>Win Pe – Win Pe Bag – 96

>

ဝင္းေဖ လြယ္အိတ္ ၉၆ – ဘီဘီစီ ပင္တိုင္က႑
ဝင္းေဖ
ၾသဂုတ္ ၁၆၊ ၂၀၁၀

ေသာတရွင္မ်ား ခင္ဗ်ား။

ဗလႀကီး ကုိသုေမာင္အေၾကာင္းေတြကုိေရးရင္း သူ႔ဖခင္ စာေရးဆရာ ႐ုပ္ရွင္ဒါ႐ုိက္တာႀကီး ဦးသာဓု အေၾကာင္းေတြလည္း တင္ျပခ်င္တဲ့စိတ္ကူး ေပၚလာပါတယ္။ အေရးႀကီးတာေတြကေတာ့ ဆရာဦးသာဓုက ဝင္းေဖကုိ ႐ုပ္ရွင္နဲ႔ပတ္သက္လုိ႔ ေရွာင္ရန္ ေဆာင္ရန္ေတြတခ်ဳိ႕ ရံဖန္ရံခါ ေျပာျပဆံုးမခဲ့တာကေလးေတြကုိ ညႇပ္ၿပီး တင္ျပခ်င္တာပါ။

ဆရာႀကီးဦးသုခလုိပဲ ဆရာႀကီးဦးသာဓုကလည္း ဝင္းေဖရဲ႕ ႐ုပ္ရွင္ကားေတြကုိ သူ႔ဟာသူသြားၾကည့္ၿပီး ထင္ျမင္ခ်က္ေတြ၊ အၾကံေပးခ်င္တာေတြ၊ ဆံုးမသြန္သင္ေပးတာေတြ လုပ္ပါတယ္။ ဝင္းေဖ႐ုိက္တဲ့ကားေတြ ႐ံုတင္ျပသတဲ့အခါေတြမွာ ဝင္းေဖဟာ ကုိယ္နဲ႔ပတ္သက္တဲ့ ဆရာသမားေတြၾကည့္ဖို႔ လက္မွတ္ေတြဘာေတြ စီစဥ္ေပးဖို႔ အလြန္ဝန္ေလးတတ္ပါတယ္။

ဝင္းေဖဟာ ႐ုပ္ရွင္ကားတကားကုိ မ႐ုိက္ခင္မွာသာ ႀကိဳက္ေနတတ္ၿပီး လုပ္ရင္းကုိင္ရင္းနဲ႔ တျဖည္းျဖည္း ႐ုိးလာ အီလာၿပီး စိတ္ဝင္စားမႈ ေလ်ာ့လုိက္လာတတ္ပါတယ္။ အားလံုးၿပီးသြားလုိ႔ ျပန္ၾကည့္ၿပီဆုိရင္ အမွားေတြ၊ ခ်ဳိ႕ယြင္းခ်က္ေတြ သိပ္မ်ားတာကုိျမင္လာၿပီး မႀကိဳက္ေတာ့ပါဘူး။

ဒီေတာ့ ဘယ္သူ႔ကုိမွ သိပ္ျပခ်င္စိတ္ မရွိေတာ့ပါဘူး။ ဆရာႀကီးေတြကုိေတာ့ သာၿပီးမၾကည့္ေစခ်င္ပါဘူး။ ဆရာႀကီးေတြကုိ ဒုကၡမေပးခ်င္တာပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ဆရာဦးသုခနဲ႔ ဆရာ ဦးသာဓုတုိ႔ကေတာ့ သူတုိ႔အစီအစဥ္နဲ႔သူတုိ႔ ဝင္းေဖ ကားေတြကုိ သြားၾကည့္ပါတယ္။ ဒါကလည္း ဆရာႀကီးေတြရဲ႕ ႀကီးမားတဲ့ေစတနာပါ။

ဆရာဦးသာဓုက ဝင္းေဖကုိ သြန္သင္ဆံုးမတဲ့အခါမွာ ေရွာင္ရန္ေတြကုိ ပုိၿပီးေျပာတတ္ပါတယ္။ ဥပမာ ႐ုပ္ရွင္မွာ Flash Back လုိ႔ေခၚၾကတဲ့ ေနာက္ေၾကာင္းျပန္ျပသတာေတြကုိ တတ္ႏုိင္သမွ်နည္းေအာင္ ေလွ်ာ့ခ်ဖို႔လုိေၾကာင္း ေျပာပါတယ္။ ေနာက္ေၾကာင္းျပန္ျပကြက္ေတြဟာ ပရိသတ္ကုိ အနည္းနဲ႔အမ်ား စိတ္ကူး ႐ႈပ္ေထြးေစတယ္လုိ႔ ေျပာပါတယ္။

ဆရာႀကီး ဦးသာဓုက ဝင္းေဖ႐ုိက္တဲ့ ‘မဟူရာ’ကုိၾကည့္ၿပီး ေျပာတာျဖစ္ပါတယ္။ ‘မဟူရာ’ ထဲမွာ ျပန္ေျပာျပန္ျပခန္းကုိ ထည့္႐ံုတင္မဟုတ္ဘဲ ျပန္ေျပာ ျပန္ျပခန္းထဲမွာကုိထပ္ၿပီး ျပန္ေျပာခန္း ပါေနပါတယ္။ ဒါကေတာ့ နည္းနည္း တရားလြန္တယ္ထင္တယ္လုိ႔ ဆရာက ဆံုးမပါတယ္။

ေနာက္ ဝင္းေဖက ဇာတ္လမ္းထဲက ကုိတင္ေမာင္ (ေကာလိပ္ဂ်င္ေနဝင္း) အရက္ေသာက္ေနတာကုိ ျပရေတာ့မယ့္ အခ်ိန္မွာ ပရိသတ္အတြက္ ပ်င္းေနမွာစုိးလုိ႔ အရက္ပုလင္း၊ ဖန္ခြက္၊ ေရခဲတံုးကေလးေတြ၊ ေရခဲဇြန္းကအစ Big Close up အနီးကပ္ပံုႀကီးေတြနဲ႔ အေသးစိတ္ ကတ္တုိေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားနဲ႔ အယ္ဒစ္တင္း အလႈပ္ဆက္ၿပီး ျပခဲ့ပါတယ္။

အဲဒီအခန္းကုိ အရက္မေသာက္တတ္တဲ့၊ အရက္ေသာက္တာကုိ မႀကိဳက္တဲ့ ဆရာႀကီး ဦးသာဓုက ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ ပရိသတ္အေနနဲ႔ အရက္ေသာက္ခ်င္စိတ္ေပါက္လာေအာင္ကုိ ႐ုိက္ျပထားတယ္လုိ႔ ျမင္သြားပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ မေကာင္းမႈ အကုသုိလ္တခုကုိ ျပဳခ်င္စိတ္ေပါက္လာေအာင္ စိတ္ကုိဆဲြေဆာင္မႈေပးေစႏုိင္တဲ့ ျပကြက္ေတြမျပသင့္ဘူးလုိ႔ ဆံုးမခဲ့ပါတယ္။

ေနာက္ Zoom လုိ ့ေခၚတဲ့ အေဝးျမင္ေတြကုိ အနီးကပ္ဆဲြယူျပသႏုိင္တဲ့ ႐ုပ္ရွင္ကင္မရာ မွန္ဘီလူးကုိ ခဏခဏ မသံုးဖို႔လည္း ဆံုးမပါတယ္။ ဘာျပဳလုိ႔လဲဆုိေတာ့ အဲဒီ Zoom ႐ုိက္ခ်က္ဟာ အျပမွာသိပ္သန္တယ္ တဲ့။ အထူးသျဖင့္ ျပကြက္အက်ဥ္းကေနၿပီး ျဖတ္ခနဲ သိပ္က်ယ္သြားတာကုိ ဖြင့္ျပလုိက္တာမ်ဳိးနဲ႔ က်ယ္ကေနၿပီး သိပ္ၾကပ္သြားတဲ့အထိ အနီးကပ္ဆဲြျပလုိက္တာမ်ဳိးဆုိတာေတြဟာ ပရိသတ္ရဲ႕စိတ္ကုိ ျဖတ္ခနဲ လန္႔ဖ်ပ္သြားေစတတ္တယ္ တဲ့။ ဒါ့ေၾကာင့္ အဲဒီလုိ အလန္႔တၾကား ျဖစ္သြားေစခ်င္တဲ့ေနရာေတြက်မွ အားရွိရွိနဲ႔ျပႏုိင္ေအာင္ ေခြၽတာထားသင့္တယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။

အဲဒီလုိ ေရွာင္ရန္ကေလးေတြ သံုးေလးခုေျပာၿပီးေတာ့မွာ ဝင္းေဖရဲ႕လုပ္ရပ္ေတြထဲက သူ ႀကိဳက္တာကေလးေတြလည္း ထုတ္ႏႈတ္ေျပာတတ္ပါတယ္။ အဲဒါကေလးေတြကေတာ့ ကုိယ့္ဂုဏ္ကုိယ္ေဖာ္ မသူေတာ္ျဖစ္ေနမွာစုိးလုိ႔ မေျပာေတာ့ပါဘူး။

ဆရာႀကီး ဦးသာဓုက ႏုိင္ငံျခားကားတကား သိပ္ေကာင္းတယ္ေျပာၾကလြန္းလုိ႔ သူ သြားၾကည့္တဲ့အေၾကာင္း၊ အမ်ား ေျပာၾကသလုိပဲ သိပ္ေကာင္းေနတာကုိေတြ႔ရတဲ့အေၾကာင္း၊ ဘာေတြလဲဆုိေတာ့ ကင္မရာ႐ုိက္ခ်က္ေတြ ျဖစ္ေနေၾကာင္း၊ ကင္မရာ႐ုိက္ခ်က္ေတြဟာ ဘယ္ေလာက္မ်ားေတာင္ ေကာင္းလုိက္ပါလဲဆုိေတာ့ အဲဒါေတြကုိၾကည့္ၿပီး တအံ့တၾသ ျဖစ္ေနရတာနဲ႔ပဲ ဇာတ္လမ္းကုိေတာင္ စိတ္မဝင္စားေတာ့ပဲ ႐ံုထဲကထြက္လာတဲ့အခါမွာ ဘာဇာတ္လမ္းမွန္းကုိ မသိေတာ့ေၾကာင္း၊ ဒါဟာ အႀကီးအက်ယ္ ေၾကာက္စရာေကာင္းတဲ့ အခ်က္ျဖစ္တယ္လုိ႔ ေျပာပါတယ္။

႐ုပ္ရွင္ကင္မရာ ႐ုိက္ခ်က္ေတြေကာင္းဖို႔ဆုိတာ သီးျခားျဖစ္ေနလုိ႔မရဘဲ အဓိက ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္လမ္းကုိ အေထာက္အပ့ံ ျဖစ္ေစတဲ့ ႐ုိက္ခ်က္ေတြအေနနဲ႔ ထူးျခားေျပာင္ေျမာက္ရမွာျဖစ္တယ္လုိ႔ ဆရာႀကီးက ဆံုးမပါတယ္။ အလားတူပဲ ႐ုပ္ရွင္ ဂီတဟာလည္း ဇာတ္လမ္းကုိေက်ာ္သြားေလာက္ေအာင္ ခြၽန္ထြက္မေနဖို႔ အေရးႀကီးတယ္လုိ႔ ေျပာပါတယ္။

႐ုပ္ရွင္မွာ ျပသမွ် ျပကြက္အားလံုးကုိ ပရိသတ္က ေကာင္းေကာင္း နားလည္ေစရမယ္၊ ပရိသတ္ နားမလည္တဲ့ျပကြက္ ဆုိတာ မရွိေစရဘူးဆုိတဲ့ ဥပေဒသကုိသူ မႀကိဳက္တဲ့အေၾကာင္း၊ ဘာျပဳလုိ႔လဲဆုိေတာ့ သူ႔ဘဝမွာ ေတြ႔ေတြ႔ခ်င္း နားမလည္တာေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရွိဖူးေၾကာင္း၊ ေနာက္ေတာ့မွ ဆက္စပ္ၿပီး ေအာ္ … ဒါက ဒီလုိကုိးဆုိၿပီး သေဘာေပါက္ နားလည္သြားရတာေတြရွိေၾကာင္း၊ ဒါ့ေၾကာင့္ ခ်က္ခ်င္း ျမင္႐ံုနဲ႔ နားမလည္ႏုိင္တဲ့ျပကြက္ေတြဟာ ျပခြင့္ရွိေၾကာင္း၊ ဒါေပမယ့္ ေနာက္က်ရင္ေတာ့ ဒါေတြဟာ ဘာေတြျဖစ္တယ္ဆုိတာကေတာ့ ျပန္ၿပီးေဖာ္ႏုိင္ရမွာ ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာျပပါတယ္။

ဒါေပမယ့္ ဆရာႀကီးကုိယ္တုိင္ ႐ုိက္ျပတာေတာ့ ဝင္းေဖ မေတြ႔ဘူးပါ။ ဆရာႀကီးကေတာ့ တတ္ႏုိင္သမွ် ႐ုိးစင္း ရွင္းလင္းေနတာကုိ ႀကိဳက္ပံုရပါတယ္။ ဘာဘဲေျပာေျပာ ဆရာႀကီးဦးသာဓုရဲ႕ လက္ရာ ႐ုပ္ရွင္ကားေတြဟာ သမ႐ုိးက်ကားေတြနဲ႔ သိသိသာသာ ကဲြျပားတဲ့ အႏုပညာလက္ရာေတြျဖစ္ေနတာကေတာ့ အထင္အရွားပါပဲ။

က်န္းမာ ခ်မ္းသာၾကပါေစ။

က်ေနာ္ ဝင္းေဖပါ။


သင့္အေၾကာင္း သင့္လုုပ္ငနး္ ေၾကာ္ျငာ သည္ေနရာမွာ ေၾကာ္ျငာႏိုုင္ပါျပီ

Similar Posts