>My Acdemy Sein – Burmese Video and Movie to break away from Soup Oprea

>

ျမန္မာရုပ္ရွင္၊ ဗီဒီယို – ဆပ္ျပာပူေဖာင္းဇာတ္ထဲက ေဖာက္ထြက္စို႔
မိုင္အကယ္ဒမီစိန္
ဇြန္ ၂၇၊ ၂၀၁၀
ဟိုတေလာမွာ ထက္ထက္မိုးဦးက ျမန္မာဂ်ာနယ္လစ္သမီးပ်ဳိကို ကုတ္ဆြဲလိုက္ေတာ့ မိမိတို႔ ျမန္မာရုပ္ရွင္ေလာကၾကီး ကိုရီးယားကားေတြကို ေက်ာ္တက္သြားျပီလို႔ ထင္လိုက္မိတယ္။ ကိုရီးယားကားေတြမွာ အမ်ဳိးသမီးေတြ တေျဖာင္းေျဖာင္း ပါးရိုက္ၾက၊ ကုတ္ဆြဲၾကတယ္သာ မွတ္ေနတာ အခုေတာ့ ျမန္မာရုပ္ရွင္ေလာကသားေတြလည္း ေခသူမဟုတ္ဆိုတာ ျပလိုက္တယ္လို႔ ေျပာရမလို ျဖစ္ေနတယ္။ ပါးမရိုက္၊ ကုတ္မဆြဲခင္ စိစစ္ေရးကို အရင္တင္ျပရမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ အဲသည္လို ရိုက္ျဖစ္မယ္ မထင္ေပါင္။ ျမန္မာ့တပ္မေတာ္အစုိးရ ေဆာင္ပုဒ္ထဲမွာက ဇာတိဂုဏ္၊ ယဥ္ေက်းမႈ ျမင့္မားေရးကို လူမႈေရးဦးတည္ခ်က္ထဲ ထည့္ေရးထားတယ္ မဟုတ္လား။
မိုင္အကယ္ဒမီစိန္က ျမန္မာကားေတြကို ကိုရီးယားကားနဲ႔ ႏႈိင္းယွဥ္ေ၀ဖန္ေတာ့ အေတာ္ကို ေမတၱာပို႔တာကို ခံရတယ္။ သူ႔ကိုသူ ဟိုေမာင္ရစ္ရဲ႕ ဘၾကီး စိန္ခင္ေမာင္ရီလိုမ်ဳိး အထင္ေရာက္ေနသလားလို႔ ေမးၾကတယ္။ အဲသည္လိုလည္း ၀မ္းစာမရွိေတာ့ ေတာေျပာ ေတာင္ေျပာ ေျပာတာပါ။ ျမန္မာ့ ဗီဒီယိုနဲ႔ ရုပ္ရွင္ ကမာၻကိုလႊမ္းေစဖို႔ ေမတၱာနဲ႔ ခ်စ္လို႔ ေျပာတယ္ မွတ္ပါေလ။
အင္တာနက္မွာေတာ့ ျမန္မာ့ဗီဒီယိုနဲ႔ ရုပ္ရွင္က ကမာၻကို လႊမ္းပါတယ္ဗ်၊ ၀က္ဆိုက္ေတြမွာ အလြတ္တင္ေနၾကတာ ဆြမ္းၾကီးေလာင္းေနသလား မွတ္ရပါတယ္။ ရန္ကုန္က လမ္းေဘးမွာ ေကာ္ပီေရာင္းရင္ ျဖန္႔ရင္ ဖမ္းတယ္ ဆီးတယ္ ေျပာပါတယ္။ အင္တာနက္မွာ အလကား ၀က္ဆိုက္ေပၚ တင္ရင္ေတာ့ ဖမ္းလို႔ မရဘူး မွတ္တယ္ဗ်ာ။ သူက ေရာင္းတာမွ မဟုတ္တာေလေနာ္။
ေျပာခ်င္တာက ကိုရီးယားကားေတြ ရုပ္သံမွာ အလြန္အက်ဴး တင္ဆက္တဲ့အတြက္ ျမန္မာရုပ္သံ ကိုယ္ပိုင္အစီအစဥ္ေတြ၊ ဗီဒီယိုေတြ၊ ရုပ္ရွင္ေတြ ေနရာၾကပ္ကုန္တယ္လို႔ ေျပာခ်င္တာပါ။ တေလာက လြင္မိုးအင္တာဗ်ဴးတခုမွာ ကိုယ္ပိုင္ ရုပ္သံေတြ၊ ဗီဒီယိုေတြ မ်ားမ်ား ရိုက္ၾက၊ တင္ဆက္ၾကႏိုင္ရင္ ေကာင္းမယ္လို႔ ေျပာသြားတာ ေတြ႔မိတယ္။
တဦးကေတာ့ ေထာက္ျပပါတယ္။ ျမန္မာ့ရုပ္ျမင္ေတြမွာ ျပေနတာေတြက ဆုတ္ေအာ္ပရာေတြ … တဲ့။ Soup Opera။ ဆပ္ျပာပူေဖာင္းလို ဇာတ္ေတြလို႔ ဆိုတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဆပ္ျပာပူေဖာင္းဆိုတာက တေျဖးေျဖး အေရာင္စုံစုံနဲ႔ အသည္းယားစဖြယ္ လူးလြန္႔ ၾကီးထြားလာျပီး “ေဖာင္း” ဆို ေပါက္သြားတဲ့အခါ ဘာမွ မက်န္ရစ္ဘူး မဟုတ္လားခင္ဗ်ာ။ အဲသည္လို ဇာတ္ေတြကို ေျပာတာပါ။ ဆပ္ျပာပူေဖာင္းဇာတ္ေတြ ေပါ့။
ကိုရီးယားကားေတြကလည္း မျပီးႏိုင္ မစီးႏိုင္ ျပေန၊ ဆက္ေနလိုက္တာ ပရိသတ္က အဲဒါကို တႏုံ႔ႏုံ၊ တနင့္တပိုးၾကီး တေမာ့ေမာ့ တေမွ်ာ္ေမွ်ာ္ ၾကည့္ေနရတာ မဟုတ္လား။ အျခားႏိုင္ငံေတြမွာေတာ့ အဲသည္လို ဆပ္ျပာပူေဖာင္းဇာတ္ေတြကို ညဖက္ေတြ လူၾကည့္မ်ားတဲ့အခ်ိန္ – လူၾကီး လူငယ္ ကေလးသူငယ္ စုံခ်ိန္ (Prime Time) ေတြမွာ မျပပါဘူး။ ေန႔ခင္းေန႔လည္ေတြ လူၾကီးေတြရဲ႕ ေအးေအးေဆးေဆး အခ်ိန္ေတြမွာ ျပတယ္။ ဇာတ္ေမ်ာၾကီးေတြ ၾကည့္ေနေပေရာ့။ တေလာက အေမရိကားမွာ အႏွစ္ ၂၀ ေလာက္ ေဆြစဥ္မ်ဳိးဆက္ျပတဲ့ ဇာတ္တခုက ဇာတ္ေဆာင္တဦး အျပင္မွာ အသက္ၾကီးျပီး အနိစၥေရာက္သြားသတဲ့။ အဲဒါက သူ႔ပရိသတ္နဲ႔ သူဇာတ္နဲ႔ သူ႔အခ်ိန္နဲ႔ ဟပ္မိေနၾကတာကို ေျပာခ်င္တာပါ။
ျမန္မာဇာတ္ကားေတြ၊ ဗီဒီယိုေတြကလည္း အဲသည္လို ဆပ္ျပာပူေဖာင္းဇာတ္ေတြက ျမန္မာျပည္ရဲ႕ တီဗီဇာတ္ခုံရဲ႕ Prime Time မွာ ေနရာယူ၊ တာစားေနတာကို ၾကည့္ျပီး အတုခိုးေတြ မွားကုန္ၾကမွာစိုးလို႔ သည္လိုမ်ဳိး ေရးတာပါ။ ျမန္မာရုပ္ရွင္ ဗီဒီယိုေတြမွာ ဆပ္ျပာပူေဖာင္းေတြ၊ မဲျပာပုဆိုးေတြ မရိုက္ၾကပါနဲ႔ ခင္ဗ်ား။ အဲဒါကို ေဖာက္ထြက္ၾကဖို႔ပါ။ ဇာတ္ေမ်ာေတြပဲ ရိုက္ေနၾကတာ အက်င့္ပါေနေတာ့ လူဆိုးကခ်ည္း ႏိုင္ေနတဲ့ ဇာတ္နဲ႔ ဇာတ္က နာေနလိုက္တာ … ဇာတ္လိုက္က ႏိုင္ေတာ့မယ္ဆိုတာ … ျမန္မာအေခၚ “ ေရႊဘၾကီး ျပန္ခ်ေတာ့မွာပါ ခင္ဗ်ား” ဆိုတာကို သတိေပးဖို႔ ေမ့မ်ား ေနသလား မွတ္တယ္။
တေလာက ေမာင္ရစ္က ေျပာတယ္။ ရန္ကုန္ကို ဂူးဂဲဗြိဳင့္စ္ေတြ ဘာေတြနဲ႔ ဖုံးဆက္ျပီးေတာ့ ေျပာတာပါ။ သူလည္း ျမန္မာရုပ္ရွင္ၾကည့္တဲ့အေၾကာင္း၊ အလကားရတဲ့ အင္တာနက္ေပၚက ျမန္မာကားေတြကို အားနားပါးနာနဲ႔ ၾကည့္မိတဲ့အေၾကာင္း။ အဲသည္မွာ သူက ပါးစပ္ၾကီး အေဟာင္းသား၊ တဟီးဟီးနဲ႔ ျမန္မာေတြရဲ႕ (typical) “ထုံးစံ” ဟာသကားၾကီးတခုကို ၾကည့္ေနတုန္း သူ႔ကေလးက အသက္ ၁၂ ႏွစ္ေလာက္ ကေလးက လာျပီး ေ၀ဖန္လိုက္သတဲ့။
“ဟင္ … အေဖတို႔ ျမန္မာဇာတ္ကားေတြက အရမ္းကို ေအာ္တာပဲေနာ္” တဲ့
“ တေယာက္နဲ႔ တေယာက္ကို ေျပာေန ဆိုေနလိုက္ၾကတာ ေအာ္ဟစ္ျပီး ေျပာေနလိုက္ၾကတာက ရန္ျဖစ္ေနမွန္းမသိ၊ စကားေျပာခန္းမွန္းမသိ … အဲဒါကို အေဖက တဟီးဟီးနဲ႔ ျဖစ္ေနရသလား …” တဲ့
အဲသည္မွာ ေမာင္ရစ္ ပါးစပ္ၾကီး ပိတ္သြားတယ္ ေျပာတယ္။ တင္ထားတဲ့ အသံေဆာင္းေဘာက္ေတြကိုလည္း အသံေတြ ဘာေတြ ခ်လိုက္တယ္တဲ့။ ျပေနတဲ့ အခန္းက ဘာမွ ထူးထူးဆန္းဆန္းေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ မိန္းမက ပိုက္ဆံေတြ အရမ္းသုံးေတာ့ မုန္႔ဟင္းခါးထဲ ငါးဖယ္ေတြ ဘာေတြနဲ႔ ပါဆယ္ထုတ္ျပီး မွာစားတာကို ေယာက်ာ္းက ႏွေျမာေတာ့ တဦးနဲ႔ တဦး အသံအက်ယ္ၾကီးနဲ႔ ေအာ္ဟစ္ ျငင္းခုံ ေျပာဆိုေနၾကတာပါ။ ျမန္မာေတြအေခၚ ဟာသခန္း တခုေပါ့ေလ။ ေဘးကဇာတ္၀င္ခန္းထဲက လူေတြကလည္း ေခါင္းေတြကုတ္ျပီး ရန္ျဖစ္တာကို ၀င္ဆြဲရမလိုလို၊ မ်က္ႏွာေတြကို မဲ့ရြဲ႔လိုက္၊ စပ္ျဖဲေတြ လုပ္လိုက္နဲ႔ ဇာတ္ပို႔ေတြကလည္း အျပတ္ ပို႔ေနၾကတဲ့ ဇာတ္၀င္ခန္း ျဖစ္ပါတယ္။
အဲသည္ေလာက္ေျပာရင္ သေဘာေပါက္မယ္ ထင္ပါတယ္။ ျမန္မာဇာတ္ကားေတြမွာ မင္းသားနဲ႔ မင္းသမီး ေတြ႔ၾက၊ ဘုေဘာက္က်ၾကရင္ေတာ့ အသံေတြျမွင့္ျပီး ေအာ္ၾက ဟစ္ၾကေလ့ရွိပါတယ္။ ျပီးေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြအခ်င္းခ်င္း၊ မိဘနဲ႔ သားသမီး၊ လင္နဲ႔ မယား၊ သူေဌးနဲ႔ အလုပ္သမား၊ ကားသမားနဲ႔ ပါစင္ဂ်ာ စသည္ျဖင့္ ဇာတ္ကားေတြမွာ အျမဲတမ္း ေအာ္ဟစ္ ရန္ျဖစ္ၾကေလ့ရွိတယ္။ အသံအက်ယ္ၾကီးနဲ႔ ျငင္းခုံၾကတယ္။ ဆိုေတာ့ ေမာင္ရစ္ရဲ့ကေလးက သူ႔ကို ကြန္ပလိန္းလုပ္တာက ျမန္မာကားေတြက “ဆူ” လွခ်ည္လားေပါ့။
အဲသည္မွာ စဥ္းစားမိတာက ဆပ္ျပာပူေဖာင္းဇာတ္ေတြက ဒါမ်ဳိးေတြကို ခြင့္လႊတ္တယ္။ ဒါက အသားပဲကိုး။ အေဖနဲ႔ အေမကလည္း အျငိဴးၾကီးတယ္။ မုန္းၾကတယ္။ လက္စားေခ်တယ္။ သားသမီးေတြကလည္း မိဘေတြကို အထင္လြဲတယ္။ ျပန္ေအာ္တယ္။ အလုပ္ရွင္ေတြကလည္း ဆိုးလိုက္တာ တာေတလံလို႔ဗ်ာ။ လူဆိုးေတြကလည္း မိုက္ရိုငး္လိုက္တာမ်ား … တရားဥပေဒေတြ ဘာေတြဆိုတာ ဘယ္ေရာက္ေနမွန္း မသိ္ဘူး။ ခ်စ္သူေတြကလည္း ဇာတ္လမ္းေတြ ပတ္ရႈပ္ေနလိုက္တာမ်ား၊ ခဏေလာက္ကေလး စိတ္ကေလးေတြ ထိန္းျပီးေတာ့ တေယာက္စကား တေယာက္ နားေထာင္လိုက္ၾကရင္ ေျပလည္သြားမွာကို၊ အဆင္ကို မေျပႏိုင္ဘူး။ ဆပ္ျပာပူေဖာင္းဇာတ္ၾကီးက ေမ်ာခ်င္တိုင္း ေမ်ာေတာ့တာပဲ မဟုတ္ပါလားဗ်ာ။
အဲသည္ကားေတြလည္း ၾကည့္ျပီးေရာ ေမာင္ရစ္တေယာက္ အိမ္မွာ စကားေျပာေနလိုက္တာမ်ား ေတာ္ေတာ္ ရိုင္းလာတယ္တဲ့။ ဆရာကေတာ္က အရပ္ကို တိုင္ေတာ့တာပဲ။ ျမန္မာရုပ္ရွင္ေတြထဲက တခ်ဳိ႔ဇာတ္လမ္းေတြလိုမ်ဳိး မျပီးႏိုင္မစီးႏိုင္ မီးခိုးၾကြက္ေလွ်ာက္ ေတြးလာ၊ ေျပာလာေတာ့တယ္ ေျပာတာပဲ။ သူေမြးထားတဲ့ကေလးဟာ သူ႔ကေလးမွ ဟုတ္ကဲ့လား တို႔။ သူ႔မိဘေတြဟာ သူ႔ကို ေမြးစားထားတာလားလို႔။ အိမ္နီးခ်င္းေတြနဲ႔ သူဟာ ေဆြစဥ္မ်ဳိးဆက္ ျပိဳင္ဖက္ ရန္သူေတြလားလို႔။ ျပီးေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြက သူ႔ကို ေနာက္ေက်ာဒါးနဲ႔ ထုိးဖို႔ အေကာက္ၾကံေနတာလားလို႔ … ဆိုျပီး “ဒရာမာေတြ” လုပ္လာတယ္လုိ႔ ေျပာလာတယ္။ (ဒါက ေမာင္ရစ္တေယာက္ အဲသည္လို ကားေတြကို ျဖတ္ျပီးေတာ့ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ အနားယူလိုက္ေတာ့မွ ျပန္ေကာင္းလာတဲ့ေနာက္ သူကိုယ္တိုင္ ျပန္ေျပာလို႔ သိရတာပါ)။
မုိင္အကယ္ဒမီစိန္ရဲ႕ ဆရာေတာ္တပါးကေတာ့ သူ႔ေမတၱာရပ္ခံခ်င္တာေတြကို ေျပာျပပါတယ္။ ရုပ္ရွင္ေတြ၊ ဗီဒီယိုေတြမွာ အသည္းကြဲတာတို႔၊ ၀မ္းနည္းေၾကကြဲစရာတို႔ ျဖစ္တိုင္း အရက္ေတြ၊ ေဆးလိပ္ေတြ၊ မူးယစ္ေဆး၀ါးေတြ သုံးစြဲတာ၊ အၾကီးအက်ယ္ ငိုယိုတာေတြကို ဆင္ျခင္ေစခ်င္ပါသတဲ့။ ျပီးေတာ့ ဒါးေတြ ဒုတ္ေတြနဲ႔ သတ္ျဖတ္ၾကတာေတြ၊ ခုတ္တာ ထစ္တာေတြ၊ လက္စားေခ်တာေတြ၊ ရန္ျဖစ္တာေတြကိုလည္း မလိုအပ္ဘဲနဲ႔ အမ်ားၾကီး မထည့္ေစခ်င္ပါဘူး … တဲ့။
ဆရာေတာ္ေတြဖက္က ေျပာတာကေတာ့ ဇာတ္သမားျပန္ရင္ မွတ္သားစရာ က်န္တယ္ဆိုတာမ်ဳိးကို သေဘာက်တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ၅၅၀ ဇာတ္ေတြကို သဘင္သည္ေတြက ဇာတ္ထုတ္ေတြလုပ္ ကၾကေတာ့ ဇာတ္နာေအာင္ ဆိုၾက၊ ငိုၾက၊ ကၾကတာေတြ ရွိေသာ္လည္း သင္ခန္းစာေတြ၊ ဗဟုသုတေတြ စသည္ျဖင့္ကို ထည့္ျပီး ေျပာၾက ဆိုၾကေတာ့ ပရိသတ္က သိၾက၊ တတ္ၾက ျဖစ္ၾကတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ဟိုးအရင္တုံးက ရြာေတြမွာ ပိုးထိရင္ ဘယ္လို အေရးေပၚကုရတယ္္ဆိုတာ၊ ေခြးရူးကိုက္ရင္ ဘယ္လုိ လုပ္ရတယ္ဆိုတာ၊ ေက်ာက္ေရာဂါ ကာကြယ္ဖို႔ ေက်ာက္ေဆးထိုးရတယ္ ဆိုတာေတြကို ဇာတ္ေတြထဲမွာ ထည့္ျပီး ကလို႔ ေတာင္သူေတာင္သားေတြ သိၾကတယ္လုိ႔ ဆိုပါတယ္။ ဟိုးတုံးက ရုပ္ရွင္ေတြထဲမွာလည္း သည္လိုပါပဲတဲ့။
အဲသည္မွာ မိုင္အကယ္ဒမီစိန္ ဆရာဦးသုေမာင္ရဲ့စ်ာပနက အျပန္မွာ အယ္ဒီတာၾကီးတဦးနဲ႔ ေျပာမိတာ တခုလည္း ထည့္ေရးလိုက္ခ်င္ပါတယ္။ ေမာင္၀ဏၰ၊ မင္းလူ၊ သုေမာင္၊ ေမာင္ရူပနဲ႔ ဖခင္ ဦးသာဓုရဲ႕ အႏုပညာအစြမ္းေတြ၊ ရုပ္ရွင္ေတြ အေၾကာင္း၊ သူက မွတ္မွတ္ရရ ခုႏွစ္စဥ္အလြမ္း ဇာတ္ကားကို ေျပာတယ္။ အေမနဲ႔ အေဖ မာနေတြ ျပိဳင္ၾကေတာ့ သမီးက ေျပာတဲ့စကား – အေဖကလည္း မွန္တယ္၊ အေမကလည္း မွန္တယ္ဆိုရင္ ဒီေလာကၾကီးမွာ ဒီ ၂ ဦးၾကားမွာ မွားေနတာက သမီးေပါ့ ဆိုတဲ့ စကား။ ရိုးရိုးေလး ေျပာတာ၊ အတင္းၾကီး ငိုယို လူးလိွမ့္ ဆြဲေဆာင့္ျပီး ေျပာလိုက္တာ မဟုတ္ဘူး။ ျပီးေတာ့ အဲသည္ဇာတ္ကားထဲက စာနယ္ဇင္းဆရာက သူ႔ကိုယ္သူ ေရာင္းမစားဘူး၊ အမွန္တရားကို ေဖာ္ထုတ္ဖို႔ စြန္႔စားတယ္။ အဲဒါကို သိမ္သိမ္ေမြ႔ေမြ႔ျပတယ္။ “တို႔တာ၀န္အေရး ၃ပါး”ကို ေအာ္ဟစ္ လက္သီးလက္ေမာင္းတန္း ရြတ္ဆိုျပီး ဒရာမာေတြ လုပ္ျပမသြားဘူး။ အဲသည္လိုမ်ဳိး။
ျမန္မာျပည္မွာက အေထြေထြအၾကပ္အတည္းၾကီး၊ ႏိုင္ငံေရး၊ စီးပြားေရး၊ ပညာေရး၊ လူမႈေရး ေတြ ဆင္းရဲဒုကၡမ်ဳိးစုံနဲ႔ ခၽြတ္ျခဳံက်ေနတယ္လို႔ ေျပာခ်င္တယ္လို႔ သူက ဆိုပါတယ္။ (မိမိလည္း အဲသည္လို ေျပာခ်င္သား၊ သူက ဦးေအာင္ေျပာေတာ့ သူ႔စကားေပါ့)။ ဆရာၾကီး ဦးသုခက စစ္ၾကီးက ထြက္လာတဲ့ ျမန္မာျပည္မွာ “ဂုဏ္ရည္မတူ” ဇာတ္ကားကို ျပျပီးေတာ့ ျမန္မာျပည္သူေတြကို နားခ်ခဲ့တယ္။ အဲသည္လိုမ်ဳိး ဇာတ္ကားေတြ အမ်ားၾကီးပါ။
အမ်ဳိးသားေတြ ျပန္လည္သင့္ျမတ္ေရး၊ ခ်စ္ခင္ ညီညြတ္ေရး၊ သည္းခံခြင့္လႊတ္ေရး၊ စာနာနားလည္ေရးေတြ၊ ေမတၱာတရားေတြ၊ ေစတနာေတြကို တခဲနက္ ထြန္းကားေအာင္၊ ျပန္႔ပြားေအာင္ မိမိတို႔ ရုပ္ရွင္သမားေတြ၊ ဗီဒီယိုသမားေတြက လိမၼာယဥ္ေက်းစြာ ျပသ လမ္းေဆာင္ၾကရလိမ့္မယ္လို႔ ထင္မိတယ္။ ကိုဇာဂနာတို႔ ရိုက္ခဲ့တဲ့ စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္နဲ႔ ရိုက္တဲ့ ဇာတ္ကားတခု ရွိခဲ့ဖူးတယ္၊ “မဂၤလာ” ဆိုလား မသိဘူးဗ်ာ။ ေတာမွာ ေက်ာင္းဆရာသြားလုပ္တဲ့ လူငယ္ေလးေတြ အေၾကာင္း။ ဟာသေတြ ဒင္းၾကမ္းေလ်ာက္ထည့္ထားေသာ္လည္း ဇာတ္က နည္းနည္း ေမ်ာေနေသာ္လည္း တင္ျပပုံကေလးနဲ႔ ေမတၱာ၊ ေစတနာေတြက ေပၚလြင္လွပပါတယ္။ ဟိုတခ်ိန္က ဆရာဦးသုခရဲ႕ အံ့ေက်ာ္ၾကီးအကယ္ဒမီ ရသြားတဲ့ “ဘယ္သူျပိဳင္လုိ႔ လွပါေတာ့ႏိုင္” ကို သတိရမိတယ္။
ျမန္မာျပည္ၾကီးရဲ႕ လက္နက္မိုး၊ ဓားမိုးထားတဲ့ ဆပ္ျပာပူေဖာင္း ဇာတ္ေမ်ာၾကီးေတြထဲက ေဖာက္ထြက္ဖို႔မွာ ျမန္မာျပည္ရဲ႕ ရုပ္ရွင္နဲ႔ ဗီဒီယိုရဲ႕ အခန္းက႑ကလည္း အလြန္ၾကီးက်ယ္ ျမင့္ျမတ္ေသာ ေနရာက ပါေနပါေၾကာင္း သည္လိုေမတၱာစာေလး ေရးျပီး တင္ျပလိုပါတယ္။
ငါတုိ႔က ကိုရီးယား ဆပ္ျပာပူေဖာင္းေတြလို မိန္းမခ်င္း နပန္းသတ္ျပီးေတာ့ တေျဖာင္းေျဖာင္း ပါးရိုက္လိုက္၊ ကုတ္ဆြဲလိုက္၊ ေအာ္ဟစ္ ရန္ျဖစ္၊ ခြင့္မလႊတ္၊ လက္စားေခ်ခ်ည္းသာ ေနၾကမယ္ ဆိုရင္ေတာ့လည္း ဘယ္တတ္ႏိုင္မွလဲေလ။ မိုင္အကယ္ဒမီစိန္လည္း ေပါ့ေပါ့ပါးပါး ႏိုင္ငံျခားကလာတဲ့ တြန္အင္ဂ်ယ္ရီ ကာတြန္းကားေလးေတြ ၾကည့္ျပီး အပမ္းေျဖေနရုံသာ ရွိေတာ့တာေပါ့။

သင့္အေၾကာင္း သင့္လုုပ္ငနး္ ေၾကာ္ျငာ သည္ေနရာမွာ ေၾကာ္ျငာႏိုုင္ပါျပီ

Similar Posts