ဂ်ဴနီယာဝင္း ● ေခတ္တေခတ္၏ သူရဲေကာင္းမ်ား

ဂ်ဴနီယာဝင္း ● ေခတ္တေခတ္၏ သူရဲေကာင္းမ်ား
(အေတြးအျမင္ အမွတ္ – ၂၉၂၊ ၂ဝ၁၆ ေအာက္တုိဘာ)
(မုိးမခ) ႏုိဝင္ဘာ ၂၂၊ ၂ဝ၁၆

ျပင္သစ္စာေရးဆရာႀကီး အလက္ဇန္ဒါဂ်ဴးမား (Alexandre Dumas) (၁၈ဝ၂-၁၈၇ဝ) ေရးသားေသာ Three Musketeers (သူရဲေကာင္းသံုးေယာက္) သည္ ၁၈၄၄ မွာ ထြက္ရိွခဲ့သည္။ ဝတၱဳသည္ သမိုင္းရာဇဝင္စြန္႔စားခန္းျဖစ္သည္။ ဖတ္လုိ႔အလြန္ ေကာင္းသည္။ ျပင္သစ္ဘုရင္လူဝီ-၁၃ (Louis XIII) (၁၆၁ဝ) လက္ထက္ကို ေနာက္ခံထားထားေသာ ဝတၱဳႀကီးျဖစ္သည္။ လူဝီ-၁၃ ၏ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ ရစ္ခ်လူးသည္ ၁၆၂၅ တြင္ အာဏာရလာခ်ိန္တြင္ ဒါးတညန္အမည္ရိွ လူငယ္ေလးက ပါရီသို႔ ေရာက္လာသည္။ ဒါးတညန္ ႏွင့္ ဘုရင့္သူရဲေကာင္းသံုးေယာက္ျဖစ္ေသာ ေအာ္သို၊ ေပါသို၊ အာရမီ တုိ႔ႏွင့္ ေတြ႕ဆံုခဲ့ကာ သူတို႔ေလးဦး စြန္႔စားခန္းမ်ားျဖင့္ ပရိသတ္မ်ားကို မိတ္ဆက္ေပးထားသည္။

ေခါင္းစဥ္အားျဖင့္ သူရဲေကာင္းသံုးဦးဟု တပ္ထားသည္။ ဒါးတညန္သည္ ေနာက္မွ ေပါက္ေသာေရႊၾကာပင္ ျဖစ္သည္။ သုိ႔ေသာ္ တဦးႏွင့္တဦး သံေယာဇဥ္တြယ္ကာ ဓားေရးက်မ္းက်င္ေသာ သူရဲေကာင္းမ်ားအျဖစ္ တိုင္းျပည္ကို ကာကြယ္ၾက ပံုမ်ားအျဖစ္ ျမင္ေတြ႕ၾကရေသာ ဝတၱဳၾကီးဟု ဆုိႏိုင္ပါသည္။ သူတို႔၏ ေႂကြးေၾကာ္သံမွာ One For All, All For One (အား လံုးအတြက္ တေယာက္၊ တေယာက္အတြက္ အားလံုး) ဟု ျဖစ္သည္။ သူတို႔ထဲက တဦးဦး ဒုကၡေရာက္ပါက အားလံုးနဲ႔ဆိုင္ သည္ဟူေသာ အဓိပၸါယ္ျဖစ္သည္။ တဦးကုိတဦး အသက္ေပး၍ ကာကြယ္ေပးၾကမည္ဟူေသာသေဘာ ျဖစ္သည္။ ဝတၱဳကို ဘာေၾကာင့္ The Four Musketeers သူရဲေကာင္းေလးေယာက္ဟု မတပ္သလဲဟု ေတြးစရာျဖစ္သည္။ ဂ်ဴးမားသည္ သူရဲ ေကာင္းသုံးေယာက္ကိုသာ အဓိကထားလုိသည္ဟု ျမင္သည္။ ဒါးတညန္သည္ သူတုိ႔ဘဝထဲကို ေနာက္မွ ဝင္လာသည့္ လူတဦးျဖစ္ကာ၊ ဒါးတညန္ကို တူသားတဦးလို ခ်စ္ခင္ျပီး၊ သူလုပ္သမွ်ေတြကုိ ဝိုင္းဝန္းကူညီေပးၾကသူမ်ားအျဖစ္ ေတြ႕ျမင္ရ သည္။ သုိ႔ေသာ္ ေနာင္တခ်ိန္တြင္ ဒါးတညန္သည္ သူတုိ႔အား ဒုကၡျပန္ေပးလိမ့္မည္ဟု စာဖတ္သူမ်ားပင္ မရိပ္မိေအာင္ ဂ်ဴးမားက ေရးသားႏိုင္စြမ္းရိွပါသည္။

ဒါးတညန္သည္ ေတာ္ဝင္မိသားစုမွေမြးဖြားလာသူ အဓိကဇာတ္ေကာင္အျဖစ္ ေတြ႕ၾကရသည္။ သူ၏အိပ္မက္က နန္းေတာ္ မွာ သစၥာရိွသူရဲေကာင္းအျဖစ္ အလုပ္အေကြ်းျပဳလုိသည္။ ဖခင္ျဖစ္သူက မိတ္ေဆြေဟာင္းျဖစ္ေသာ ျပင္သစ္သူရဲေကာင္း မ်ား၏ ကပၸတိန္ထံ စာတေစာင္ေပးကာ သူ႔သားကို လႊတ္လိုက္သည္။ စာကို ဒါးတညန္လက္ထဲကေန အခိုးခံလုိက္ရသည္။ ယင္းသည္ ေနာက္ပိုင္း သူရဲေကာင္းသံုးဦးႏွင့္ ေတြ႕ဆံုၾကဖို႔ ဇာတ္ကြက္မ်ား ျဖစ္လာသည္။

ဂ်ဴးမားသည္ သူ၏သူရဲေကာင္းမ်ားကို ယခုလိုပံုေဖာ္ေရးသားခဲ့သည္။ ဒါးတညန္က စူးရွထက္ျမတ္ေသာ အသက္၁၆ႏွစ္- ၁၈ႏွစ္ အရြယ္သာသာ လူငယ္ကေလး၊ ေအာ္သိုက စကားအေျပာအဆိုနည္းျပီး၊ အေရးတၾကီးစကားအေျပာအဆိုနည္းျပီး၊ အေရးတၾကီးကိစၥမ်ားတြင္သာ လက္ဟန္ေျခဟန္၊ မ်က္ႏွာရိပ္ မ်က္ႏွာကဲျဖင့္သာ အေျပာအဆိုရိွသူ၊ ေပၚသုိကေတာ့ အဝတ္အစားဖက္ရွင္က်က် ဝတ္ဆင္ရတာ ႏွစ္သက္သူ၊ အာရမီကေတာ့ ဘုရားရိွခိုးေက်ာင္းက ဘုန္းေတာ္ၾကီးအျဖစ္ သူ႕ဘဝကို တည္ေဆာက္ခ်င္သူ စသည္ျဖင့္ သူတို႔၏ပံုပန္းမ်ားကို မွန္းဆၾကည့္ရမည္ျဖစ္ေလသည္။ သူတုိ႔အားလံုး၏ တူညီေသာအခ်က္က ဓားေရး အလြန္ကြ်မ္းက်င္ၾကျခင္း ျဖစ္သည္။ သုိ႔ေသာ္ အသက္အငယ္ဆံုး ဒါးတညန္သည္ သူရဲေကာင္းသံုးေယာက္ႏွင့္ ယွဥ္ခုတ္ႏို္င္သူအျဖစ္ ေတြ႕ၾကရသည္။

ဇာတ္လမ္းသည္ ေရွးေခတ္ႏိုင္ငံေရးသမုိင္းဝင္အျဖစ္မ်ားကို ျပန္ေျပာင္းျမင္ေယာင္ေစသည္။ ထုိေခတ္က သူရဲေကာင္းေတြက သည္လိုပါလား ဟု အထင္ၾကီးဖြယ္ျဖစ္ေအာင္ ေရးသားထားသည္။ ဝတၱဳထဲတြင္ မီလာဒင္ ဟူေသာ အမ်ိဳးသမီးဇာတ္ေကာင္ ပါသည္။ မီလာဒီသည္ တခ်ိန္တုန္းက ေအာ္သို၏ဇနီးျဖစ္ခဲ့ဖူးျပီး၊ မေကာင္းမႈမ်ားစြာကို လ်ိဳ႕ဝွက္စြာ က်ဴးလြန္ခဲ့သူျဖစ္သည္။ ေနာက္ေတာ့ ဝင္တာျမိဳ႕စားနဲ႔လက္ထက္ခဲ့ကာ သူ႕ေနာက္ေၾကာင္းကို ျမွဳပ္ထားသည္။ ျမိဳ႕စားကြယ္လြန္သြားေတ့ာ ကာဒိနယ္ရစ္ခ်လူးထံ သူလွ်ိဳ၊ သတင္းေပး၊ လူသတ္စေသာ မေကာင္းမႈမ်ား လုပ္ေပးခဲ့ေလသည္။

၁၈၅၄ တြင္ Twenty Years After (ႏွစ္ေပါင္းႏွစ္ဆယ္ၾကာျပီးေနာက္) ဟူေသာ ဝတၱဳၾကီး ထြက္ေပၚလာသည္။ သူရဲေကာင္း သံုးေယာက္၏ အဆက္ျဖစ္သည္။ ဒါးတညန္ႏွင့္ သူရဲေကာင္းသံုးေယာက္တို႔သည္ တဦးႏွင့္တဦး ခြဲခြာခဲ့ၾကျပီးေနာက္၊ ႏွစ္ေပါင္းႏွစ္ဆယ္ ၾကာျပီးေနာက္၊ ၁၆၄၈-၄၉ က်မွ ျပန္ေတြ႕ၾကေလသည္။ ၄င္းတို႔သည္ ထုိကာလအတြင္း အဂၤလန္ႏိုင္ငံ၏ ျပည္တြင္းစစ္ထဲ ပါဝင္လႈပ္ရွားၾကပံုမ်ားျဖစ္သည္။

ဂ်ဴးမားသည္ လြန္ခဲ့ေသာႏွစ္ ၂ဝေက်ာ္က သမိုင္းဝင္အျဖစ္အပ်က္မ်ားႏွင့္ ယခုေနာက္ႏွစ္၂ဝၾကာျပီးေနာက္ ေျပာင္းလဲသြားေသာ ေနာက္ခံသမိုင္းအေၾကာင္းမ်ားကို အခ်ိတ္အဆက္မိမိ ေရးသားသြားသည္။ ဘုရင္လူဝီ-၁၅၏ ကေလးဘဝ၊ အဂၤလန္ျပည္တြင္းစစ္ အဆံုးသတ္၊ ေတာ္လွန္ေရးကို ဦးေဆာင္သူ ေအာ္လီဗာခရြန္းဝဲလ္၏ ေအာင္ျမင္မႈမ်ားရဖို႔ ဦးတည္လာပံု၊ ဘုရင္ ခ်ား (၁) ကြပ္မ်က္ခံရပံု၊ ျပင္သစ္ႏိုင္ငံမွ သမိုင္းဝင္အျဖစ္မ်ားကို ေတြ႕ၾကရသည္။

ဇာတ္အိမ္သည္ ႏိုင္ငံေရးအရေရာ၊ သမိုင္းအရပါ ရႈပ္ေထြးလွသည္။ ၾသစၾတီးယားဘုရင္မ အမ္၊ ဝန္ၾကီးခ်ဳပ္ မာဇာရင္၊ ဘာစ္တီးအက်ဥ္းေထာင္မွ လူဝီ-၁၃ ၏ သစၥာခံ ကာဒီနယ္ဒီရစ္ခ်လူးတို႔အျပင္ မိခင္ျဖစ္သူ မီလာဒီ ေသဆံုးမႈအတြက္ လက္စားေခ်ဖို႔ စိတ္အားထက္သန္ေနသူ သားျဖစ္သူက ေအာ္သိုကို လက္တုံု႕ျပန္မႈမ်ားက စိတ္လႈပ္ရွားစရာ ဇာတ္ဝင္ခန္းမ်ား ျဖစ္သည္။

ဝတၱဳၾကီးထဲတြင္ စစ္ပြဲအတြင္း ဒါးတညန္၊ ေပၚသုိတို႔ကတဖက္၊ အာရာမီႏွင့္ ေအာ္သိုက တဖက္ ျဖစ္ခဲ့ေသာ္လည္း၊ စစ္ေျမျပင္တြင္ သူတုိ႔ေလးဦးဆံုေတြ႕ေသာအခါ ျပန္လည္ေပါင္းစည္းမိၾကကာ ဘုရင္ခ်ား (၁) ဘက္က တိုက္ခဲ့ၾကသည္။ ဘုရင္ခ်ား (၁) ကြပ္မ်က္ခံရမည့္ ကိစၥတြင္ ကယ္တင္ဖို႔ ၾကိဳးစားခဲ့ၾကသည္။ သုိ႔ေသာ္ မေအာင္ျမင္ပဲ သူတုိ႔ျပင္သစ္သို႔ ျပန္လာၾကသည္။ ေနာက္ဆံုးခန္းတြင္ ဒါးတညန္က ပါရီတြင္ ေနရစ္ကာ ဘုရင့္အမႈေတာ္ထမ္းသည္။ ေအာ္သုိနဲ႕ေပၚသုိတို႔က သူတုိ႔ေနရပ္သုိ႔ ျပန္သြားသည္။ အာရာမီက ဘုရားရိွခိုးေက်ာင္းတြင္ ဘုန္းေတာ္ၾကီးလုပ္သည္။

ထိုဝတၱဳသည္ ဂ်ဴးမားေရးသားေသာ ဝတၱဳေတြထဲမွာ ဖတ္လို႔အေကာင္းဆံုးအျဖစ္ ခံစားမိသည္။ ထပ္ကာတလဲလဲျပန္ဖတ္ခ်င္သည္။ ဂ်ဴးမားသည္ သူဖန္တီးေသာ ထုိသူရဲေကာင္းမ်ားကို စာဖတ္သူမ်ားအား သံေယာဇဥ္ျဖစ္သြားေအာင္၊ ခ်စ္ခင္သြားေအာင္ ျပဳစားလုိက္ေသာ အေရးအသားမ်ားအျဖစ္ မွတ္ေက်ာက္တင္ရမည္ျဖစ္ေလသည္။ ထုိကဲ့သို႔ေသာ စာဖတ္သူမ်ားအား ဆြဲေဆာင္လိုက္ေသာ၊ သူတို႔ကို သံေယာဇဥ္ျဖစ္ကာ သက္ရိွလူသားမ်ား၊ သူရဲေကာင္းမ်ားသဖြယ္ ျဖစ္သြားရေသာ သူတုိ႔ကုိTwenty Years After ျပီးေနာက္ ဘာမ်ားဆက္ေရးေလမလဲ စိတ္ဝင္တစား ရိွလာၾကစဥ္မွာ ေနာက္ဝတၱဳထြက္ေပၚလာသည္။ ထိုဝတၱဳသည္ စာဖတ္သူမ်ား၏ ႏွလံုးသားကုိ ကြဲေၾကသြားေစျခင္းသည္ ဂ်ဴးမား၏ The Three Musketeers ကေန ဆြဲယူလာေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္မ်ား ျဖစ္ေလမလားဟု သံသယျဖစ္ခဲ့ရပါသည္။

Twenty Years After ျပီးေနာက္သိပ္မၾကာမီမွာပင္ ဂ်ဴးမား၏ The Man In The Iron Mask (သံေခါင္းစြပ္မင္းသား) ဝတၱဳၾကီး ထြက္ေပၚလာသည္။ ယင္းတြင္ သူရဲေကာင္းသံုးေယာက္ႏွင့္ ဒါးတညန္တုိ႔ကို ၁၆၆၁ ခုႏွစ္တြင္ ျပန္လည္ေတြ႕ၾကရပံုျဖစ္သည္။ သူတို႔၏ ေၾကြးေၾကာ္သံ One for All, All for One (အားလံုးအတြက္ တေယာက္၊ တေယာက္အတြက္ အားလံုး) ျဖင့္ ျပန္လည္အသက္သြင္းေပးလုိက္သည္ဟု ဆိုႏိုင္သည္။ ဇာတ္လမ္းထဲတြင္ ဒါးတညန္နဲ႕ သူ႕ရဲဘက္ေတြက အခုေနာက္ႏွစ္ ၃၅ ႏွစ္ၾကာမွာ ျပန္ေတြ႕ၾကေတာ့ သူတို႔ဘာေတြ ျဖစ္ေနၾကျပီလဲဟု စိတ္ဝင္စားဖြယ္ ျဖစ္ေစေသာ ဇာတ္လမ္းျဖစ္သည္။ အသက္အရြယ္အားျဖင့္ လူၾကီးပုိင္း အရြယ္ေရာက္ေနၾကျပီျဖစ္ေသာ သူရဲေကာင္းသံုးေယာက္အနက္ အာရာမီကေတာ့ ဘုန္းေတာ္ၾကီး၊ ေပၚသုိက ခ်မ္းသာေသာ ျမဳိ႕စားၾကီး၊ ေအာ္သုိက သားျဖစ္သူ သူရဲေကာင္း ရာအို နဲ႔အတူတကြ ေနထိုင္လ်က္ရိွကာ၊ ယခုအခါ အသက္ ၅ဝ နီးပါးအရြယ္ ရိွေနသည့္ ဒါးတညန္က ဘုရင္လူဝီ-၁၄၏ ကုိယ္ရံေတာ္ျဖစ္ေနကာ သူရဲေကာင္းမ်ား၏ ကပၸတိန္ျဖစ္ေနသည္။

ဇာတ္လမ္းအရေရာ၊ သမိုင္းအရပါ လူဝီ-၁၄က အသက္ ၂ဝ အရြယ္မွာ ထီးနန္းရသည္။ ဝတၱဳထဲတြင္ သူေမြးကာစတုန္းက လူဝီ-၁၄မွာ သူႏွင့္ခြ်တ္စြပ္တူေသာ အျမႊာလူဝီတေယာက္ ရိွခဲ့ျပီး၊ ၄င္းသည္ ေမြးခါစကတည္းက ထီးနန္းျပႆနာျဖစ္မည္စိုးကာ ဘာစတီးအက်ဥ္းေထာင္ထဲ သံေခါင္းစြပ္ထားကာ  အသက္ရွင္ေနခဲ့ရသည္ဟု ဂ်ဴးမားက ဖန္တီးေရးသားထားသည္။ ယခုအခါ ထုိအျမႊာေလးသည္ အသက္ ၂ဝ အရြယ္ေရာက္ေနျပီျဖစ္သည္။ တိုင္းျပည္ကို ေကာင္းစြာမအုပ္ခ်ဳပ္ေသာ လက္ရိွဘုရင္လူဝီ-၁၄ကို ထီးနန္းခ်ျပီး၊ ထုိသံေခါင္းစြပ္မင္းသားေလးကို ထီးနန္းတင္ဖို႔အၾကံကို သူရဲေကာင္းအာရာမီက ၾကံစည္သည္။ အာရာမီႏွင့္အတူ ေပၚသုိက ပူးေပါင္းခဲ့သည္။ ယင္းအျဖစ္သည္ ဘုရင့္အမႈေတာ္ထမ္း ဒါးတညန္ႏွင့္ ဆန္႔က်င္ဘက္ ျဖစ္သြားသည္။ ေအာ္သုိတို႔သားအဖမွာ One For All, All For One (အားလံုးအတြက္ တေယာက္၊ တေယာက္အတြက္ အားလံုး) ဟူေသာ ေၾကြးေၾကာ္သံကို သစၥာရိွစြာျဖင့္ ထိုကိစၥထဲ ဝင္ပါလာသည္။

ဝတၱဳၾကီးသည္ အလြန္ရႈပ္ေထြးေသာ နိုင္ငံေရးဇာတ္အိမ္ၾကီးျဖင့္ တည္ေဆာက္ထားသည္။ ဖတ္လို႔ေတာ့ အေတာ္ေကာင္းသည္။ သုိ႔ေသာ္ ေနာက္ဆံုးတြင္ သူရဲေကာင္းသံုးေယာက္မွာ တိုင္းျပည္ကို သစၥာေဖာက္သူမ်ားဟူေသာ တံဆိပ္တပ္ခံရသည္။ ဒါးတညန္ဦးေဆာင္ေသာ သူရဲေကာင္းစစ္တပ္၏ အဝိုင္းခံလုိက္ရကာ၊ သူရဲေကာင္းသံုးေယာက္ထဲက ခြန္အားဗလၾကီးမားဆံုး ေပၚသိုက အရင္ေသသည္။ ေနာက္ေတာ့ ေအာ္သုိ ေသသည္။ ဒါးတညန္သည္ ေနာက္ဆံုးေတာ့လည္း One For All, All For One (အားလံုးအတြက္ တေယာက္၊ တေယာက္အတြက္ အားလံုး) ဟူေသာ ေၾကြးေၾကာ္သံကို ရင္ထဲမွာပဲ သိမ္းထားလိုက္ရသည္။ သူ႕မိတ္ေဆြမ်ားကို ကယ္တင္ဖို႔ မေအာင္မျမင္ျဖစ္သြားသည္။ ေနာက္ဒါးတညန္သည္ ဘုရင့္အမႈေတာ္ တာဝန္ဆက္ထမ္းရင္း ေသဆံုးသြားသည္။ ဇာတ္သိမ္းမွာေတာ့ ျပႆနာကုိစခဲ့သူ အာရာမီတဦးသာ က်န္ရစ္ခဲ့သည္။

The Three Musketeers မွသည္ ယခုေနာက္ဆံုးဝတၱဳၾကီးအထိ သူရဲေကာင္း ဇာတ္လမ္းမ်ားကို အေသးစိတ္ သံုးသပ္ၾကည့္ပါက၊ သူရဲေကာင္းမ်ားသည္ ဘုရင္အဆက္ဆက္ အမႈထမ္းေနၾကေသာ သစၥာရိွသူရဲေကာင္းမ်ားျဖစ္ကာ၊ ၄င္းတုိ႔သည္ တိုင္းျပည္အေရးထက္ ဘုရင္ေတြရဲ႕ လူမႈေရးျပႆနာေတြ၊ တိုင္းေရးျပည္ေရးနဲ႕မဆိုင္တဲ့ လူမႈေရးကိစၥမ်ားကိုသာ အသက္ေပးျပီး၊ လုပ္ေဆာင္ေနၾကသူမ်ားျဖစ္သည္ဆိုတာကို ျပသသြားသည္ဟု ဆိုရမည္။ ယခု The Man In The Iron Mask မွာ အသိသာဆံုး ျဖစ္သည္။ တိုင္းျပည္အတြက္ အသက္ေပးဝံ့ေလေသာ သူရဲေကာင္းၾကီး ဒါးတညန္ဟာ ေနာက္ဆံုးေတာ့လည္း ဘုရင္လူဝီရဲ႕လူမႈေရးကိစၥမ်ားနဲ႔ ခိုင္းေစသမွ်ကို အသက္ဆံုးသည္အထိ လုပ္ေပးသြားသူအျဖစ္ ျမင္ၾကရသည္။ ဘုရင္လူဝီ-၁၄ သည္ စာဖတ္သူမ်ား၏ ဟီးရိုးၾကီး ဒါးတညန္ကို – မင္းဟာ ေနာက္ဆံုးေတာ့လည္း ငါ့ကိုယ္ရံေတာ္ဆိုတဲ့ ရာထူးမက္တဲ့ သာမန္လူတေယာက္ပါပဲလား – ဟု ရယ္သြမ္းေသြးသြားတာကို ရင္နာနာနဲ႔ စာဖတ္သူမ်ား လက္ခံလုိက္ရျခင္းသည္ ဂ်ဴးမား၏ စာဖတ္သူမ်ားကုိ ေပးလုိက္ေသာ မက္ေဆ႔ခ်္တခု ျဖစ္ေလသည္။ သူရဲေကာင္းေလးဦးရဲ႕ One For All, All For One (အားလံုးအတြက္ တေယာက္၊ တေယာက္အတြက္ အားလံုး) ဟူေသာ ေၾကြးေၾကာ္သံသည္လည္း ငယ္ငယ္တုန္းက သီဆုိခဲ့သည့္ စိတ္ကူးယဥ္တီးလံုးပမာ ပ်က္ျပယ္သြားရေလသည္။

Man In The Iron Mask သည္ အမွန္ေတာ့ သူရဲေကာင္းမ်ားဇာတ္သိမ္းဟု ဆုိရမည္ျဖစ္ပါသည္။ ဝတၱဳကို ေလ့လာသံုးသပ္ၾကည့္ပါ ‘သံေခါင္းစြပ္နဲ႔လူ’ ဆိုတာ ဘာမွအေရးမပါလွပါ။ လြမ္းေမာဖြယ္ အခ်စ္ဇာတ္လမ္း၊ စြန္႔စားခန္း၊ ႏိုင္ငံေရး၊ ဂုဏ္သိကၡာ အစရိွေသာ  အျဖစ္အပ်က္မ်ားသည္သာ မွတ္ေက်ာက္တင္ က်န္ရစ္မည္ ျဖစ္ပါသည္။ စာေရးဆရာၾကီး ဂ်ဴးမားသည္ သူေမြးဖြားခဲ့ေသာ သူရဲေကာင္းမ်ားကုိ ေနာက္ဆံုးဇာတ္သိမ္းမေကာင္းစြာ အဆံုးသတ္ေပးလိုက္ပါသည္။ တိုင္းျပည္ရဲ႕ သူရဲေကာင္းလို႔ ေၾကြးေၾကာ္ေနၾကသူတို႔ဟာ အမွန္ေတာ့ တိုင္းျပည္ေကာင္းစားဖို႔ထက္ အုပ္ခ်ဳပ္သူဘုရင္ေတြ၊ ဘုရင္မေတြရဲ႕ လူမႈေရးကိစၥမ်ားနဲ႔သာ အခ်ိန္ကုန္ျပီး၊ အသက္စြန္႔ေနၾကသူေတြသာ ျဖစ္ပါတယ္လို႔ စာေရးဆရာၾကီး ဂ်ဴးမား၏ The Three Musketeers uae The Man In The Iron Mask အထိ သူရည္ရြယ္ခ်က္ရိွရိွ ဖန္တီးေမြးထုတ္ခဲ့တဲ့  သူရဲေကာင္းေတြကို သူ႔လက္နဲ႔ပဲ သူဇာတ္သိမ္းခဲ့ေသာ အဆံုးသတ္ကေတာ့ စာဖတ္သူမ်ား၏ ႏွလံုးသားအား ကေလာင္တံျဖင့္ ထိုးႏွက္လိုက္ျခင္း ျဖစ္ပါေတာ့သည္။

ဂ်ဴနီယာဝင္း