ေက်ာ္ဟုန္း – ဘုံ ဓေလ့
(မိုးမခ) ေမ ၂၀၊ ၂၀၁၆
“ေဟာ့ဒီက ကဗ်ာသည္…
ဝယ္ၾကပါဦးလား
အသည္းႏွလုံးအစာသြတ္ကဗ်ာေတြ႐မယ္”
(စာနယ္ဇင္း မိတ္ဆက္ပြဲနဲ ့နီးစပ္႐ာၾကား
အလကား ေဝမွ ကုန္တယ္)။
ေသမင္းတမန္႐ထားလမ္း
မဟာတံတိုင္းႀကီး
ပိ႐မစ္ႀကီး
မာယာ ယဇ္ေမွ်ာ္စင္
အ႐ုဒၶယ ပုထိုးမ်ား
(ခုေတာ့လည္း
ေႏွာင္း အနိဌာ႐ုံေတြေဖ်ာက္
အပန္းေျဖ႐ာ ျဖစ္လို ့)။
႐ုိေဘာ့မိန္းမေခ်ာေလးေလာက္
႐ုိစီမိန္းမေခ်ာေလး အသုံးဝင္႐့ဲလား
အၿပံဳးတုေတြ စိမ္းလန္းစိုေျပတ့ဲေခတ္မွာ။
ခ်ီးယား …
ဖန္ခြက္ပြတ္တိုက္သံ က်ယ္ၿပီး
သာဓုေခၚသံ ဆိတ္ၿငိမ္တိတ္လြန္းတယ္
ဘဝအေမာေတြနဲ ့မိတ္ဖြဲ ့႐တ့ဲေခတ္မွာ။
လက္ခ်င္းခ်ိတ္ထားတဲ့
အသားေ႐ာင္ ၄ မ်ိဳးၾကားမွာ
ေျမျမွဳပ္ဗုံးလည္း ႐ိွတယ္၊
အေသခံ ဗုံးလည္း ႐ွိတယ္။
ခ်ိဳးျဖဴငွက္ စပါးႏွံခ်ီ ပ်ံဝဲေနတာ
စိတ္ကူးလြန္ ပန္းခ်ီဆ႐ာတခ်ိဳ ့
ေ႐းဆြဲျပလို ့ ျမင္ဖူး႐ုံပဲ။
ကမၻာမွာေတာ့
ေတးလကၤာေတြနဲ ့
႐သ ၉ မ်ိဳးကဗ်ာေတြေပါင္း႐င္
ကမၻာ့လူဦးေ႐ထက္ မ်ားသေလာက္
ေလာကယဥ္ေက်းမႈက
မ်ိဳးပြားႏႈန္း နည္းလြန္းသတ့ဲ။
အခန္းဆက္ စစ္ပြဲ႐ွည္နဲ ့
ခန္းေျပာင္းခန္းလြဲမ်ားတ့ဲ ဇာတ္႐ုပ္ေတြၾကား
ေတာ႐ုိင္းဓမၼသတ္ ႐ွင္သန္ထေျမာက္ဆဲ။
ဒါေပမ့ဲလည္း
ဓမၼစည္သံ
ေခါင္းေလာင္းသံ
ဆြဲလြဲခတ္သံေတြက
အာ႐ုံခံအားလုံးအေပၚ
အကာပါးေလး ဖုံးအုပ္လို ့။
ကမၻာကိုေတာ့
ေလာကသားေတြ႐့ဲ
ဆင္တူ႐ုိးမွားအစုံ ပဥၥလက္ေတြနဲ ့
ေ႐ွးမူမပ်က္
ကြယ္ကြယ္ဝွက္ဝွက္
အလွဆင္တတ္လြန္းလွပါေပ့ကြယ္။ ။
ေက်ာ္ဟုန္း
၂၀၁၆၀၅၁၃။
Illustration – Aung Htet