ရသေဆာင္းပါးစုံ ေရျခားေျမျခား ျမန္မာမ်ား

Po Htet – ေျမၾကီးက ရယ္ေသာသူ

ေျမၾကီးက ရယ္ေသာသူ

ဖိုုးထက္။ ဇူလိုုင္ ၅၊ ၂၀၁၂

စကၤာပူ ၿမိဳ႕ျပႏိုင္ငံငယ္ေလးကို ေရာက္ကတည္းက က်ေနာ္၏ သြားခ်င္၊ လာခ်င္ စိတ္မ်ား ေလ်ာ႔နည္းေနခဲ႔သည္။ အရာရာမွာ သန္႔ရွင္းသပ္ရပ္၊ သြားေရး လာေရး လြယ္ကူလွေပမယ္႔ အလုပ္ႏွင္႔ အိမ္၊ အိမ္ႏွင္႔ မသြားမျဖစ္သြားရမည္႔ ကိစၥမ်ားမွ လြဲၿပီး ဘယ္ကိုမွ မေရာက္ျဖစ္။ မသြားျဖစ္။ ခဏတစ္ျဖဳတ္ လာေရာက္ လည္ပါတ္ၾကေသာ အေပါင္းအသင္း ၊ မိတ္ေဆြ၊ ေဆြမ်ိဳးမ်ား သြားသင္႔သည္႔ေနရာမ်ားကို လိုက္ပို႔၊ လမ္းညႊန္ျဖစ္ေပမယ္႔ မျဖစ္မေနသြားသင္႔သည္႔ ေနရာ တစ္ခုမွ မရိွဘူးလို႔ ခံယူပါသည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ၾကီးထက္ အနည္းငယ္သာ ပိုမိုၾကီးမားေသာ ႏိုင္ငံငယ္ေလးထက္ ေရခံ၊ ေျမခံ ျပည္႔စံုလွပလြန္းေသာ ေရႊႏိုင္ငံၾကီး၏ သမိုင္းေနာက္ခံ ျပည္႔စံုကံုလံုၾကြယ္၀ေသာ ေနရာေတြကို ပိုမို ခင္တြယ္သည္။ ေတာင္ဘက္အဖ်ား ေကာ႔ေသာင္းမွ ေျမာက္ဘက္ဖ်ား ပူတာအိုအထိ က်ေနာ္ မေရာက္ဘူးေသးေသာ ျမန္မာ႔ ေရ၊ ေျမေတြ တပံုတစ္ေခါင္းၾကီး ရိွသည္။

ပုဂံမွာ ဘုရားၾကိဳ ဘုရားၾကား ေနထြက္မွ ေန၀င္အထိ ေအးေအးေဆးေဆး ေနၾကည္႔ဖို႔က  စကၤာပူ၏ Santosa၊ Singapore Zoo၊ Marina Bay၊ Universal Studio စသည္႔ေနရာမ်ားထက္ ပိုမို တန္ဖိုးထားမိသည္။ လမ္းၾကံဳလို႔ အလည္အပါတ္သေဘာမ်ိဳး ေလ႔လာသင္႔ေသာ ေနရာမ်ားဆိုေပမယ္႔ ပုဂံ၊ တနသၤာရီ ကၽြန္းစုမ်ား၊ ကစၦပနဒီျမစ္၊ ရွစ္ေသာင္းဘုရား၊ ငပလီကမ္းေျခ၊ ခါကာလိုရာဇီ စသည္႔ ႏွလံုးသည္းပြတ္ေနရာေတြကို ပိုမို ခင္တြယ္ ေရာက္ဖူးခ်င္သည္။

သို႔ေသာ္ စကၤာပူမွာ က်ေနာ္႔စိတ္အစာေကၽြးဖို႔လိုအပ္တိုင္း မၾကာခဏသြားျဖစ္သေသာ ေနရာ ႏွစ္ခုရိွသည္။ ပထမတစ္ခုက City Hall ရိွ ျမန္မာဆိုင္မ်ားရိွရာ ပင္နဇူလာ ပလာဇာ။ မုန္႔ဟင္းခါး၊ ကြမ္း၊ လၻက္ရည္ က်က် စသည္႔ ျမန္မာအစားအစာေတြစားဖို႔၊ ေရႊ အသံေတြ ၾကားဖို႔၊ ေရႊေလေတြ ရွဴရိွဳက္ဖို႔၊ေရႊခံစားမွဳေတြ ရရိွဖို႔ City Hall ကို မၾကာ မၾကာ သြားျဖစ္သည္။

 ဒုတိယ တစ္ေနရာက Tampines MRT Station။ ပင္႔ကူျမွင္ေတြလို မ်ားျပား ရွဳပ္ေထြးလွေသာ MRT ဘူတာေတြအမ်ားၾကီးထဲကမွ Tampines ဘူတာသုို႔ မၾကာခဏ သြားခ်င္ေလာက္ေအာင္ က်ေနာ္႔ကို ဆြဲေဆာင္ေနေသာ လူတစ္ေယာက္ရိွသည္။ ထိုလူသည္ ေဂၚခ်င္စရာ မိန္းမလွတစ္ေယာက္မဟုတ္။ လူအမ်ားတန္ဖိုးထား ဂုဏ္ယူစရာ လူမဟုတ္။  က်ေနာ္႔စိတ္အဆာ ေျပေစေသာ လူၾကီးမွာ သူဖုန္းစားတစ္ေယာက္သာ ျဖစ္သည္။

စကၤာပူရိွ MRT ဘူတာေတြမွာ အမ်ားသနားေသာ ေငြစ ေၾကးစ အနည္းငယ္ကို ေတာင္းခံၿပီး ဘ၀ကို ျဖတ္သန္းေနရေသာ လူအနည္းငယ္ရိွတတ္သည္။ တစ္ခ်ိဳ႕က မ်က္စိမျမင္။ တစ္ခ်ိဳ႕က မသန္စြမ္းဘ၀။ တစ္ခ်ိဳ႕က တစ္ရွဳးထုပ္ေလးမ်ား ကမ္း၊ သဒၵါသေလာက္စြန္႔ၾကဲဖို႔ ငံ႔လင္႔ၿပီး အသက္အရြယ္ ၾကီးရင္႔ကာ အလုပ္ မလုပ္ႏိုင္ေသာ အရြယ္။ စကၤာပူ၏ သူဖုန္းစား ဥပေဒ မည္သို႔ ရိွသည္ကို က်ေနာ္မသိ။ ျမန္မာႏိုင္ငံသား က်ေနာ္႔အတြက္ သူေတာင္းစား၊ သူဖုန္းစားမ်ားႏွင္႔ မစိမ္းပါ။ ကုလားထိုင္ ေကာင္းေကာင္း၊ အဲယားကြန္းေအာက္မွာ ထိုင္ေနၿပီး ခပ္တည္တည္ေတာင္းစားေသာ သူမ်ားကိုလဲ ေတြ႔ဘူးသည္။ သက္ၾကီးရြယ္အို၊ ေစာင္႔ေရွာက္မည္႔သူမရိွ၊ လူ႔သိကၡာတရားကို ေအာက္က ေနာက္က် ခံ၊ ရိုးရိုးသားသား ေတာင္းရမ္းစားေသာက္ကာ ဘ၀ဆက္ေနရေသာ အဘိုး၊ အဘြားအရြယ္ေတြလဲ ေတြ႕ဘူးသည္။

သို႔ေသာ္ က်ေနာ္က သူေတာင္းစားတိုင္းကို ေမတၱာထားႏိုင္သည္မဟုတ္။ “ထမင္းဆာလို႔ပါ ငါ႔သားေလးရယ္” ဆိုသည္႔ အေမၾကီးအရြယ္ကို ထမင္းဗူးေပး သနားမိေပမယ္႔ လသားအရြယ္ ကေလးေတြကို ေနပူ၊ မိုးရြာမေရွာင္ ဗန္းျပ စားေသာက္ခ်င္သည္႔ သူမ်ားကိုေတာ႔ မဆဲမိေအာင္ သတိထားရသည္။ သန္သန္မာမာ အရြယ္ၾကီးေတြႏွင္႔ ကိုယ္႔ဗလမွ ကိုယ္အားမနာ အေၾကာင္းျပခ်က္ အမ်ိဳးမ်ိဳးေပးၿပီး ေတာင္းရမ္းေနသူမ်ားကို “ မေပးႏိုင္ဘူးဗ်ာ” လို႔ ဘုဆတ္ဆတ္ ေျပာမိသည္။

စကၤာပူရိွ သူဖုန္းစား လူတန္းစားသည္ အိျဒၤေရရသည္ဟု ေျပာရမည္။ ဟာမိုနီကာ(ဘာဂ်ာ)မွဳတ္ၿပီး ေတာင္းရမ္းသူမ်ားလဲ ရိွသည္။ Wheel Chair ေပၚမွာ ထိုင္ၿပီး တရုတ္ရိုးရာ တေယာေလးထုိး ေတာင္းရမ္းေနသူမ်ားလဲ ရိွသည္။ တစ္ခ်ိဳ႕က ကီးဘုတ္ေလးတီးၿပီး ေတာင္းသည္။ တစ္ခ်ိဳ႕က ဂစ္တာတစ္လက္ႏွင္႔။ သူတို႔မွာ တူညီေသာ အရာတစ္ခုသာရိွသည္။ ေစတနာသဒၵါေပါက္သူမ်ား စြန္႔ၾကဲသြားဖို႔ ေရွ႕မွာ ခ်ထားသည္႔ ပိုက္ဆံေသတၱာေလး ျဖစ္သည္။ ခရီးလမ္းသြားမ်ား အိျဒၤေရပ်က္ရ ေလာက္ေအာင္ မေတာင္း။

မ်က္လံုး အျမင္ ခ်ိဳ႕တဲ႔ရွာသည္႔ က်ေနာ္႔ လူၾကီးသည္လည္း ပစ္ကပ္ ဂစ္တာတစ္လက္ကို Amplifier စပီကာ အေသးစားေလးႏွင္႔ ခ်ိတ္ဆက္ ထားသည္။ Tampines ဘူတာသို႔ ၀င္ထြက္ သြားလာေနၾကေသာ ခရီးသြားမ်ားကို ဂစ္တာတီး၊ သီခ်င္းဆိုျပၿပီး ေစတနာရိွသေလာက္ ေပးကမ္းစြန္႔ၾကဲခဲ႔ရန္ စြမ္းေဆာင္သည္။

 မၾကာခဏဆိုသလို သူဆိုေသာ သီခ်င္းမ်ားကို နားေထာင္ဖို႔ Tampinies ဘူတာသို႔ က်ေနာ္သြားျဖစ္သည္။ ဂစ္တာတီး အလြန္ေကာင္းေသာ လူၾကီးျဖစ္သည္။ ပ်ားပန္းခပ္မွ် မ်ားလွေသာ လူေတြၾကားထဲမွာ သူ႔ ေဟာ္လို ဂစ္တာသံသည္ အသံဘယ္က လာသလဲဆိုတာ မၾကည္႔မိဘဲ မေနႏိုင္ေအာင္ ျဖစ္ႀကရသည္။ ထို႔အျပင္ သူတီး၊ ဆိုေသာ သီခ်င္းမ်ားသည္ ျမန္မာလူမ်ိဳး က်ေနာ္႔အတြက္ နား မစိမ္းေသာ သီးခ်င္းမ်ားသာျဖစ္သည္။ Tanya Tucker ၏ Can I See You Tonight ၊ Bertie Higgins ၏ Casablanca ၊ Air Supply ၏ All Out of Love ၊ Lionel Richie ၏ Hello ၊ Tony Orlando ၏ Tie A Yellow Ribbon စသည္႔ သီခ်င္းေအးေအး ေလးမ်ား ျဖစ္သည္။ တစ္ခ်ိဳ႕ သီခ်င္းမ်ားက က်ေနာ္ နားရည္မ၀ေသာ သီခ်င္းမ်ား ျဖစ္ေနတတ္ေသးသည္။ သီခ်င္းတိုင္းကို သူ႔မူ၊ သူ႔ဟန္ျဖင္႔ ေအးေအး ေလးေလး တီး၊ ဆိုသည္။

အဂၤလိပ္သီခ်င္း အပုဒ္ေပါင္းမ်ားစြာအျပင္ တရုတ္သီခ်င္းမ်ားစြာလဲ ေပါ႔ေပါ႔ပါးပါး ကၽြမ္းကၽြမ္းက်င္က်င္ ရိွသည္။ သူ႔တရုတ္သီခ်င္းစာသားမ်ားကို နားမလည္ေပမယ္႔ ကိုေဇာ္ပုိင္၊ ကိုအာဇာနည္တို႔ကို ေက်းဇူးေႀကာင္႔ က်ေနာ္က ျမန္မာမွဳျပဳကာ ခပ္တိုးတိုး လိုက္လံဆိုညည္းမိသည္။ မ်က္လံုး အျမင္အားနည္းသျဖင္႔ ေတာင္းရမ္းစားေသာက္ေနရေပမယ္႔ သူ႔အဂၤလိပ္သီခ်င္းမ်ားသည္ ပီပီ ျမျမ ရိွသည္။

သီခ်င္း တပုဒ္ ဆို၊ တီး ၿပီးတိုင္း ႏွစ္မိနစ္ခန္႔ အနားယူသည္။ သူ႔ထိုင္ခံုေဘးမွာ ခ်ထားေသာ ေရဗူးကို ဖြင္႔ကာ ေရတစ္ငံုခန္႔ေသာက္သည္။ အကၤ်ီအိတ္ကပ္ထဲရိွ တယ္လီဖုန္းကို ထုတ္ကာ အခ်ိန္ၾကည္႔သည္။ ဂစ္တာၾကိဳးမ်ားကို အနည္းငယ္ ညိွယူသည္။ ေဘး၊ ဘယ္၊ ညာ ဘယ္ကိုမွ မၾကည္႔ေပမယ္႔ အေနရ ခက္ရွာေသာ သူ႔မ်က္ႏွာကို က်ေနာ္ က်က္မိေနတတ္သည္။ ထို႔ေနာက္ ေနာက္ထပ္ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ဆိုဖို႔ စတင္သည္။ ထို႔ေနာက္ ထို႔ေနာက္ သီခ်င္း တစ္ပုဒ္ၿပီး တစ္ပုဒ္။ ေရ တစ္ခ်ိဳက္ၿပီး တစ္ခ်ိဳက္။ နာရီ၀က္တစ္ခါခန္႔ ဂစ္တာေလးကို သူ႔ထိုင္ခံုေပၚမွာ ေသေသခ်ာခ်ာ တင္ထားခဲ႔ၿပီး အေပ႔ါအပါး သြားရန္ အိမ္သာသုိ႔ စမ္းတ၀ါး၀ါး သြားသည္။ ေရျဖည္႔သည္။

သူ႔ဂစ္တာသံႏွင္႔ သူ႔သီခ်င္းသံသည္ ခရီးသြားအမ်ားစုကို မ်က္ကြယ္မျပဳႏိုင္ေလာက္ေအာင္ လြင္႔ပ်ံေနတတ္သည္။ တစ္ေဒၚလာ၊ ျပားငါးဆယ္ စသည္႔ ေငြ အေၾကြမ်ားကို သူ႔ေရွ႕ ပိုက္ဆံေသတၱာေလးထဲသို႔ ေပးကမ္းစြန္႔ၾကဲသြားၾကတာ မ်ားသည္။ ခရီးသြားတစ္ေယာက္ေယာက္က ေပးကမ္းစြန္႔ၾကဲသြားတုိင္း သီခ်င္းဆိုေနလ်က္ပင္ သူ႔ဦးေခါင္းက မသိမသာ ေခါင္းၿငိမ္႔ကာ အသိအမွတ္ျပဳ ေက်းဇူးတင္ရိွပါသည္ဟု ေျပာေနသလို ျပဳမူသည္။

တစ္ခါတစ္ရံ ဂစ္တာတီး၊ သီခ်င္းဆိုရင္း သူ႔ေက်ာျပင္ ယားယံလာလွ်င္ ဂစ္တာ လက္ကြက္ကိုင္ေသာ ဘယ္ဘက္လက္ကို လႊတ္ကာ ယားယံမွဳကို ေျဖေဖ်ာက္သည္။ သို႔ေသာ္ ညာဘက္လက္က ဂစ္တာကို ဆက္လက္တီးခတ္ဆဲ။ ပါးစပ္က သီခ်င္း ဆက္လက္ဆိုျမဲ။ ဂစ္တာအသံေၾကာင္မ်ား သိသိသာသာၾကီး ထြက္မသြားရေအာင္ ထိန္းသိမ္းႏိုင္စြမ္း ရိွသည္။

က်ေနာ္က အလုပ္ပိတ္ရက္၊ နားရက္ ၊ အားရက္ တစ္ခ်ိဳ႕ရက္မ်ားမွာ Tampinies ဘူတာသို႔သြားသည္။ စာအုပ္တစ္အုပ္ ယူသြားသည္။ သူ႔ အျမင္ကြယ္ရာ ေနာက္ေက်ာဘက္ ၀ါးႏွစ္ျပန္ခန္႔မွာထိုင္။ ေရတစ္ဗူးကို သူ႔လိုမ်ိဳး ေဘးမွာခ်။ သူဆို၊ တီးသမွ် သူ႔အႏုပညာကို နားဆင္။ သူ အနားယူသည္႔ အခ်ိန္ေလးေတြ၊ သို႔မဟုတ္ က်ေနာ္ သိပ္မၾကိဳက္ေသာ သီခ်င္းဆိုေနလွ်င္ စာအုပ္ကို ဖြင္႔ဖတ္။ က်ေနာ္ မၾကားဘူးေသာ သီခ်င္း၊ ႏွစ္ျခိဳက္မိေသာ သီခ်င္းမ်ားဆိုလွ်င္ စာအုပ္ပိတ္။ ဆူညံေနေသာ ခရီးသြား အသံေတြ ၾကားထဲမွာ က်ေနာ္႔စိတ္အၾကားအာရံုသည္ ဂစ္တာသံ၊ သီခ်င္းသံမ်ားျဖင္႔ လိုက္ပါ စီးေျမာမိသည္။

တစ္ခါက သူ႔ကို Tampinies ဘူတာႏွင္႔ အလွမ္းမေ၀းေသာ ဘူတာတစ္ခုမွာ ေတြ႔ဖူးသည္။ သူ႔ထံုးစံ ဂစ္တာတစ္လက္၊ ေရတစ္ဗူးျဖင္႔ ပါတ္၀န္းက်င္ကို ေမ႔ေလ်ာ႔ကာ (ေမ႔ေလ်ာ႔ဟန္ျပဳေနသလား မသိ။) ရိွေနသည္။ သူႏွင္႔ မလွမ္းမကမ္းမွာ ဟာမိုနီကာ မွဳတ္ၿပီး ေတာင္းရမ္းေနေသာ အသက္ခပ္ၾကီးၾကီး အဘိုးအိုတစ္ေယာက္။ တစ္ေယာက္တစ္လွည္႔၊ တစ္ေယာက္ တစ္ပုဒ္။ က်ေနာ္႔ လုပ္ငန္းေဆာင္တာမ်ားအၿပီး ထိုဘူတာသို႔ အျပန္မွာေတာ႔ သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္ တြဲကာ More Than Words သီခ်င္းကို ဆိုေနသည္။ ဂစ္တာသံ ၿမိဳင္ၿမိဳင္၊ ဘာဂ်ာသံ လြင္လြင္ျဖင္႔ ႏွစ္ေယာက္သား သီခ်င္းထဲမွာ စီးေမ်ာေပ်ာ္၀င္ေနၾကသည္မွာ ေဘးမွ ၀ိုင္းအံုကာ နားေသာတဆင္ေနသည္႔ လူမ်ားကို ေမ႔ေလ်ာ႔ေနသည္။

က်ေနာ္ရန္ကုန္မွာ ရိွစဥ္က ကိုေနမ်ိဳးေဆး၏ Master Guitar ကို ေရာက္ဖူးသည္။ Professional ပညာရွင္မ်ား၏ ေဟာ္လိုဂစ္တာ အသံလြင္လြင္၊ သီခ်င္းသံေအးေအးမ်ား ကို နားေထာင္ဘူးသည္။ ၿပီးေတာ႔ အျခား အျခား စင္တင္ေတးဂီတယဥ္ေက်းမွဳႏွင္႔ ဆက္စပ္ၿပီး ဂစ္တာသံ ေ၀ေ၀ ၀ါး၀ါး၊ ကီးဘုတ္သံ ဆူဆူညံညံ၊ မီးေရာင္ ၿပိဳးၿပိဳးပ်က္ပ်က္၊ မလံု႔တလံု ယဥ္ေက်းမွဳႏွင္႔ တယ္မစိမ္းလွ။ က်ေနာ္႔ သူဖုန္းစားၾကီးထက္ ပိုမိုေကာင္းမြန္ေအာင္ ဆို၊ တီးႏိုင္ၾကေသာ ပညာရွင္မ်ားစြာကိုလဲ ေတြ႔ဘူးသည္။ သို႔ေသာ္ ဒီလူၾကီးကိုေတာ႔ ထိုသူမ်ားထက္ ပိုမိုၿပီး တန္ဖိုးထား နားေထာင္မိသည္။ လူ႔အတန္းလႊာ ေအာက္ဆံုးဟု သတ္မွတ္ရမည္႔ ရိုးသားစြာ နိမ္႔က်ခံၿပီး ေတာင္းရမ္းစားေသာက္ေနေသာ ထိုလူၾကီး၏ အႏုပညာကို ေလးစားမိသည္။

လူ႔ေလာကမွာ “ဆန္ကုန္ ေျမေလး” ဟု သတ္မွတ္ရမည္႔ မနာလို ၀န္တိုစိတ္မ်ားမ်ား၊ ေျခထိုး၊ အေကာက္ၾကံ၊ ဆင္ၾကံ ၾကံေနေသာ အထက္တန္းလႊာ လူတန္းစားမ်ားႏွင္႔ က်ေနာ္႔ သူေတာင္းစားၾကီးကို ႏိွဳင္းယွဥ္မိသည္။ ေစတနာ သဒၵါရိွလွ်င္ ရိွသေလာက္ ေပးကမ္းစြန္႔ၾကဲသြားၾကေစ။ မသိလိုက္ မသိဘာသာ ျဖတ္သြား ျဖတ္လာ ျပဳသြားၾကလွ်င္လဲ သူကေတာ႔ သူ႔သီခ်င္း၊ သူ႔ဂစ္တာျဖင္႔ ဂီတသံ ဖန္တီးျမဲ။ သီခ်င္းဆိုျမဲ။  မည္သူ႔ ေငြေၾကး၊ လုပ္ပိုင္ခြင္႔၊ အခြင္႔အေရးကိုမွ် ဓားျပမတိုက္။ မခိုး။ မ၀ွက္။ မလိမ္။ မေကာက္။ “က်ေနာ္ သူေတာင္းစားပါ ခင္ဗ်ာ။ သနားၾကပါခင္ဗ်ာ။” လို႔ သူ႔သီခ်င္းသံ၊ သူ႔ဂစ္တာသံမ်ားက ေဖာ္ျပေနသည္။

လူ႔အတန္းအစားကို လူတို႔ မည္ကဲ႔သို႔ သတ္မွတ္ၾကေလသနည္း။ ရွင္ဘုရင္၊ သမၼတ၊ ၀န္ၾကီး၊ မွဳးၾကီး၊ မတ္ၾကီး၊ သူေဌးၾကီးမ်ားက အထက္တန္း အလႊာ။ က်ေနာ္လို လူမ်ားကို အလယ္အလတ္တန္းစားလို႔ သတ္မွတ္လို႔ ရေလမည္လား။ ထိုလူၾကီးလို ေတာင္းရမ္းစားေသာက္ေနၾကေသာ သူမ်ားကို လူ႔ေအာက္တန္းစားလို႔ သတ္မွတ္ၾကေလသလား။ က်ေနာ္ မသိ။ ေငြေၾကး၊ အာဏာ၊ လုပ္ပိုင္ခြင္႔ မ်ားျဖင္႔ အထက္၊ ေအာက္ ေယဘူယ် သတ္မွတ္ၾကသည္ ထင္သည္။ ဒီလိုဆိုလွ်င္ က်ေနာ္၏ သူေတာင္စားလူၾကီးကို ေအာက္တန္းစား လူ႔အလႊာလို႔ သတ္မွတ္ရမည္။ အ၀တ္အစားႏြမ္းႏြမ္း၊ ဂစ္တာအိုအို၊ ေပစုတ္စုတ္ ေရတစ္ဗူး၊ ပိန္ပိန္လိမ္လိမ္ျဖင္႔ ေမွ်ာ္လင္႔တၾကီး ပိုက္ဆံေသတၱာ ခပ္ေသးေသး။

ေခါက္ရိုးက်ိဳးေနေသာ လူ႔အတၱမ်ားျဖင္႔ သတ္မွတ္၊ မွတ္ခ်က္ ျပဳႏိုင္ၾကသည္။ သို႔ေပသိ က်ေနာ္႔သူေတာင္စားၾကီးေၾကာင္႔ ကမာၻေျမၾကီးသည္ ငိုရ၊ ၀မ္းနည္းရလိမ္႔မည္မဟုတ္။ ေျမကမာၻၾကီးကို ရီေမာေပ်ာ္ရြင္ေစမည္႔သူ။ ေျမၾကီးက ရယ္ေသာသူသာ ျဖစ္သည္။

        

         


သင့္အေၾကာင္း သင့္လုုပ္ငနး္ ေၾကာ္ျငာ သည္ေနရာမွာ ေၾကာ္ျငာႏိုုင္ပါျပီ

Similar Posts

One thought on “Po Htet – ေျမၾကီးက ရယ္ေသာသူ
  1. Very good and remarkable article,Ko Phoe Htet. Every time,I have appreciate and support your articles. In this article,one phase is “Khakaboerazi”, and other error is “Mister Guitar”.What you have mentioned is so true,and there are a lot of High Ranking ,but,worse than beggars,persons,in the world. Mostly,at our country. People with full of jealousy,are in Burma. Many thing, base on that, and it happened,on the event. Yes, the beggars you have mentioned in Tampanies,station, is more grateful and better than, our country’s High Ranking Personels,who sitting in an Air Codition room, and asking for big quantity of money.That is so universal truth.

Comments are closed.