>old life in new year

>

ႏွစ္တႏွစ္ သစ္ေပမယ့္ သစ္မလာႏိုင္ေသးတဲ့ ဘဝတခု
ဝင္းျမတ္၊ ရန္ကုန္
ဇန္နဝါရီ ၁၊ ၂ဝ၁ဝ “ဒီကရရွိတဲ့ ေငြေလးေတြ စုေဆာင္းၿပီး အထည္ဆုိင္ေလးတစ္ဆုိင္၊ ဒါမွမဟုတ္ အမွန္တကယ္ အလွျပင္တဲ့ဆုိင္ တစ္ဆိုင္ေလာက္ ဖြင့္လွစ္လုပ္ကိုင္ ခ်င္တယ္”


သံုးတန္းအထိသာ ေက်ာင္းေနခဲ့ဖူးတဲ့ ၾကယ္စင္(၁၉ႏွစ္) ဟာ ဟက္ပီးနယူးရီးယားလုိ႔ သူမရဲ႕ ဧည့္သည္ေတြကို ႏႈတ္ဆက္တတ္ေပမယ့္ တကယ္တမ္း သူမအတြက္ေတာ့ ေပ်ာ္ရႊင္ရတဲ့ ႏွစ္သစ္ကူး မဟုတ္ပါဘူး။

သူမရဲ႕ႏွစ္သစ္ကူး အစီအစဥ္ကေတာ့ မီးေရာက္မွိန္မွိန္ ထြန္းထားတဲ့ အခန္းက်ဥ္းေလးထဲမွာ အမူးသမား ဧည့္သည္ကို ႏွိပ္နယ္ေပးရင္း ရုပ္ျမင္သံၾကားက ထြက္ေပၚေနတဲ့သီခ်င္းကို တုိးတိုးေလး လိုက္ညည္းေနရျခင္းသာ ျဖစ္တယ္။

စပ္စုတတ္တဲ့ ဧည့္သည္ရဲ႕ေမးခြန္းေတြကို ျပံဳးၿပီး `ဘာလို႔ အရက္ေတြ အမ်ားႀကီး ေသာက္ရတာလဲ´ ဆိုတဲ့ ေမးခြန္းနဲ႔ တံု႔ျပန္တတ္တယ္။

သူမရဲ႕သြယ္လ်တဲ့ လက္ေတြက သြက္လက္ၿပီး သူ႔အလုပ္ကို ေကာင္းေကာင္း ကၽြမ္းက်င္ေၾကာင္း သက္ေသျပေနၾကတယ္။

သူဟာ ကရင္လူမ်ိဳး တစ္ေယာက္ ျဖစ္ၿပီး သူရဲ႕ မိခင္က အရက္ကိုအလြန္ အကြ်ံ ေသာက္တာေၾကာင့္ အသည္းေရာဂါနဲ႔ ဆံုးပါးသြားတယ္လို႔ သူ႔ရဲ႕ ဇာတ္ေၾကာင္းကို ျပန္ေျပာျပတယ္။ က်န္ေနတဲ့ အေဖကလည္း အရက္စြဲေနတာေၾကာင့္ သူ႔မိသားစုအတြက္ ေကာင္းက်ိဳးမေပးခဲ့တဲ့ အရက္ကို သူမက စိတ္နာတယ္လို႔ဆိုတယ္။

ဧရာဝတီတုိင္း၊ ေညာင္တုန္းမွာ ေမြးဖြားခဲ့ၿပီး ငယ္စဥ္က ေယာက်္ားေလးလို ေနတတ္ခဲ့တဲ့ ၾကယ္စင္ ၁၂ ႏွစ္အရြယ္မွာ အိမ္ရဲ႕စားဝတ္ေနေရးကို တစ္စိတ္တစ္ပိုင္း ေထာက္ပံ့ႏုိင္ဖို႔ သူတို႔အိမ္အနီးနားက ရဲဝန္ထမ္း လင္မယားႏွစ္ေယာက္ ေနတဲ့အိမ္ကို အိမ္ေဖာ္အျဖစ္ ေရာက္ရွိသြားတယ္။

အဲသည့္အိမ္မွာ ေနထုိင္လုပ္ကိုင္ရင္း အိမ္ရွင္ရဲဝန္ထမ္းက သူ႕အမ်ိဳးသမီး မရွိတဲ့ ညတစ္ညမွာ ၾကယ္စင္ရဲ႕ ေယာက်္ားလ်ာလို ေနထုိင္တတ္တဲ့ သဘာဝကို အေျပာင္းလဲႀကီး ေျပာင္းလဲေစခဲ့တယ္။

အပ်ိဳစင္ဘဝကို ဆံုးရံႈးသြားတဲ့ အဲသည့္အခ်ိန္မွာ သူမရဲ႕အသက္က ၁၅ ႏွစ္သာ ရွိေသးတယ္။

`အဲဒီအေၾကာင္းေတြကို အိမ္ကအစ္ကိုေတြ အေဖေတြကို ျပန္မေျပာျပရဲဘူး။ အိမ္က ထြက္ေျပးၿပီး ေနျပည္ေတာ္ဘက္ကို အလုပ္ သြားလုပ္တယ္။ အရမ္းပင္ပန္းတယ္။ အဲဒီမွာ သံုးႏွစ္ေလာက္ လုပ္လိုက္ၿပီး အလုပ္ အတူတူလုပ္တဲ့ အစ္မတစ္ေယာက္နဲ႔ ဆက္စပ္ၿပီး ရန္ကုန္ကိုျပန္ေရာက္လာတာ´
လို႔ သူမရဲ႕ဘဝအေၾကာင္း ျပန္ေျပာျပတယ္။

သူမရဲ႕ ပထမဆံုး ရန္ကုန္အေတြ႕အၾကံဳက ဟံသာဝတီ ကားပြဲစားဝိုင္းနားက အႏွိပ္ခန္းတစ္ခု ျဖစ္ခဲ့တယ္။ အမူးသမားေတြ ရမ္းကားၿပီး လက္သရမ္းတာေၾကာင့္ သံုးလခန္႔သာ လုပ္ကိုင္ခဲ့ၿပီး လက္ရွိ အႏွိပ္ခန္းကို ေျပာင္းေရႊ႕လာတာျဖစ္တယ္ လုိ႔ ဆိုတယ္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေပၚမွာဖြင့္လွစ္ထားတဲ့အႏွိပ္ခန္းေတြမွာ လုပ္ကိုင္တဲ့ အမ်ိဳးသမီးငယ္အမ်ားစုဟာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ဆင္ေျခဖုံး ရပ္ကြက္ေတြနဲ႔ နယ္ၿမိဳ႕ေတြကေန လာေရာက္ လုပ္ကိုင္သူေတြျဖစ္ၾကတယ္။ လူမ်ိဳးေပါင္းစံုေတြ႕ႏိုင္သလို ျမန္မာႏိုင္ငံေျမာက္ဖ်ား ပူတာအိုကေန လာေရာက္လုပ္ကိုင္တဲ့ တုိင္းရင္းသူေတြအထိ ေတြ႕ရတယ္။ သူတို႔ရဲ႕မိသားစုေတြမွာ ေငြေၾကးအၾကပ္အတည္းနဲ႔ အဆင္မေျပမႈေတြ ရွိေနတတ္ၿပီး ေန႔စဥ္ ၾကံဳေတြ႕ေနရတဲ့ စားဝတ္ေနေရး အက်ပ္အတည္းကို ေတာင့္ခံႏုိင္ဖို႔ အင္အား နည္းပါးလွတဲ့အျပင္ စားဝတ္ေနေရးကို လံုျခံဳမႈ ေပးႏုိင္မယ့္ အလုပ္အကိုင္ အခြင့္အလမ္းေတြဟာလည္း သူတုိ႔နဲ႔ အလွမ္းကြာေဝးလွတယ္။

သူတို႔ထဲကရုပ္ရည္အတန္အသင့္ ရွိတဲ့သူေတြဟာ ေခတ္ေပၚ အဝတ္အစားေတြရဲ႕ဆြဲေဆာင္မႈနဲ႔ ဘီယာဆိုင္ေတြေပၚမွာ သီခ်င္း ဆိုတတ္လာခဲ့တယ္။ အဲသည့္တစ္ခ်ိန္တည္းမွာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွာ ေပါမ်ားလာတဲ့ အလွျပင္ခန္း အမည္ခံ အႏိွပ္ခန္းေတြဟာ အတန္းပညာ သိပ္မတတ္လွတဲ့ သူတုိ႔ေတြအတြက္ အလြယ္တကူ ဝင္ေငြရွာေဖြႏိုင္မယ့္ ေနရာေတြ ျဖစ္လာတယ္။

`ကၽြန္ေတာ္မွတ္မိသေလာက္ ၂ဝဝ၅ ခုႏွစ္ေနာက္ပိုင္းမွာ မာဆတ္(massage)ေတြ ပိုမ်ားလာတယ္။ အလုပ္ထဲက ေကာင္မေလးေတြလည္း ဝင္လုိက္ ထြက္လိုက္ ေျပာင္းလုိက္ေရႊ႕လုိက္နဲ႔ ေတာ္ေတာ္ကေလးကို မ်ားလာတယ္´ လို႔ ပုဇြန္ေတာင္ၿမိဳ႕နယ္အတြင္း ဖြင့္လွစ္ထားတဲ့ အႏိွပ္ခန္း တစ္ခုရဲ႕ မန္ေနဂ်ာ တစ္ဦးက ေျပာျပတယ္။

သူ႔ရဲ႕သူေဌးက အႏိွပ္ခန္းသံုးခု ဖြင့္လွစ္ထားၿပီး သူက လွည့္ပတ္ ႀကီးၾကပ္ရတယ္လုိ႔ ဆိုတယ္။ အႏွိပ္ခန္း အားလံုးေတာ့ မဟုတ္ေပမယ့္ အမ်ားစုက ႏွိပ္ေပးရံု သက္သက္ထက္ ပိုတဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ိဳးေတြ ေပးတတ္လာခဲ့ၾကတယ္။ ေစ်းကြက္ရဲ႕ ေတာင္းဆိုမႈလား၊ အႏွိပ္ခန္းေတြရဲ႕ဝင္ေငြ လုိအပ္ခ်က္ ျမင့္လာတာေၾကာင့္လား၊ အာဏာပိုင္ အဖြဲ႕အစည္းေတြကို ေပးေနရတဲ့ ဆက္ေၾကး ျမင့္လာတာေၾကာင့္လားေတာ့ မေသခ်ာပါဘူး။

ၾကယ္စင္ရဲ႕ လခဟာ က်ပ္ ၂ဝ,ဝဝဝ သာ ရွိေပမယ့္ ဧည့္သည္ေတြဆီက ရရွိတဲ့ မုန္႔ဖိုးေတြေၾကာင့္ တစ္လကို ေငြက်ပ္ တစ္သိန္းဝန္းက်င္ ဝင္ေငြရွိပါတယ္။ တစ္နာရီ ဆက္ရွင္ ဝင္ရင္ က်ပ္ငါးရာ ေကာ္မရွင္ အျဖစ္ ရပါတယ္။ ဒီကရရွိတဲ့ ေငြေလးေတြ စုေဆာင္းၿပီး အထည္ဆုိင္ေလးတစ္ဆုိင္၊ ဒါမွမဟုတ္ အမွန္တကယ္ အလွျပင္တဲ့ဆုိင္ တစ္ဆိုင္ေလာက္ ဖြင့္လွစ္လုပ္ကိုင္ ခ်င္တယ္လို႔ သူက ေျပာတယ္။

ဒါေပမယ့္ ေလာေလာဆယ္ အေျခအေနအရ ေကတီဗီကို အလုပ္ေျပာင္းလုပ္ခ်င္တယ္ လို႔လည္း ဆိုပါတယ္။ နာဂစ္မုန္တိုင္းေၾကာင့္ ျပိဳသြားတဲ့ ရြာကေနအိမ္ကို ျပန္ေဆာင္ေပးခ်င္ေသးတဲ့ ဆႏၵလည္း သူ႔မွာ ရွိေနေသးတယ္။

`အသိ အစ္မႀကီး တစ္ေယာက္က ေကတီဗီမွာလုပ္တယ္။ ဆိုင္ရွင္က ဧည့္သည္ေတြနဲ႔ ဆက္ရွင္ဝင္ရင္ အသားတစ္ပြဲ အသီးတစ္ပဲြ မွာေအာင္ လုပ္ရမယ္လို႔ ေျပာတယ္။ စား ရေသာက္ရတယ္၊ သီခ်င္း ဆိုရတယ္။ မာဆတ္မွာက ကုိယ့္ဖက္က သည္းမခံႏုိင္ရင္ ျပႆနာ တက္ႏိုင္ေသးတယ္´ လို႔ ၾကယ္စင္က ေျပာျပတယ္။

၂ဝဝ၉ ခုႏွစ္စက္တင္ဘာလအတြင္းက ရန္ကုန္တုိင္းရဲမွဴး အေျပာင္းအလဲ ကာလမွာ အႏွိပ္ခန္းေတြကို စီမံခ်က္နဲ႔ လုိက္လံဖမ္းဆီးခဲ့တာေၾကာင့္ ေနာက္ေဖးေပါက္ကေန ထြက္ေျပးျခင္းနဲ႔ ၿပီးဆံုးခဲ့ရတဲ့ သူမရဲ႕ ၁၉ ႏွစ္ျပည့္ ေမြးေန႔ ကိုလည္း မေမ့ေသးပါဘူး။ အဲသည့္ ေနာက္ပိုင္းမွာလည္း အရင္ကေလာက္ အလုပ္အကိုင္ေတြ သိပ္မေကာင္းေတာ့ဘူးလို႔ ေျပာပါတယ္။

အလုပ္ စလုပ္တတ္ကတည္းက ျပည္သူ႔ရဲလို႔ နာမည္တပ္ထားတဲ့ လက္နက္ကိုင္ တပ္ဖြဲ႕ဝင္ေတြေၾကာင့္ ဘဝ အေျပာင္းအလဲေတြ ျဖစ္ခဲ့သလို ဘဝတစ္ေလွ်ာက္မွာ ေျခာက္လွန္႔ႏွိပ္စက္ခံေနရတယ္လို႔လည္း သူကခံစားေနရတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီအခန္းက်ဥ္းေလးထဲက ရုန္းထြက္ႏိုင္ဖုိ႔ ဒီအခန္းက်ဥ္းေလးထဲမွာပဲ အရင္းအႏွီးကို သည္းခံၿပီး ရွာရမယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။

ၿမိဳ႕ျပမွာအလုပ္လုပ္ရတယ္ ဆုိေပမယ့္ တကယ္တမ္း သူေန႔စဥ္ ထိေတြ႕ေနရတာ တုိက္ခန္းက်ဥ္းေလး တစ္ခုနဲ႔ အျမဲလိုလို အရက္မူး ေနတတ္တဲ့ ဧည့္သည္ေတြပါပဲ။ ေန႔လည္ေန႔ခင္း အျပင္ထြက္တဲ့အခါ လူေတြကသူတို႔ကို ဘယ္လိုထင္ေလမလဲ ဆိုတဲ့စိတ္က သူ႔ကို အျမဲ မလံုမျခံဳ ျဖစ္ေနေစပါတယ္။

ဧည့္သည္က သူမရဲ႕လက္ထဲကို တစ္ေထာင္တန္ ႏွစ္ရြက္ ထည့္ေပးလိုက္တဲ့အခါ လိပ္ၿပီး ဂ်င္းေဘာင္းဘီအိတ္ထဲကို ထိုးထည့္လိုက္တယ္။ တံခါးကို ဆြဲဖြင့္ေပးၿပီး ေနာက္တစ္ခါလည္း အလည္လာဖို႔ ဧည့္သည္ကို ဖိတ္ေခၚရင္း အျပံဳးနဲ႔ ႏႈတ္ဆက္လုိက္တယ္။

`ဟက္ပီးနယူးရီးယား…´။


သင့္အေၾကာင္း သင့္လုုပ္ငနး္ ေၾကာ္ျငာ သည္ေနရာမွာ ေၾကာ္ျငာႏိုုင္ပါျပီ

Similar Posts