာ႔ ခုနတုန္းကအဖြဲ႕ေတြဟာ ေပ်ာက္ကြယ္သြားသလားဆိုေတာ႔ ပိုၿပီးေတာ႔ေတာင္ လက္စြမ္း ႏႈတ္စြမ္း သခ်ပ္အစြမ္းေတြထြက္လာပါတယ္။ ျပည္သူေတြကလည္း သူတို႔ဖက္ကရပ္တည္ၿပီးေျပာဆို ေထာက္ျပေဝဖန္ေနသူေတြဆိုေတာ႔ တခဲနက္အားေပးၾကျပန္ေရာ။ ဒီလိုနဲ႔ပဲ ေနာက္တႏွစ္ သႀကၤန္အခ်ိန္ကာလေရာက္ျပန္ေတာ႔ အဲ႔ဒီကာလရဲ႕ လတ္တေလာျဖစ္ရပ္ေတြကို သံခ်ပ္ထိုးၾကျပန္ေရာ…
ဒါကို အေၾကာင္းျပဳၿပီး ဘိုးဘြားမိဘ လူႀကီးေတြက ” အသံသာၾကားရၿပီး အေျမွာက္ဆံမပါတဲ႔အတြက္…… သႀကၤန္အေျမွာက္ ” လို႔တင္စားေျပာဆိုၾကတယ္။ ဒါေပမဲ႔လည္း အဲ႔ဒီသႀကၤန္အေျမွာက္လို႔ေခၚတဲ႔ သံခ်ပ္ ေတြရဲ႕စာသား အတိုင္အေဖာက္ေတြဟာ လူေတြရဲ႕ရင္ထဲကိုေရာက္သြားၿပီး မတရားမႈကို ငုံ႔ခံမေနပဲ ေတာ္လွန္ရမယ္ဆိုတဲ႔အသိကိုေပးေဝးလိုက္လို႔ ႏွစ္ေတြၾကာလာၿပီး ရွစ္ေလးလုံးကာလမွ လူထုတရပ္လုံးပါဝင္တဲ႔ ဒီမိုကေရစီေတာင္းဆိုဆႏၵျပပြဲႀကီး တနိုင္ငံလုံးရွိလူထုတရပ္လုံးပါဝင္ခဲ႔တဲ႔ လႈပ္ရွားမႈႀကီးပၚေပါက္ခဲ႔ရတယ္။ တစ္ပါတီ အာဏာရွင္စံနစ္ကို လူထုအားနဲ႔ျဖဳတ္ခ်နိုင္ခဲ႔တယ္။။ ဒါေၾကာင္႔လည္း ၁၉၈၈ ခုႏွစ္ အာဏာသိမ္းမႈေနာက္ပိုင္းမွာ နဝတအာဏာရွင္ေခတ္တေလ်ာက္လုံး သႀကၤန္သံခ်ပ္ဆိုတာ တိမ္ေကာေပ်ာက္ကြယ္သြားခဲ႔ရတယ္။ ေႏွာင္းလူငယ္ေတြဆို လူႀကီးေတြေျပာစကားထဲမွာပါတဲ႔ သံခ်ပ္ထိုးတာ သံခ်ပ္ကားလို႔ေျပာတာၾကားမိရင္ စစ္လက္နက္ပစၥည္းေတြတင္ေဆာင္ၿပီးေမာင္းႏွင္တဲ႔ သံခ်ပ္ကားယာဥ္ေတြနဲ႔ေတာင္ မွားေနၾကတယ္။
၂၀၁၀ ခုႏွစ္ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ႔ သႀကၤန္အလွျပယာဥ္ကားေတြနဲ႔အတူ သံခ်ပ္ေတြျပန္လည္ဆန္းသစ္ျခင္းေခတ္ တေက်ာ႔ျပန္ ထလာခဲ႔ျပန္တယ္။မႏွစ္တႏွစ္ကအထိ သံခ်ပ္ေတြနဲ႔ ၿမိဳင္ၿမိဳင္ဆိုင္ဆိုင္ရွိေနတဲ႔ အခင္းအက်င္းမ်ိဳးကေန ဒီႏွစ္မွာေတာ႔ ဘာကိုစိုးရိမ္ ဘာကိုေၾကာက္ရြံ႕ၿပီး လုပ္ေလသည္မသိ … ဆုေပးမ႑ပ္ျဖင္႔စီစဥ္မႈ။ေဆာင္ရြက္မႈတို႔ကို မေတြ႔ရတဲ႔အျပင္ အတိုက္အခံနိုင္ငံေရးဘဝတုန္းက သံခ်ပ္ထိုးျခင္း၊ ေခတ္ရဲ႕သရုပ္သ႑န္ကိုေထာက္ျပေဝဖန္ျခင္းတို႔ကို လက္နက္တခုသဖြယ္ အသုံးခ်ခဲ႔ေလသူတို႔ကိုယ္တိုင္ ေန႔ခ်င္းညခ်င္း ပုံသ႑န္ေရာ အႏွစ္သာရပါေျပာင္းလဲသြားၾကတာကို အံ႔ၾသစြာေတြ႔ခဲ႔ရ။ ဘာေတြအတြက္ ဘာကို ဒီေလာက္စိုးရိမ္ေနၾကတာပါလဲ… ဒီေလာက္ ကန္႔သတ္တားဆီးမႈေတြၾကားထဲကပဲ ထူးထူးျခားျခားဆိုသလို ေက်ာင္းသားလူငယ္ေလးမ်ားနဲ႔ဖြဲ႕စည္ထားတဲ႔ ” ျပည္သူ႔အသံ အိုးေဝအသံ ” သံခ်ပ္အဖြဲ႕ေလးတစ္ဖြဲ႕ထြက္လာတာကို Online ကေန ေတြ႔ျမင္မိခဲ႔…။
တိုက္ဆိုင္စြာပင္ ဒီႏွစ္သႀကၤန္အႀကိဳေန႔ရက္မွာ က်ေနာ္႔သူငယ္ခ်င္း ကိုေပၚ@ေပၚဦးထြန္း (မင္းကိုနိုင္)ေရးတဲ႔ ” ပုံမေျပာခ်င္ဘူး ” ေခါင္းစဥ္ျဖင္႔ သူ႔ေခတ္႔သူ႔အခါအခ်ိန္ကာလမ်ားမွာ သႀကၤန္မင္းသားတစ္ေယာက္လို ပါ၀င္ လႈပ္ရွားေဆာင္ရြက္ခဲ႔တဲ႔ အျဖစ္အပ်က္ေလးကို အေျခခံၿပီး ေဖာ္ျပထားတဲ႔ စာတစ္ပုဒ္ကို မိုးမခ မဂၢဇင္း(Online)မွာ ဖတ္လိုက္ရၿပီး ၿပံဳးမိပါတယ္။ ကိုေပၚ ဟာတကယ္ပဲ က်ေနာ္တို႔နဲ႔ အႏွစ္၃၀ ကာလတစ္ေလ်ွာက္လုံး မယိမ္းမယိုင္ ခိုင္ခိုင္ၿမဲၿမဲ လက္တြဲခဲ႔တဲ႔သူငယ္ခ်င္းေကာင္း။ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေကာင္းတစ္ေယာက္ျဖစ္သလို… ဟိုး အရင္ မဆလ တစ္ပါတီအာဏာရွင္ေခတ္ သႀကၤန္ကာလမ်ားမွာ ” ဆိတ္ပါးစပ္ နတ္မ်က္စိ “အဖြဲ႕ထဲက သံခ်ပ္အတိုင္အေဖာက္ေကာင္းတဲ႔ သႀကၤန္မင္းသားတစ္ေယာက္ပါ။ သူ႔အေတြ႔အႀကံဳ သူ႔ျဖစ္ရပ္ေလးကို ဒီလိုမ်ိဳး အကန္႔အသတ္ အတားအဆီးေတြျပန္ျဖစ္လာတဲ႔အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ ျပန္ဖတ္ရတဲ႔အတြက္ သႀကၤန္အေျမွာက္သံေတြ က်ယ္က်ယ္ေလာင္ေလာင္ ပြင္႔ပြင္႔လင္းလင္း ေဝဖန္ေထာက္ျပတဲ႔ယဥ္ေက်းမႈအစဥ္အလာႀကီးကို စိုးရိမ္ေၾကာင္႔က်မႈ ကင္းေဝးစြာျဖင္႔ျဖစ္လာေစျခင္ပါတယ္။
လူ႔အသက္ေပါင္းေျမာက္မ်ားစြာ ေသေစနိုင္တဲ႔ လက္နက္အေျမွာက္ေတြနဲ႔ပစ္ခတ္လို႔ ထြက္ေပၚလာတဲ႔အသံဟာ အသံၾကားယုံတင္မဟုတ္ လူေတြကိုပါ ေသေစနိုင္တဲ႔စြမ္းအားရွိပါတယ္။ ျမန္မာနိုင္ငံမွာ ရိုးရာသႀကၤန္အစဥ္အလာနဲ႔အတူ ေခတ္ၿပိဳင္ေပၚထြက္လာခဲ႔တဲ႔ သႀကၤန္သံခ်ပ္ယဥ္ေက်းမႈဟာလည္း အျပဳသေဘာေဝဖန္ေထာက္ျပတဲ႔ အစဥ္အလာရွိတဲ႔အတြက္ ကိုယ္႔လိပ္ျပာကိုယ္လုံေနသူေတြအဖို႔ ဘယ္လိုအေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔မွ ကန္႔သတ္ခ်ဳယ္မႈမျဖစ္သင္႔ပါ။
ႏွစ္စဥ္ႏွစ္တိုင္းက်ယ္ေလာင္စြာၾကားနိုင္ပါေစဟု ဆႏၵျပဳရင္း သူငယ္ခ်င္း ကိုေပၚ( မင္းကိုနိုင္)ရဲ႕ ” ပုံမေျပာခ်င္ဘူး ” စာစုေလးကို ေလးစားစြာျဖင္႔ ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။အစဥ္အၿမဲ ေမတၱာမ်ားစြာျဖင္႔
ကိုျမတ္စံ
(15/4/2018) 11:30 pm
Posted by Aye Aye Tun on Saturday, April 14, 2018
Posted by Aye Aye Tun on Saturday, April 14, 2018
Posted by Aye Aye Tun on Saturday, April 14, 2018
Posted by Aye Aye Tun on Saturday, April 14, 2018