ရသေဆာင္းပါးစုံ

ေရငံပိုင္ ဦးရွင္ၾကီး (Nyunt Htwe)

ေရငံပိုင္ ဦးရွင္ၾကီး

ညြန္႔ေထြး။ မတ္ ၂၊ ၂၀၁၄


 

ေတြ႔ရတ့ဲပုံကေတာ့ ရန္ကုန္ျမိဳ႕တေနရာမွာ ရုိက္ခ့ဲတ့ဲပုံပါ။ အထပ္ျမင့္တုိက္ခန္းတခုမွာ ဦးရွင္ႀကီးတင္ဖုိ႔ ျဖစ္မယ္လုိ႔ ယူဆရပါတယ္။

ေတာင္ေပၚေဒသမွာ ေနထုိင္ခ့ဲစဥ္ကေတာ့ ေရငံပုိင္ ဦးရွင္ႀကီး ဆုိတ့ဲ အမည္နဲ႔ စိမ္းပါတယ္။
ရန္ကုန္ေရာက္ပါမွပဲ ဦးရွင္ႀကီးဆုိတာ အထင္ကရျဖစ္မွန္း သတိျပဳမိတာပါ။

ရန္ကုန္ ဆုိတာ နယ္တကာက လူေပါင္းစုံ လာေရာက္ စုေ၀းရာလည္း ျဖစ္တာေၾကာင့္ နတ္ေပါင္းစုံကုိ ပူေဇာ္ ပသရာ ေဒသလည္း ျဖစ္ေနတာပါ။

ဦးရွင္ႀကီးက ေရငံပုိင္ ဆုိေပမယ့္ ေရငံမဟုတ္တ့ဲ ျမစ္ေခ်ာင္းခရီးသြားသူမ်ားလည္း အားကုိးၾကမယ္ ထင္ပါတယ္၊
ဘယ္ခရီးမွ မသြားလည္း အခက္အခဲ အဆင္ေျပေရးအတြက္ ဦးရွင္ႀကီး တင္ၾကတာကုိ ရန္ကုန္မွာ မၾကာခဏ ေတြ႔ရပါလိမ့္မယ္။

က်ေနာ့္ေမေမက ဦးရွင္ႀကီး တင္တာကုိ ႏွစ္ႀကိမ္သုံးႀကိမ္ထက္မနည္း လုပ္ခ့ဲသူပါ။

လုပ္ငန္းေအာင္ျမင္ေရးအတြက္ လုပ္ငန္းရွင္ ႀကီးႀကီးငယ္ငယ္ေတြက ေဗဒင္ဆရာ၊ နတ္ဆရာ တဦးမဟုတ္တဦးကုိ ခ်ည္းကပ္၊ ဟုိက အႀကံေပးတ့ဲအတုိင္း လုိက္လုပ္ၾကတာ ထုံးစံပါပဲ။ လုပ္ငန္းရွင္မွ မဟုတ္ပါဘူး ႏုိင္ငံေရးသမား၊ စာနယ္ဇင္းသမားေတြထဲမွာလည္း ဒီလုိ အားကိုးရာရွာသူ မနည္းပါ။ ဒါဟာ လူ႔သဘာ၀ပဲ မဟုတ္လား။

ထပ္ေျပာရရင္ က်ေနာ့္ ေမေမကလည္း လူထဲကလူတဦးဆုိေတာ့ ဦးရွင္ႀကီး တင္ဖူးတယ္။

ေရငံပုိင္ဦးရွင္ႀကီးက သူ႔ကုိ လူေတြ အပူကပ္တာကုိ ႀကိဳက္မႀကိဳက္ေတာ့ မသိပါ၊ က်ေနာ္ကေတာ့ ႀကိဳက္ပါတယ္၊ ဘာေၾကာင့္လဲလုိ႔ ဆုိေတာ့ ဦးရွင္ႀကီးတင္ရင္ မုန္႔ဆမ္း ဆုိတာ မထည့္မျဖစ္ ထည့္ရတယ္၊ ကေလးဘ၀မွာေတာ့ မုန္႔ဆမ္း ဆုိတာကလည္း စားလုိ႔အေကာင္းသား မဟုတ္လား။
မုန္႔ဆမ္းက ဘာနဲ႔ ဆင္တူမလဲ ဆုိေတာ့ အဂၤလိပ္ ကေလးေလးေတြ မနက္စာအျဖစ္ စားၾကတ့ဲ စီရီရယ္နဲ႔ ဆင္မယ္ ထင္တယ္။
စီရီရယ္လုိပဲ မုန္႔ဆမ္းကလည္း ကြာလတီမ်ဳိးစုံ ရိွတယ္။ ခပ္ည့ံည့ံမုန္႔ဆမ္းလည္း ရိွတယ္။ ဒါကုိ ဆုိင္မွာ ေတြ႔ရလိမ့္မယ္။ တတ္ႏုိင္သူေတြကေတာ့ အေကာင္းစား ၀ယ္တယ္။ ဦးရွင္ႀကီးကုိ ေကာင္းေကာင္း သုံးေဆာင္ေစခ်င္လုိ႔၊ ၿပီးေတာ့ အိမ္က ကေလးေတြလည္း ေကာင္းေကာင္း စားရေအာင္လုိ႔ ျဖစ္မယ္။

နတ္ဆုိတာ လူထက္ နိမ့္က်တယ္၊ ကိုးကြယ္ဖုိ႔ မလုိအပ္ဘူး လုိ႔ အၾကားအျမင္မ်ားသူတခ်ဳိ႕က ကန္႔ကြက္ၾကလိမ့္မယ္။
အင္း…. ကုိးကြယ္တာမဟုတ္ပါဘူး၊ အကူအညီ ေပးႏုိင္မယ္ထင္လုိ႔ အကူအညီေတာင္းၾကည့္တာပါလုိ႔ ေျဖသူကလည္း ေျဖမယ္ ထင္ပါရဲ႕။

ၿပီးေတာ့ နတ္ကုိးကြယ္တယ္ ဆုိတာကလည္း ရုိးရာအစဥ္အလာတခုပါပဲ။ လူမ်ဳိး အမ်ားအျပားရဲ႕ ယဥ္ေက်းမႈ က႑မွာ နတ္မ်ဳိးစုံ ရိွၾကမယ္မဟုတ္လား။ ေဒသအသီးသီးမွာ သူ႔ဓေလ့နဲ႔သူ ရိွပါတယ္။ တခါတေလေတာ့လည္း ႀကိဳးစားၿပီး အေကာင္းဘက္က ေတြးေပး ျမင္ေပးတာမ်ဳိး ျဖစ္သင့့္ပါတယ္။

က်ေနာ္လည္း ဟုိတုန္းကေတာ့ နတ္ေတြဘာေတြ ပူေဇာ္ပသျခင္းကိစၥ သေဘာမတူခ့ဲပါ။ အသက္ ၃၀ ေက်ာ္ခ်ိန္က  စၿပီး နတ္၊ ေဗဒင္ေတြနဲ႔ လုံးေထြးျခင္းကိစၥမ်ဳိးကုိေတြ႔ရင္ ကန္႔ကြက္လုိစိတ္ေတြ ေပ်ာက္သြားပါေတာ့တယ္။ အေၾကာင္းရင္းကေတာ့ … လြတ္လပ္စြာကုိးကြယ္ယုံၾကည္ခြင့္ ဆုိတ့ဲ စကားလုံး မၾကာခဏ ေတြ႔ရတာက တခ်က္၊ ဦးေရႊေအာင္ အေၾကာင္း သုံးသပ္ခ်က္ စာပုိဒ္ေလးတပုိဒ္ ဖတ္မိတာက တခ်က္။
ဦးေရႊေအာင္ ဆုိတာ ေထရ၀ါဒအေၾကာင္း ေရးသားျပဳစုရာမွာ ထင္ရွားသူပါ။ သုိ႔ေသာ္လည္း သူ႔မိသားစုထဲ ဘုရားကုိသာမက နတ္ကုိလည္း ကိုးကြယ္တ့ဲသူ ရိွေနတယ္၊ ရိွေပမယ့္ သူ အျပစ္မတင္ဘူး လုိ႔ ေဆာင္းပါးတပုဒ္မွာ ေရးထားတာ ဖတ္ရဖူးတယ္။ ေထရ၀ါဒ ဆုိတာ ဘုရားသီးသန္႔၊ နတ္ကုိးကြယ္ျခင္း အလ်ဥ္းမရိွ မဟုတ္လား။

ေထရ၀ါဒအေၾကာင္း ေရးသားျပဳစုရာမွာ ထင္ရွားတ့ဲသူကုိယ္တုိင္က နတ္ကုိးကြယ္တ့ဲသူေတြအေပၚ ဘယ္လုိ ျပဳမူဆက္ဆံတယ္ ဆုိတာကုိ သိရတ့ဲအတြက္ ဦးရွင္ႀကီးတုိ႔ကုိ အားကုိးသူတုိ႔အေပၚမွာ က်ေနာ့္သေဘာထား ေျပာင္းခ့ဲတယ္လုိ႔ ဆုိရမယ္။

ေမေမ့ကုိေတာ့ ဒီအေၾကာင္းေတြ မေျပာျဖစ္ခ့ဲပါဘူး။ ဒီလုိအေၾကာင္းအရာေတြ ေျပာရင္လည္း နင္ကလည္း ႀကီးႀကီးက်ယ္က်ယ္ လုိ႔ ေမေမက မွတ္ခ်က္ျပဳမယ္လုိ႔ ထင္ပါတယ္။


သင့္အေၾကာင္း သင့္လုုပ္ငနး္ ေၾကာ္ျငာ သည္ေနရာမွာ ေၾကာ္ျငာႏိုုင္ပါျပီ

Similar Posts