ဖိုုးစီ ေ၀ဖန္ေရးရာ

ဖိုးစီ (ရံုးေတာ) – ဓမၼစစ္၊ ေအာင္ပြဲစစ္၊ သံဃာအစစ္

ဖိုးစီ (ရံုးေတာ) – ဓမၼစစ္၊ ေအာင္ပြဲစစ္၊ သံဃာအစစ္
(မိုးမခ) စက္တင္ဘာ ၁၇၊ ၂၀၁၅

ငယ္စဥ္ ရွင္ဘ၀ကတည္းက ၀တ္တက္ျမဲ အေလ့ ေလ့လာတဲ့ က်ေနာ္ဟာ မိသားစု ဘ၀တည္ေဆာက္ၿပီးတဲ့အထိ အတတ္နုိင္ဆုံး ေန႔စဥ္၀တ္ျပဳ ျဖစ္ေအာင္ ၾကိဳးစားပါတယ္။  ၀တ္တက္ရင္ေတာ့ ဂုဏ္ေတာ္နဲ႔ ေမတၱာပြားမ်ားတာကေတာ့ မပါမျဖစ္ေပါ့။

ပရိယတ္စာေပ ကႀကီး ခေခြး ေလာက္ တက္ခဲ့ဖူးေလေတာ့ ကုိယ္ရြတ္ဆုိပြားမ်ားသမွ်ကုိ အနက္ပါ ဆင္ျခင္နုိင္ေအာင္ အားထုတ္ပါတယ္။ ပုိျပီးေတာ့ စိတ္နစ္တာေပါ့။  ဒီညေတာ့ သံဃာ့ ဂုဏ္ေတာ္ ပြားရင္း က်ေနာ္္ ထစ္အေနခဲ့ပါတယ္။
သတင္းစာမ်က္နွာတခုမွာ ျမင္ခဲ့ရတဲ့ ျမင္ကြင္းက က်ေနာ့္ သဒၶါစိတ္ကုိ တုံ႔ထစ္ေစတယ္။

မ-ဘ-သ ဘုန္းႀကီး ဦးပါေမာကၡနဲ႔ သံဃာ တခ်ဳိ႕ ေရႊတိဂုံေပၚ ဘုရားေပၚမွာ မ်ိဳးေစာင့္ဥပေဒ ေအာင္ပြဲခံတယ္ ဆုိတဲ့ သတင္းဓာတ္ပုံေတြဟာ က်ေနာ့္ အာရုံကုိိ ၀ဲလည္လွည့္ျပီး သံဃာ့ဂုဏ္ကုိ ပြားမ်ားလုိတဲ့ ဥပါသကာ တေယာက္ကုိ ေလွာင္ေျပာင္ေနပါတယ္ ။

‘သုပၸဋိပႏၷ’ ဆုိတာ ေကာင္းစြာ က်င့္ေတာ္မူေသာဂုဏ္ ျဖစ္တယ္။  အရွင္တုိ႔ ေလာကီကိစၥ ဃရာ၀ါသ အမွဳ ၌ မင္းအစရွိေသာ အာဏာစက္နွင့္ ပူးေပါင္း၍ လူတုိ႔၌ ဥပေဒ ျပ႒ာန္းရန္ အားထုတ္ခဲ့ျခင္းဟာ ေကာင္းစြာ က်င့္ေတာ္မူေသာ ဂုဏ္ ေျမာက္ပါရ့ဲလား ။

‘ဥဇုပၸဋိပႏၷၷၷ’ ဆုိတာ ေျဖာင့္စြာ၊ မွန္စြာ က်င့္ေတာ္မူရတဲ့ ဂုဏ္ျဖစ္တယ္။  အားေပးေထာက္ခံသူေတြ ရွိေသာ္ျငား ဤသုိ႔ေသာ ဥပေဒ ထုတ္ျပန္ျခင္းဟာ ဒီျပည္မွာ မေလ်ာ္ပါဘူး၊ တုိင္းရင္းသား အေပါင္း ေသြးစည္း ညီညြတ္မွဳ ကုိေမးခြန္းထုတ္ရန္ ရွိတယ္လုိ႔ ၀ုိင္း၀န္းေ၀ဖန္ေထာက္ျပေနတဲ့ၾကားက ဇြတ္အတင္း ျပ႒ာန္းရန္ အစုိးရမင္းမ်ားနွင့္ ပင္း၍ ၾကံစည္ ခဲ့ၾကျခင္းဟာ ဥဇုပၸဋိပႏၷ – ေျဖာင့္မတ္ၾကပါရ့ဲလား။

‘ဉာယပၸဋိပႏၷ’ ဆုိတာ နိဗၺာန္ မ်က္ေမွာက္ျပဳ ေရး အေလးေပး ျပီး က်င့္ရတဲ့ ဂုဏ္ျဖစ္တယ္။

ဒီဂုဏ္ေတာ္နဲ႔ ဒီအမႈဟာ ဘုန္းႀကီးနဲ႔ ဘီး ဘယ္အစပ္အဟပ္မွ မမိသလုိ ေျဖာင့္ေျဖာင့္ႀကီး ဆန္႔က်င္ လ်က္သာေနပါေတာ့တယ္။

‘သာမိစိပၸဋိပႏၷၷ’ ဆုိတာက်ေတာ့ တရားအစရွိေသာ အက်င့္ျမတ္တုိ႔ကုိ ရုိေသေလးျမတ္စြာ က််င့္ရတဲ့ ဂုဏ္ ျဖစ္ပါတယ္။  ျမတ္ဘုရား မေဟာသည္ကုိပင္ေဟာေျပာသကဲ့သုိ႔၊ ျမတ္ဘုရား မနွစ္သက္အပ္ေသာ သေဘာတုိ႔ကုိပင္ ဘုရားအၾကဳိက္ က်ေလဟန္ အမုန္းတရားမ်ား ဦးေဆာင္ေဟာေျပာေနျခင္းဟာ သာမိစိပၸဋိပႏၷၷ ဂုဏ္ကေန မုိင္ကုေဋမၽွ် ေသြဖည္လ်က္သာ ရွိပါေတာ့တယ္။

ဒီလုိ ဂုဏ္ေတာ္ မထုိက္စြာ ျပဳမူေနတဲ့ ရဟန္းေတာ္ေတြ အေနနဲ႔ ကုသုိလ္ေကာင္းမႈေတြ စုိက္ပ်ိဳးၾကဲခ်ရာ လယ္ယာေျမေကာင္းသဖြယ္၊ လူဒကာ ဒကာမေတြရဲ႕ သဒၶါညြတ္ႏွဴး ရွိဦးဖြယ္ရာ ျဖစ္ပါဦးေတာ့မလား။
အဲေတာ့ ထစ္ထစ္ေငါ့ေငါ့နဲ႔ ၿပီးဆုံးခဲ့ရတဲ့ က်ေနာ့္ရ့ဲ ၀တ္ျပဳျခင္းအၿပီးမွာ ႏိုင္ငံလုံး အနွံ႔ေအာင္ပြဲခံတယ္ ဆုိတဲ့ အသုံးအႏံႈးကုိ တနုံ႔နုံ႔နဲ႔ ဆက္ျပီး ဆင္ျခင္ ၾကည့္မိပါတယ္ ။

သုံးလူ႔ ထြဋ္တင္ ဘုရားရွင္ဟာ အဘယ္သုိ႔ေသာ အမႈမွာ ေအာင္ပြဲရတယ္၊ ေအာင္ျမင္တယ္လုိ႔ သတ္မွတ္ ခ်ီးက်ဴ းပါသလဲ။  အဘယ္မည္ေသာ ေအာင္ျမင္မႈမ်ဳိးကုိ ဘုရားရွင္ နွစ္သက္ပါသလဲ။  ဒါမ်ဳိးကုိ ဆက္စဥ္းစားရင္ အမ်ားကေတာ့ အျပင္ေအာင္ျခင္း အတြင္းေအာင္ျခင္း ဆုိတာေတြ ေတြးမိမလား မသိ၊။  က်ေနာ္ကေတာ့ အခ်ိန္အခါ ေနရာ ႒ာန္နဲ႔ အံကုိက္က်ေနတဲ့ သုတ္မဟာ၀ါ ပါဠိေတာ္က ေအာင္ျခင္းဂါထာေတာ္ကုိ သတိရမိတယ္။

ဇိေနာ ဇယေႏၱာ၊
ပိဋကတၱရမၸိနပ႑ိေတာ သဟႆ
၀ါ စာနစရိေယာ အယုတၱ ဒါေနနဒါနံ၊
ပဥၥိျႏၵိယာနိ သံ၀ေရာ ဘိကၡေ၀ သစၥ၀ါဒိ ဓမၼံစေရယ ၊
ပရိသုဒၶဓမၼဒါနံ။

ျမန္မာျပန္ အဓိပၸာယ္ ကေတာ့

ရဟန္းတုိ႔..။

အၾကင္သူသည္ ရန္အေပါင္းကုိ ေအာင္ျမင္ပါေသာ္ျငားလည္း သူရဲေကာင္း မဟုတ္ေခ်။

ပိဋကတ္ကုိ အာဂုံေဆာင္ကာ ေျခာက္ျခားေသာ္ျငားလည္း ပညာရွိ မဟုတ္ေခ် ။

တေသာင္းမွ်ေသာ အေမးပုစၦာမ်ားကုိ ေထာင္းလေမာင္းေၾကေအာင္ ေျဖဆုိ ႏိုင္ေသာ္ျငားလည္း စကားတတ္သည္ မမည္ေလ။

ဆြမ္း သကၤန္း ေက်ာင္း ေဆး ဟူေသာ ၀တၳဳ မ်ား လွဴ ဒါန္းကာမွ် ျဖင့္ လည္း ဒါနခန္း မဟုတ္ေသး။

ရဟန္းတုိ႔..။

ဣေျႏၵ ၅ ပါးကုိ ေစာင့္ထိန္းသူသာလွ်င္ သူရဲေကာင္း စင္စစ္ ျဖစ္ေပ၏။

ဟုတ္မွန္ေသာ စကားကုိ ဆုိသူသာလွ်င္ စကားတတ္သည္ မည္ေပ၏ ။

တရားကုိ ေကာင္းစြာ၊ ေျဖာင့္စြာ၊ ျပည့္စုံစြာ ေစာင့္ေသာသူသာ ပညာရွိဟု ေခၚဆုိ၏။

ကုိယ့္အတြင္း၌ ျဖစ္ေပၚလ်က္ရွိေသာ ဒုသီလ ေစတနာဆုိးတုိ႔ကုိ စြန္႔လွဴမွ သာလွ်င္ ဒါနစင္စစ္ျဖစ္ေပ၏ တဲ့ဗ်ာ။

ဦးပါေမာကၡ ဦးေဆာင္ေသာ ေအာင္ပြဲခံ ကုိယ္ေတာ္ေတြ၊ အမုန္းတရား အေစာင္း အရြဲ ႔ ခ်ိတ္လုံး ေထ့လုံး ရုန္႔ရင္းၾကမ္းတမ္းတာေတြ လိႈင္လိႈင္သုံးၿပီး ေဟာေျပာေနတဲ့ ဦး၀ီရသူနဲ႔ ေနာက္လုိက္ေတြ၊ ကုန္ကုန္ ေျပာရရင္ ဓမၼသဘင္ ကေန အဓမၼ အသြင္ ျဖစ္ေနတာကုိ ဦးေသွ်ာင္နာယက အခ်ဳပ္လုပ္ျပီး ဥကၠ႒ လုပ္ေတာ္မူေသာ အင္းစိန္ ေအာင္ဆန္းဆရာေတာ္ၾကီး တုိ႔ ကုိယ္တုိင္ သံဃာ့ ဂုဏ္ေတာ္မွ ေျဖာင့္ေျဖာင့္ၾကီး ေသြဖည္လ်က္ ရွိပါၿပီ။  ျမတ္ဘုရားတုိ႔ နွစ္သက္ျခင္း မရွိေသာ ေအာင္ပြဲခံျခင္းမ်ဳိးကုိ ၀န္ေလးစြာျပဳမူလ်က္ ရွိၾကပါၿပီလုိ႔ သတိေထာက္ခ်င္ပါတယ္ ။

ယခုအခါ လာလတၱံ႔ေသာ နုိင္ငံေရးကစားကြက္ အခင္းအက်င္းမ်ားေၾကာင့္ အာဏာလက္ရွိ အစုိးရမင္းမ်ားက ေခတၱခဏမွ် လုိဘျပည့္ေအာင္ အသုံးခ်လွ်က္ရွိျခင္းကုိ ပညာေက်ာ္မ်ားျဖစ္ၾကပါလ်က္ ပမာဒေလခ ၍ ၎တုိ႔ခင္းေသာလမ္းအတုိင္း ေလွ်ာက္လွမ္းလွ်က္ ရွိၾကျခင္းမွာ လူဒကာ၊ ဒကာမတုိ႔ အတြက္ အလြန္ပင္ ၀မ္းနည္းစရာၾကီး ျဖစ္ေၾကာင္း ကုိလည္း သိေစခ်င္ပါတယ္။

ဒါ့ေၾကာင့္ ဓူရ ၂ျဖာ က်င့္ေကာင္းစြာ အက်င့္ၾကီး က်င့္ေတာ္မူလွ်က္ရွိေသာ ခ်မ္းသာလုိလားသည့္ ရဟန္းေကာင္း ေထရ္ေကာင္း တုိ႔ အေနနဲ႔လည္း  “ဗုဒၶသာသနာေတာ္ ပ်က္စီးေနေၾကာင္းကို ၾကားရပါလ်က္ ေၾကာင့္ၾကမစိုက္ဘဲ ေနလုိ႔ မေလ်ာ္ေခ်၊ ယခုပင္ငါသြား၍ အဓမၼ၀ါဒီမ်ားကုိ ႏွိမ္နင္းကာ ဓမၼအစစ္ အမွန္ကို ျပမည္။” ဟု ဒုတိယသံဂါယနာဦးစီး အ႐ွင္မဟာယသ မေထရ္ ျမတ္ႀကီး် ၾကံစည္ဆုံးျဖတ္ေတာ္ မူသကဲ့သို႔ ေၾကာင့္ၾကမဲ့ ေနေတာ္မမူဘဲ တရားေတာ္နဲ႔ ေလ်ာ္ညီစြာ ေဟာေျပာထိန္းမေတာ္မူၾကပါမည့္ အေၾကာင္းသံဃ ဂုဏ္ေတာ္စစ္ပြားလုိသူ ကပၸိယမွ ေလွ်ာက္ထား လုိက္ရပါသည္ ဘုရာ႔…။    ။

ကပၸိယဖိုးစီ / ဖိုးစီ (ရံုးေတာ)
စက္တင္ဘာ ၁၅၊ ၂၀၁၅

မိုးမခ တြင္ ေဖာ္ျပခဲ့ၿပီးေသာ ဖိုးစီ (ရံုးေတာ) ၏ စာမ်ား —

၀၁) ကပၸိယဖိုးစီ – မဟနႏွင့္ ႏိုင္ၾသ ဆိုသည္
http://gita.cc/archives/20177
http://moemaka.blogspot.com.au/2011/12/kapiya-po-si.html

၀၂) ဘုန္းႀကီးေတြ လူလုိမသိဘူး
http://moemaka.com/archives/41120
http://www.moemaka.blogspot.com.au/2014/12/blog-post_99.html

၀၃) စနစ္ဆိုး၏ အသံုးခ်ခံ သား (၃) သား
http://moemaka.com/archives/41327
http://moemaka.blogspot.com.au/2014/12/blog-post_308.html

၀၄) က်ေနာ္တုိ႔ သာသနာေတာ္
http://moemaka.com/archives/41737
http://www.moemaka.blogspot.com.au/2015/01/blog-post_95.html

၀၅) ႒ာပနာအတြင္းသုိ႔ ၀င္ၾကည့္ျခင္း
http://gita.cc/archives/43789
http://moemaka.blogspot.com/2015/05/blog-post_463.html

၀၆) ဦးေဇာတိက ႏွင့္ (၃) နာရီ
http://moemaka.com/archives/40029
http://www.moemaka.blogspot.com.au/2014/09/blog-post_530.html

၀၇) ကုလားရွဖီး၊ ဘုန္းႀကီးတူမ နဲ႔ က်ေနာ္ၾကံဳခဲ့ ဖူးေသာ လုပ္ၾကံပြဲမ်ား
http://moemaka.com/archives/39986
http://www.moemaka.blogspot.com.au/2014/09/blog-post_759.html

၀၈) ဗလေသန ေတာ့ မလိုခ်င္ပါ
http://moemaka.com/archives/40072
http://www.moemaka.blogspot.com.au/2014/09/blog-post_807.html

၀၉) အတိတ္၊ ပစၥဳပၸန္၊ အနာဂတ္ ႀကိယာ တမ်ဳိးတည္းနဲ႔ က်ေနာ္တုိ႔ တုိင္းျပည္
http://moemaka.com/archives/40003
http://www.moemaka.blogspot.com.au/2014/09/blog-post_551.html

၁၀) မိနီကေတာ့ ေသတာ ေသတာပါပဲ
http://moemaka.com/archives/40089
http://www.moemaka.blogspot.com.au/2014/10/blog-post_40.html

၁၁) ေဘာင္ဘင္ခတ္သူ
http://moemaka.com/archives/40138
http://www.moemaka.blogspot.com.au/2014/10/blog-post_53.html

၁၂) ခါခ်ဥ္တစ္ေကာင္တင္းတဲ့မာန္
http://moemaka.com/archives/40166
http://www.moemaka.blogspot.com.au/2014/10/photo-aung-htet.html

၁၃) ပိုးဟပ္ေတာင္ပံခတ္သံ
http://moemaka.com/archives/40277
http://www.moemaka.blogspot.com.au/2014/10/blog-post_38.html

၁၄) အေမ၏ႏိုင္ငံေရး
http://moemaka.com/archives/40305
http://www.moemaka.blogspot.com.au/2014/10/blog-post_79.html

၁၅) မန္းက်ည္းတန္း ပံုျပင္
http://moemaka.com/archives/40401
http://www.moemaka.blogspot.com.au/2014/10/blog-post_670.html

၁၆) Sorry ပံုျပင္
http://moemaka.com/archives/40611
http://www.moemaka.blogspot.com.au/2014/11/sorry.html

၁၇) “ဟဲ့…” အမည္မွည့္
http://moemaka.com/archives/40857
http://www.moemaka.blogspot.com.au/2014/11/blog-post_877.html

၁၈) တန္ရာတန္ေၾကး
http://gita.cc/archives/42519
http://www.moemaka.blogspot.com.au/2015/02/blog-post_912.html

၁၉) မင္းစဥ္ မင္းဆက္ ယၾတာ ကြက္မ်ား
http://gita.cc/archives/43775
http://moemaka.blogspot.com/2015/05/blog-post_73.html

၂၀) ကုိစိန္တုိ႔ ဘယ္လုိမဲေပးရပါ့
http://moemaka.com/archives/44260
http://blog.moemaka.com/2015/06/blog-post_253.html

၂၁) ျပန္ေခၚ ရေအာင္ သူငယ္ခ်င္း
http://moemaka.com/archives/44981
http://blog.moemaka.com/2015/08/blog-post_13.html

၂၂) အိမ္ခါးပန္းက စာတမ္းေတြ
http://moemaka.com/archives/45767
http://blog.moemaka.com/2015/09/blog-post_92.html


သင့္အေၾကာင္း သင့္လုုပ္ငနး္ ေၾကာ္ျငာ သည္ေနရာမွာ ေၾကာ္ျငာႏိုုင္ပါျပီ

Similar Posts

6 thoughts on “ဖိုးစီ (ရံုးေတာ) – ဓမၼစစ္၊ ေအာင္ပြဲစစ္၊ သံဃာအစစ္
  1. အလြန္ေကာင္းပါသည္ ဘုန္းၾကီးကလူအလုပ္လုပ္ေတာ့ လူကဘုန္းၾကီးအလုပ္ရန္ရွိပါေတာ့သည္

  2. ဘုန္းဘုန္းတစ္ပါးရဲ႕ မိုးမခ အယ္ဒီတာ အဖြဲ႕ထံ ေဝဖန္ေထာက္ျပခ်က္ပါ။ အားလံုးေဝဖန္ အမွန္ရွာႏိုင္ေအာင္ ဒီမွာ တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။

    ဒါက ဘုန္းႀကီးရဲ႕ Private Message စာပါ..။

    Maha Thu Mana

    ပိဋကတ္ေတာ္ရဲ႕ ဘယ္ေနရာမွာမွ အဲဒီ ပါဠိနဲ႔ အဲဒီ အဓိပၸာယ္မရွိဘူးဆိုတာကို ေျပာခ့ဲၿပီးပါၿပီ။ အဲဒီ ပို႔စ္ကို အျမန္ဆုံး ျဖဳတ္ခ်ေစခ်င္ပါတယ္။ ဒီမိုသမားေတြအေပၚမွာ ဘာသာေရး မေလးစားသူေတြလို႔ အထင္ေရာက္ေအာင္ မိႈင္းတိုက္ေနတ့ဲ ကာလမ်ိဳးမွာ ဒကာေတာ္ တင္ထားတ့ဲ ပို႔စ္ဟာ အႏၲရာယ္မ်ားပါတယ္။ မိုးမခမွာ ေရတ့ဲ ဖိုးစီ ဆိုတာ ဘယ္သူမွန္း မသိပါဘူး။ တာ၀န္အရွိဆုံးကေတာ့ အဲဒီ ဖိုးစီဆိုသူပါပဲ။ ျဖဳတ္ခ်ေစခ်င္ပါတယ္။ ပိဋကတ္ေတာ္ကို မေက်လည္ရင္ ပိဋကတ္ကိုလည္း ေ၀ဖန္ႏိုင္ပါတယ္။ သို႔ေသာ္ ပိဋကတ္ထဲမွာ မရွိတာကို အရွိလုပ္ၿပီး မေျပာသင့္၊ မေရးသင့္ပါဘူး။ လူလူခ်င္းေတာင္ တပါးသူက မေျပာတ့ဲ စကားကို အေျပာလုပ္ၿပီး လိမ္ညာတာကို လူ႕ကိုယ္က်င့္တရားက ခြင့္မျပဳပါဘူး။ အခုဟာက လူတစ္စားက ဘုရားစကားေတာ္အျဖစ္နဲ႔ အေလးအျမတ္ထားတ့ဲ ပိဋကတ္ေတာ္ပါ။ လုံး၀ မလုပ္သင့္ပါဘူး။ အျမန္ဆုံး ျဖဳတ္ခ်ေပးပါလို႔ ေမတၱာရပ္ခံပါတယ္။

    ====

    ဒါက ဘုန္းႀကီးရဲ႕ Public Comment ပါ..။

    မဘသရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြအေပၚ ဦးဇင္းလည္း သေဘာမက်၊ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ျဖစ္ေနလို႔ ေျပာမေနေတာ့ပါဘူး။ ေျပာခ်င္တာက ဒကာေတာ္ ညႊန္းထားတ့ဲ လင့္က ပါဠိနဲ႔ ေရးထားတ့ဲ အနက္အဓိပၸာယ္ေတြဟာ မဟာ၀ါပါဠိေတာ္မွာ မ႐ွိသလို ဘယ္ပိဋကတ္ပါဠိေတာ္မွာမွလည္း မရွိပါဘူးလုိ႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။ မည္သူမဆို ကိုယ္ေျပာခ်င္တာကို ေျပာလို႔ ရတယ္၊ ေျပာခြင့္ ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ျမတ္စြာဘုရား မေဟာတာကို ေဟာသလို ပါဠိအတု ဖန္တီးၿပီး လုိသလို အဓိပၸာယ္ေဖာ္တာမ်ိဳးေတာ့ မည္သူမဆို မလုပ္ေကာင္းပါဘူး၊ လုပ္လည္း မလုပ္သင့္ပါဘူး။
    ပိဋကတ္ေတာ္ရဲ႕ ဘယ္ေနရာမွာမွ အဲဒီ ပါဠိ မ႐ွိဘူးဆိုတာကို ဦးဇင္းက ေသခ်ာေပါက္ ေျပာႏိုင္ပါတယ္။ ဒကာေတာ္တို႔ မယုံၾကည္လွ်င္ ပိဋကတ္ကၽြမ္းက်င္တ့ဲဆရာေတာ္မ်ားထံမွာ ေမးေလွ်ာက္ပါ။

  3. ဘုန္းဘုန္း Maha Thu Mana ေဝဖန္ေထာက္ျပခ်က္ အတြက္

    စာေရးသူ နဲ႔ မိုးမခ က ျဖစ္ႏိုင္ေခ်ကို ေလွ်ာက္ထား ေမးျမန္း သိရွိၿပီးပါၿပီ

    [ “… နီတိ အ​ေရးအသား နဲ႔ ဆင္​တယ္​
    သုတ္​ မဟာ၀ါ မွာ ႐ုိက္​ထည္​့ ႐ွာ တာ မ​ေတြ႔
    ​ေနရာမ်ားစြာ အခါမ်ားစြာ မွာ ဒီသ​ေဘာကုိ ​ေဟာထားတယ္​
    ပိဋက မွာ မ႐ွိ လုိ႔ ​ေျပာမရပါ
    တစုတစည္​း တည္​း ႐ွာမ​ေတြ႔ ဆုိက မွန္​၏
    စာ မွား သလား ​ေမးရင္​ မမွားဘူး လုိ႔ ​ေျဖမည္​
    ျဖစ္​ႏုိင္​တာက​ေတာ႔ မဟာ​ေဗာဓိျမဳိင္​ ဆရာ​ေတာ့္​ လက္​ရာ ျဖစ္​ႏုိင္​တယ္​ ၊ သူက အဲလုိ စုစပ္​ ​ေရးတတ္​တယ္​
    ဆုံးျဖတ္​ရ​ေသာ္​ သုတ္​မဟာ၀ါ အၫႊန္​း ကုိ ဘ၀င္​မက်ပါ စာ မမွား ႏုိင္…” ]

    အရွင္ — PhĐ . ပါဠိပါရဂူ . စာခ်ကိုယ္ေတာ္ တပါး

    ဘုန္းဘုန္းတို႔ ပညာသည္ခ်င္း အျငင္းပြားမႈ မျဖစ္ရေအာင္ ဘြဲ႕ေတာ္နာမည္ မထည့္ထားပါ..။

    ဆက္လက္ရွာေဖြ ေဆြးေႏြးၾကပါ..။

  4. ဒီစာက စာေရးသူ ဖိုးစီ (ရံုးေတာ) ရဲ႕ ဘုန္းဘုန္းထံ တိုက္ရိုက္ ျပန္စာပါ..။ ဓာတ္ပံုတပံုလည္း ပါပါတယ္။ ဓာတ္ပံုဒီမွာ ထည့္မထားပါ..။ ျပန္လည္ေဝဖန္စာမ်ား မိုးမခ အယ္ဒီတာ လွ်ပ္စစ္ အျမန္ေခ်ာလိပ္စာ ကတဆင့္ ထပ္မံ ေပးပို႔ႏိုင္ပါတယ္။ editors

    ဦးပဇင္းကုိ ဒီ ျပန္စာေလး ေရးေပးထားပါတယ္ ။

    ++++++++++++++++++++++

    တပည့္ေတာ္ စာေရးထားတဲ့ ဖုိးစီ ျဖစ္ပါတယ္ ။
    ဘယ္ပိဋကတ္ကုိမွ မျမင္ဘဲ မွတ္စု အားကုိး နဲ႔ ေရးမိပါတယ္ ။ ဦးပဇင္းေထာက္ျပထာေတာ့ ျပန္ရွာတယ္ ။ တုိက္ရုိက္ ပါဠိမေတြ႔ပါ ။ သဒၵါေတြလဲ မွားေနတာ ေတြ႔ပါတယ္ ။ ဒိအတြက္လည္း ေထာက္ျပတဲ့ ဦးဇင္းကုိ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ဘုရား ။

    သုိ႔ေသာ္ ဒီသေဘာ နဲ႔ ပိဋကတ္ေတာ္ ေနရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေဟာထားခ်က္ ၇ွိတယ္လုိ႔ သုတ-ၾကားမွတ္ထားပါတယ္ ။ မည္သုိ႔ျဖစ္ေစ တာ၀န္ခံ ထည့္ခဲ့တဲ့ ျငိမ္းခ်မ္းေအး ကုိ ၇ွင္းျပပါတယ္ ။ ရွာမေတြ႔ တဲ့ သုတ္မဟာ၀ါ အညႊန္းကုိ ျဖဳတ္ ၊ သုိ႔မဟုတ္ တစ္ပုဒ္လုံး ျဖဳတ္ ..အယ္ဒီတာ ဆုံးျဖတ္ခြင့္အတုိင္းထားပါတယ္ ။

    တပည့္ေတာ္ရ့ဲ ကုိယ္ပုိင္ ေဖ႔စ္ဘုတ္ မွာေတာ့ ဒီပါဠိမွတ္စု အတုိင္းပဲ ထားျပီး သုတ္မဟာ၀ါ အညႊန္းကုိ ျဖဳတ္လုိက္ပါတယ္ ။

    ပိဋကတ္ေတာ္ ကုိ ေျခာက္ျခား နုိင္ပါရ့ဲ နဲ႔ စာမတတ္ဘူး ျမည္နုိင္တဲ့ အဖြင့္ ပါဠိေလးေတာ့ အရွင္ဘုရား ကုိ ကုိးကပ္ျပဖုိ႔ ဆရာသမားဆီက ေတာင္းယူထားပါတယ္ ဘုရား ။

    တပည့္ေတာ္ ညႊန္းဆုိခ်င္တဲ့ ေစတနာမွာ ဆေဒၚ စာျပန္ခ်လုိတာ မဟုတ္ ၊ တတ္ေၾကာင္းျပလိုတာလည္းပဲ မဟုတ္ ၊ ဒီေန႔ လက္ရွိ အေျခအေနအရ သံဃာ ဆုိတာကုိ ရည္မွန္းရတုိင္း အေရာေရာ ၊ အေထြးေထြး ၊ အျငိျငိ အယွက္ယွက္ ..စိတ္လက္မၾကည္ သဒၶါ မပီေတာ့တဲ့ အေနအထားကုိ ေလွ်ာက္ခ်င္တာမုိ႔ ..တုိက္ရုိက္ ဘုရားေဟာ ပါဠိ ျဖစ္၏ ၊ မျဖစ္၏ ညွိေနတာကို ေရွ့တန္းမထားဘဲ ေရးထားမိတဲ့ စာကုိ သည္အတုိင္းထားမိပါတယ္ ဘုရား ။

    ေနာင္ကုိလည္း ဆုံးမ နုိင္ပါတယ္ ။

Comments are closed.